arifgngr11
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 839
- Reaksiyon skoru
- 256
bence de saçma ben şu an olsa almam 2 3 sene oldu konsolu alalı oyunu bekliyoruz bakalım. eğer konsol olmasaydı almazdım hiç bir şekilde gta 6 için pc ye çıkmasını beklerdim.Süpermiş alışık olmanız, 60FPS ray-tracing'siz oynamak için 53.000 TL vermek çok absürt geldi bana, cahilliğime ver