Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

öyle iphone 17 pro max satan adamdan da dayak yemem
 
Siz ne olsun istiyorsunuz ya 🤣🤣 hala bir dönüş vs yok artık geçti zaten hiçbir şekilde yardımcı olamam gel dediğimde gelecekti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Öyle hocam kontrol etti baktı aldı.
Vazgeçti demek ki boşver sende iletişime geçme nerde kaldın vs gibisinden.
 
Merhaba dün kendim Amerika'dan satın almış olduğum ve ilk sahibi olduğum telefonumu elden sattım. Alıcı telefonu kontrol ederek satın aldı ve ücreti havale etti. 1 gün sonra 1 saat önce beni aradı ve bu telefon toplama sallayınca şıkır şıkır ses geliyor dedi fakat ben ona teslim etmeden önce böyle bir sorun yoktu, kendisine ois'den kaynaklı bu ses gelebilir dedim dükkandaki diğer 17 Pro Max'lerde böyle bir ses gelmiyor dedi ve ben bu cihazı iade etmek istiyorum dedi bende getir bakalım dedim şuanda gelmesini bekliyorum. Nasıl bir aksiyon almam gerekli hukuken bu ürünü iade almam gerekir mi çünkü 1 gün içinde ne yapıp yapmadığını bilemem telefona. Lütfen acil şekilde yardımcı olup yorum yaparsanız sevinirim. Telefon toplama değil çünkü bizzat kendim ürünü sıfır aldım ve ilk sahibiyim.
Sıfır satın aldığının fiziki ya da e faturası varsa bir şey olmaz
 
Vazgeçti demek ki boşver sende iletişime geçme nerde kaldın vs gibisinden.
Daha işim olmaz hocam bir şey yazarsa veya ararsa engeller geçerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıfır satın aldığının fiziki ya da e faturası varsa bir şey olmaz
Faturaya bile gerek yok hocam ekim ayında 17 Pro Max bir cihazın toplaması çıkamaz ve çıkmamıştı da, şöyle komik bir durum da var çift e sim toplama telefon yok zaten hiçbir seride :D hadi ben yalan söylüyorum amerikadan kendim almadım diyelim zaten telefonun satın alınma tarihi hakkında kısmında yazıyor 2025 Ekim ilk haftası.
 
Daha işim olmaz hocam bir şey yazarsa veya ararsa engeller geçerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Faturaya bile gerek yok hocam ekim ayında 17 Pro Max bir cihazın toplaması çıkamaz ve çıkmamıştı da, şöyle komik bir durum da var çift e sim toplama telefon yok zaten hiçbir seride :D hadi ben yalan söylüyorum amerikadan kendim almadım diyelim zaten telefonun satın alınma tarihi hakkında kısmında yazıyor 2025 Ekim ilk haftası.
Benim arkadaşım telefon vs satıyordu bi ara apple ürünlerini çocuğun başına düzenli böyle saçma şeyler geliyordu, engelleyip geçiyordu. Kendi suçu varsa tabii yardımcı oluyordu ama bazı insanlar işgüzarlık yapıyor.
 
Benim arkadaşım telefon vs satıyordu bi ara apple ürünlerini çocuğun başına düzenli böyle saçma şeyler geliyordu, engelleyip geçiyordu. Kendi suçu varsa tabii yardımcı oluyordu ama bazı insanlar işgüzarlık yapıyor.
Çok fazla dezenformasyon var hocam Apple ürünlerde bilmeyip etmeyip saçma sapan yazıyorlar/arıyorlar satıştan sonra. Alırken hiçbir şey yok ama bakıyor kontrol ediyor tamam diyor :D
 
Dolandırıcı değilim dolandırıcı olsam elden kendi evimin konumunu atıp kendi adıma olan iban hesabıma ödemeyi almazdım herhalde, cihazımından da eminim kullandığım süre boyunca sallayınca ois sesi dışında hiçbir ses duymadım.
ben böyle duruma düşerim diye evimin konumunu vermiyorum evinize yakın market dükkan vb varsa oranın konumunu vermeniz daha sağlıklı
 
Benim de başıma böyle bir olay gelmişti
Eski bir Samsung tabletim vardı android versiyonu 4.2.2 diye hiçbir şey yüklenmiyordu ama taş gibi tablet
Yazılım atıp sürümünü android 7 8 falan yapmıştım bir şeyler yüklenebilsin diye
O haliyle bile bile uzunca yarım saat anlatarak birine sattım kaç kere uyardım sıfırlamayın tableti sıfırlarsanız yazılım gider cihaz brick olur yani kullanılamaz hale gelir diye ki ona göre de ucuza vermiştim elimden çıksın diye
Adam aldıktan yarım saat sonra sıfırlamış tableti akşamına aldı geri getirdi bana gecenin 2 sinde
Geri almak zorunda kaldım
Bazı insanlar bile bile alırken de saçmaca davranıp yapma denmesine rağmen bir şeyleri yapıp yine satıcıyı suçlu durumuna düşürüyor halbuki a dan z ye yaptığım işlemi anlatıp yapmaması gereken uyarıları söylemişim ona göre satmışım adama yine de nasıl bir kafayla sıfırlamışsa geri getiriyor bana :D
Bu yüzden ev adresini konumunu vermeyin en az 100 metre ileriyi verin bile bile alıp gittikten sonra geri getirmek iade etmek isterse almak zorunda değilsiniz
 
Ses seda yok valla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kanka yanlış anlamışsın sen telefonu dün aldı üstünden 1 gün geçti konuyu açmadan 1 saat önce aradı demek istemiştim.
yok bende onu diyom ztn 1 saat e gelcem yazmış üste kaç saat geldi belki o ara bile bir şey yapmış olabilir onu diyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim de başıma böyle bir olay gelmişti
Eski bir Samsung tabletim vardı android versiyonu 4.2.2 diye hiçbir şey yüklenmiyordu ama taş gibi tablet
Yazılım atıp sürümünü android 7 8 falan yapmıştım bir şeyler yüklenebilsin diye
O haliyle bile bile uzunca yarım saat anlatarak birine sattım kaç kere uyardım sıfırlamayın tableti sıfırlarsanız yazılım gider cihaz brick olur yani kullanılamaz hale gelir diye ki ona göre de ucuza vermiştim elimden çıksın diye
Adam aldıktan yarım saat sonra sıfırlamış tableti akşamına aldı geri getirdi bana gecenin 2 sinde
Geri almak zorunda kaldım
Bazı insanlar bile bile alırken de saçmaca davranıp yapma denmesine rağmen bir şeyleri yapıp yine satıcıyı suçlu durumuna düşürüyor halbuki a dan z ye yaptığım işlemi anlatıp yapmaması gereken uyarıları söylemişim ona göre satmışım adama yine de nasıl bir kafayla sıfırlamışsa geri getiriyor bana :D
Bu yüzden ev adresini konumunu vermeyin en az 100 metre ileriyi verin bile bile alıp gittikten sonra geri getirmek iade etmek isterse almak zorunda değilsiniz
almam umurumda bile olmaz bu tip elemanlar ile uğraşmamak için evimde genelde ticaret yapmam tanıdığın dükkan var orada gösteririm numune çok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top