🔥İndirim Crucial T500 1 Tb Soğutuculu Dramli SSD 6.997 TL

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,290
Reaksiyon skoru
2,578
Biraz daha mı beklemek mantıklı, yoksa alıp geçeyim mi? Laptopta kullanacağım.
 
Son düzenleme:
WD blue sn5100 almıştım 6209 liraya Amazondan. Kutusunu açmadım henüz iade edip buna geçmek mantıklı olur mu?
 
WD blue sn5100 almıştım 6209 liraya Amazondan. Kutusunu açmadım henüz iade edip buna geçmek mantıklı olur mu?
elbette
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Phison E25 kontrolcü kullanıyor. Dramli üst segment bir ssd.
bedava bu arada alanlara hayırlı olsun
 
Phison E25 kontrolcü kullanıyor. Dramli üst segment bir ssd.
Phison e25 hakkında fazla detay bulamadım ama markası crucial olması güven veriyor. Heatsink çıplak anakart olanlar içinde iyi bi tercih. 500-1000tl fazladan verip bu tarz ssd almak mantıklı. Uzun ömürlü olur en azından.
 
Phison e25 hakkında fazla detay bulamadım ama markası crucial olması güven veriyor. Heatsink çıplak anakart olanlar içinde iyi bi tercih. 500-1000tl fazladan verip bu tarz ssd almak mantıklı. Uzun ömürlü olur en azından.
Phison E25 yapay zeka abimizin dediğine göre Phison E18 in daha efficient bir modeli diyor. Doğrudur yanlıştır bilmiyorum ama kontrolcü Phison ise muhtemelen üst segmenttir zaten.
 
Phison E25 yapay zeka abimizin dediğine göre Phison E18 in daha efficient bir modeli diyor. Doğrudur yanlıştır bilmiyorum ama kontrolcü Phison ise muhtemelen üst segmenttir zaten.
Phison e18 en tepe kontrolcü diye biliyorum. Efficent olmasıda her zaman iyi olmuyor mlsf. Ama e18 ile kıyaslıyosa orta ile üst segment diyebiliriz o halde. Kısaca bu fiyata çok kaliteli SSD. Parası olan kaçırmasın. Ben daha yeni samsung 990 pro verdim sipariş.
 
Phison E25 kontrolcü kullanıyor. Dramli üst segment bir ssd.
hocam ssd ihtiyacım var daha iyi bişey için beklesemmi ceksemmi birde indirim mi bitti bende gözükmüyor
 
Hocam aldım ancak, Asus rog x870E-E Neo kullanıyorum ssdnin soğutucusunu sökmem lazım demi takabilmek için? sorun yaratmaz demi
 
Phison e18 en tepe kontrolcü diye biliyorum. Efficent olmasıda her zaman iyi olmuyor mlsf. Ama e18 ile kıyaslıyosa orta ile üst segment diyebiliriz o halde. Kısaca bu fiyata çok kaliteli SSD. Parası olan kaçırmasın. Ben daha yeni samsung 990 pro verdim sipariş.
990 pro güzel ssd ama gen 5 üst segment dramli ssd alabiliyorsun o fiyatlara o yüzden fazla gereksiz pahalı buluyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam ssd ihtiyacım var daha iyi bişey için beklesemmi ceksemmi birde indirim mi bitti bende gözükmüyor
Bitmedi sepette 6997 TL gözüküyor bende üyelik aç sepete at gelir heralde.
 
Geri
Top