Raijintek Cratos Kullananlar Deneyimlerinizi Merak Ediyorum.

fRoxy0

80+
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
374
Reaksiyon skoru
114
Cratos kullananlar deneyimlerini aktarabilir mi özellikle yükte ve boştayken fan sesini anlatabilir mi veya video,ses olarak atabilir mi?
 
Yanlış mı hatırlıyorum, fanlarda stop-start sorunu vardı sanki bu üründe.
 
Yanlış mı hatırlıyorum, fanlarda stop-start sorunu vardı sanki bu üründe.
Evet özellikle o yüzden fan dedim tam sorun gibi değilde farklı bi yöntem gibi geliyor bana 10 dk da bir aç kapa yapması soğutma açısından.
 
Cratos 850w geçen seneden beri kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Standard kullanıcıyım uzman değilim. Günlük işlerimi görüyor ses, teknik sıkıntı vb hiç yaşamadım. 9070xt ve 9700x var.
 
Ben Cratos kullanmıyorum hocam. High Power Performance GD ATX 3.0 750W modelini kullanıyorum ben. Dolayısıyla yorum yapmam mümkün değil.
Hocam kullan veya kullanma, bilgilisin diye etiket yapmıştım :D
 
Geri
Top