🔥İndirim 12gb Gddr7 Rtx5070 Eagle Oc 32.990₺🔥9 Ay Taksit Faizsiz

tekrar düşse alırım düşmüyor :(
ahaha amazon şüpheli işlemden siparişimi iptal etti 5 dakika sonra tekrar verdim şuan alabildim sanırım :) düşebilri hocam 23:53 de düşmüş ona yetişemedim şiimdi tekrar düşmüş alabildim sanıyorum ilk sipariş iptal 2. de kargo hazırlanıyor diyor parayı da çekti ilkinde çekmemişti. depo ama umarım coil whine çizik mizik bir şey gelmez:)
 
1 seneyi geçti 9070xt kullanıyorum eğer oyun için alınacaksa her türlü 9070xt tercih edilmesi taraftarıyım. Yapay zeka kısmına gelecek olursak LLM falan çalıştırmayı düşünüyorsanız cloud ve lokal arasında tartışmaya dahi açık olmayan bir fark var yani lokalde kod yazdırmayı falan önermem.
 
konu açamıyorum ama 1 saat önce https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DYPFY7JG şu model amazon ddepoda 30bin tl ye düşmnüştü yetişememiştim 5 dk önce tekrar düştü aldım. tekrar düşebilir takip edin isterseniz. 5000 + 1500 + 200 parafpara indirimim de vardı 9 taksit çektim. yeni gibi diyor umarım güzel gelir artık aramaktan yoruldum çektim.
Sabahtan beri girip bakıyorum hep aynı fiyattaydı ne ara 30k düşüyor anlamıyorum. Amazon deponun farkı nedir ?
tekrar düşse alırım düşmüyor :(
 
Nvidia RTX 5080 Galax EXG kullanıyorum çok memnunum ama RTX 5070 Bu fiyatlara düşse bile alınmaz 9070XT gibi yiğit varken ama çok istiyorsanız illa NVİDİA kullanıcam derseniz işte o zaman alınır.
 
sonra da foruma gelip oyun çöktü ekran gitti :D
beni cahil cüheyla tayfa ile karıştırma tutturmuşsunuz bir çökme wattman vs vs diye. Ben neyin hangi arızayı hatayı verdiğini bilen biriyim genelde de çözümleri kendim bulurum yoksa araştırır bulurum. Her parçayı saçma sapan yada en ucuz şekilde dizip birbiriyle alakasız uyumsuz parça dizecek kalitede de değilim :D size böyle ezber konuşup yerinizde sayabilirsiniz. Onlarca AMD kart kullandım Nvidia da kullandım kardeşimde hali hazırda Nvidia da var Biz duruma paraya kullanım amacına göre sistem dizen/alan insanlarız öyle dümdüz bilgisiz değiliz :) Sen başkalarıyla dalga geçmeye çalış ben sana ağır gelirim brom :D Ezber konuşmayı bırakın çok üzerler sizi vatan savunur gibi marka da savunmayın cahil olmayın biz son kullanıcıyız rekabet olmalı ki bize yarasın. :D
 
Sabahtan beri girip bakıyorum hep aynı fiyattaydı ne ara 30k düşüyor anlamıyorum. Amazon deponun farkı nedir ?
ana ürün hep 36bin tl idi hocam düşmedi. amazon depo iade olan ürünler oluyor tabi şansımıza nasıl iade edilmiş bir şey gelecek geldiğinde görebileceğiz. biraz kumar, jelatini açılmamış da olabilir sisteme takılıp kullanılmış da olabilir ama 30.600 tl + 9 taksit + 6700tl parafpara olunca neredeyse 20kya geldi kart. 2. el bile olsa elimdeki 6900xt yi satıp 3-5 bin ekleyip 5070'e geçiş benim için iyi. bu arada konu daki üründe kötü değil ama 5 gündür bu fiyatta muhtemelen son güne kadar bu fiyatta kalacak ben hiçbir ekran kartı bulamasam konudaki ürünü satın alacaktım 29 haziran prime son günü ama asus düştü şansıma kötü gelirse iade ederim

Amazon Depo Ürünlerinin İade Koşulları

  • Amazon Depo ürünleri, depoda hasar görmüş, iade edilmiş, kutusu açılmış veya ikinci el olan ve satıcısı Amazon Depo olan ürünlerdir. Amazon Depo ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak için Amazon Depo sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
  • Amazon Depo ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak için Amazon Depo sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
  • Satın alınan ürünün, 30 günlük iade süresi sona erdikten sonra ayıplı olduğunun tespit edilmesi durumunda, satın alırken ödediğiniz tutarı iade alabilirsiniz. Amazon'un ikinci el niteliğinde olan Amazon Depo ürünlerine ilişkin ayıptan sorumluluğu teslimattan itibaren 1 yıldır.
  • Amazon Depo kapsamında satılan her ürün benzersiz olduğundan, değişim seçeneği sunulamamaktadır.
  • Amazon Depo'ya özgü iade şartları haricindeki konularda, İade Politikamız Amazon Depo ürünlerine de uygulanmaktadır.

İkinci El – Yeni Gibi

Kusursuz çalışan bir ürün, ambalajı biraz hasar görmüş olabilir. Ürün tamamen çalışır haldedir ve tüm aksesuarları eksiksizdir.

İkinci El – Çok İyi

Sınırlı kullanılmış ve tamamen çalışır durumda olan bir üründür. Üründe, küçük kozmetik kusurlar olabilir. Hasarlı ambalajla gelebilir veya yeniden paketlenmiş olabilir ve çalışması için gerekli olmayan bazı aksesuarlar eksik olabilir. Eksik aksesuarlar, her bir ürün açıklaması altında gösterilir.

