1200W olanını kullanıyorum mükemmelBu ürünün fanı hakkında kullananlardan bilgi almak istiyorum mümkünse video atsalar tam yukteyken falan çok iyi olur
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin1200W olanını kullanıyorum mükemmel
Revo 3 modelinin 850-1000 versiyonu var diye biliyorum sadece ülkemizde. DF modelini diyor olabilir misin
Şuan stokta yok![]()
Enermax Revolution D.F. X 1200W 80+ Gold Full Modüler 120Mm Fanlı Argb Güç Kaynağı (Ert1200Ewt)
Enermax Revolution D.F. X 1200W 80+ Gold Full Modüler 120Mm Fanlı Argb Güç Kaynağı (Ert1200Ewt) ürününü idefix kalitesiyle satın almak için hemen tıklayın! Tüm Power Supply (PSU) ürünleri için idefix`i ziyaret edin.www.idefix.com
evet zamanında almıştım hocam 6 Bin liraya çok ucuzdu.Şuan stokta yok