İkinci El – İyi

Orta düzeyde kullanılmış ve tamamen çalışır halde olan bir üründür. Hasar görmüş ambalajla veya yeniden paketlenmiş olarak gelebilir. Küçük bir çizik gibi küçük kozmetik hasarları olabilir. Bazı değerli aksesuarlar eksik olabilir ve bu aksesuarlar ayrı olarak satın alınmadıkça kullanılamaz. Eksik aksesuarlar ürün açıklamasında belirtirilir.

İkinci El – Kabul Edilebilir

Belirgin kullanım izleri taşıyabilir ancak ana işlevini yerine getirir. Hasar görmüş ambalajla veya yeniden paketlenmiş olarak gelebilir. Üzerinde kozmetik hasarlar veya önceki kullanımdan kaynaklanan izler olabilir. Kullanım izleri arasında çizikler, darbeler ve aşınmış köşeler yer alabilir. Bazı değerli aksesuarlar, bileşenler veya yedek parçalar eksik olabilir ve bu parçalar ayrı olarak satın alınmadıkça kullanılamaz. Eksik parçalar ürün açıklamasında belirtilir.

düşen ürün ikinci el- yeni gibiydi 23:53 de düşen de benim çektiğim de
 
ana ürün hep 36bin tl idi hocam düşmedi. amazon depo iade olan ürünler oluyor tabi şansımıza nasıl iade edilmiş bir şey gelecek geldiğinde görebileceğiz. biraz kumar, jelatini açılmamış da olabilir sisteme takılıp kullanılmış da olabilir ama 30.600 tl + 9 taksit + 6700tl parafpara olunca neredeyse 20kya geldi kart. 2. el bile olsa elimdeki 6900xt yi satıp 3-5 bin ekleyip 5070'e geçiş benim için iyi. bu arada konu daki üründe kötü değil ama 5 gündür bu fiyatta muhtemelen son güne kadar bu fiyatta kalacak ben hiçbir ekran kartı bulamasam konudaki ürünü satın alacaktım 29 haziran prime son günü ama asus düştü şansıma kötü gelirse iade ederim

Amazon Depo Ürünlerinin İade Koşulları

  • Amazon Depo ürünleri, depoda hasar görmüş, iade edilmiş, kutusu açılmış veya ikinci el olan ve satıcısı Amazon Depo olan ürünlerdir. Amazon Depo ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak için Amazon Depo sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
  • Amazon Depo ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak için Amazon Depo sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
  • Satın alınan ürünün, 30 günlük iade süresi sona erdikten sonra ayıplı olduğunun tespit edilmesi durumunda, satın alırken ödediğiniz tutarı iade alabilirsiniz. Amazon'un ikinci el niteliğinde olan Amazon Depo ürünlerine ilişkin ayıptan sorumluluğu teslimattan itibaren 1 yıldır.
  • Amazon Depo kapsamında satılan her ürün benzersiz olduğundan, değişim seçeneği sunulamamaktadır.
  • Amazon Depo'ya özgü iade şartları haricindeki konularda, İade Politikamız Amazon Depo ürünlerine de uygulanmaktadır.

İkinci El – Yeni Gibi

Kusursuz çalışan bir ürün, ambalajı biraz hasar görmüş olabilir. Ürün tamamen çalışır haldedir ve tüm aksesuarları eksiksizdir.

İkinci El – Çok İyi

Sınırlı kullanılmış ve tamamen çalışır durumda olan bir üründür. Üründe, küçük kozmetik kusurlar olabilir. Hasarlı ambalajla gelebilir veya yeniden paketlenmiş olabilir ve çalışması için gerekli olmayan bazı aksesuarlar eksik olabilir. Eksik aksesuarlar, her bir ürün açıklaması altında gösterilir.

İkinci El – İyi

Orta düzeyde kullanılmış ve tamamen çalışır halde olan bir üründür. Hasar görmüş ambalajla veya yeniden paketlenmiş olarak gelebilir. Küçük bir çizik gibi küçük kozmetik hasarları olabilir. Bazı değerli aksesuarlar eksik olabilir ve bu aksesuarlar ayrı olarak satın alınmadıkça kullanılamaz. Eksik aksesuarlar ürün açıklamasında belirtirilir.

İkinci El – Kabul Edilebilir

Belirgin kullanım izleri taşıyabilir ancak ana işlevini yerine getirir. Hasar görmüş ambalajla veya yeniden paketlenmiş olarak gelebilir. Üzerinde kozmetik hasarlar veya önceki kullanımdan kaynaklanan izler olabilir. Kullanım izleri arasında çizikler, darbeler ve aşınmış köşeler yer alabilir. Bazı değerli aksesuarlar, bileşenler veya yedek parçalar eksik olabilir ve bu parçalar ayrı olarak satın alınmadıkça kullanılamaz. Eksik parçalar ürün açıklamasında belirtilir.

düşen ürün ikinci el- yeni gibiydi 23:53 de düşen de benim çektiğim de
Hocam parafın o kampanyası hangisi?
 
hocam bu olay 1 -2 hafta içindemi olucak duyuru falan varmı. Yoksa tahminmi yapıyorsunuz
2027 başı duyurulması söz konusu, 2gb lıkır yerine 3gb lık gddr7 vram modülleri kullanacakları için bu modüller henüz yeteri kadar hacimli üretime geçemedi ve aşırı pahalı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,203
Mesajlar
11,085,267
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top