Max 20.000TL direksiyon seti önerisi.

Trusmaster t248 nasıl r3 ile aynı para kullanma şansın oldumu
Rezil plastik dişli ve kayışlı hybrid bir ürün R3 ile kıyaslanamaz bile.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar konu açarken forumdaki diğer konulara da baksanız keşke. 20k bütçeye G29 önerenleri direkt bloklayın :)



 
Trusmaster t248 nasıl r3 ile aynı para kullanma şansın oldumu
alma bence, butce ile alakali sonucta ama bu ise ikinci el t300 le baslanmali ikinci eli 12-13 e alinit en kotu , hatta bazen t300 + th8a lari 20 ye satanlar oluyo. ama dusuk fiyatli urunler 20 altindaki kesinlikle ikinci el alinmali , keyif vermezse min zarar olur yada keyif verir yuykseltmek icin ekstra para harcamazsin.
 
genellikle F1 oynamak için güçlü elimi bükecek güçde bişey arıyorum.
diğer bütün araba simülasyon oyunları içinde uyumlu olsun.
T248 almalısınız yada G29, Pedal kalitesi olarak bu fiyat aralğında stok pedalları en iyi iki set bunlar şuan.

Moza R3 için bu kiti almadan F1 ve diğer simlerde rekabetçi olmayı düşünmeyin.
Stok pedallarına alışırsanız zaten rekabetçi olarak gelişemezsiniz hiçbir zaman.
Bu da bütçeyi zaten 26K civarlarına çıkartır.

Bu yüzden ya G29 yada T248 alın.
 
T248 almalısınız yada G29, Pedal kalitesi olarak bu fiyat aralğında stok pedalları en iyi iki set bunlar şuan.

Moza R3 için bu kiti almadan F1 ve diğer simlerde rekabetçi olmayı düşünmeyin.
Stok pedallarına alışırsanız zaten rekabetçi olarak gelişemezsiniz hiçbir zaman.
Bu da bütçeyi zaten 26K civarlarına çıkartır.

Bu yüzden ya G29 yada T248 alın.
Bu pedal niye sert olmasının avantajı ney
 
Bu pedal niye sert olmasının avantajı ney
Sim-racing ile ilgilenecekseniz, pedallarınızın iyi olması lazım.

Çünkü assistler kapalı oynamak zorundasınız, ABS ile oynarsanız hangi sim olursa olsun, araç daha dengesiz olacak.
Virajlarda frenleri kitlememek için, aracı olacağından daha çok yavaşlatacak ve size viraj içlerine hız taşıma imkânı sunmayacak.

F1 gibi açık tekerde örneğin viraj çıkışlarında muhtemelen araç yalpalayacaktır ve 0.1'in bile hesabı yapılan bir sporda gelişebilmeniz mümkün değil.

Yumuşak pedallarda, yani basınç hissi olmayan pedallarda virajlara hız taşıyabilmeniz neredeyse imkânsız olacak. %0 - %100 arası fren basıncı, sert pedalin yük hücresiyle aynı olmayacak ve lastikleri kilitlemek çok daha kolay olacağı gibi; burası çok önemli "kas hafızasının gelişebilmesi" ve yük transferini doğru ayarlayabilmenizin imkânı kalmayacak, viraj içerisinde ve çıkışlarında tutarsızlıklar oluşturacaktır.

Geç frenle atak yapmanız gerektiği yerde yapamayacak ve muhtemelen dive bomb olacak ve arkanızda sis bulutu bırakarak pist dışına uçacaksnz:)
Viraj içerisinde hızı olması gerektiği şekliyle taşıyamayacaksınız, bu gibi teknik konularda gelişemezsiniz bu sebeplerle yumuşak frenlerde.

Sert frenler kas hafızası oluşturduğu gibi, yük transferini daha ideal yapmanıza, viraj içerisinde hız taşımanıza olanak sağladığı için olması gerekendir.
Profesyonellerin nasıl pedallarda oynadıklarına bakın, 200kg'lık basınç gücüyle sim-racing yarışanlar var. Frenler bu kadar önem arz ediyor çünkü.

1759612357382.webp
 
Son düzenleme:
Bu pedal niye sert olmasının avantajı ney
Hocam anladığım kadarıyla çok rekabetçi oynamayı düşünmüyorsun. Genelde ETS, Forza belki Assetto Corsa oynamayı düşünüyorsun o yüzden giriş seviyesi bir model al ve keyfine bak. IRacing gibi rekabetçi simülasyonları düşünmüyorsan pedalin sertliği yumuşaklığı seni çok bağlamayacak.
Zevk almak istiyorsan kayışlı ve dişli modelleri es geçip PXN V10 Pro almanı öneririm. 16 bin TL'ye Direct Drive bir set sahibi olacaksın. Yanında istersen 4-5 bin TL ye shifter alır keyfine bakarsın. Moza'ya girdiğin zaman debriyajı fren kiti vs derken 30 bin TL leri bulursun. Kaldı ki Moza da aman aman kaliteli bir ürün değil malzeme kalitesi R3 ve R5 de vasat.


Bahsettiğim modelin kullanıcı deneyimi aşağıda.


Henüz 3 4 aylık bir model olduğu için fazla deneyimleyen yok ama Youtube'da da incelemeleri mevcut ve fiyatına göre çok iyi olduğunu söylüyorlar.
 
Aralık-Ocak ayını beklerseniz yine PXN'in yeni Direct Drive serileri olan VD4 VD6 ve VD10 gelecek. Yine fiyat performans olarak önerilen ürünler. Ben VD4'ü bekliyorum dört gözle.

Overtake.gg ve Boosted Media gibi kanallar inceleme yapmışlar ve oldukça iyi bulmuşlar.


 
Aralık-Ocak ayını beklerseniz yine PXN'in yeni Direct Drive serileri olan VD4 VD6 ve VD10 gelecek. Yine fiyat performans olarak önerilen ürünler. Ben VD4'ü bekliyorum dört gözle.

Overtake.gg ve Boosted Media gibi kanallar inceleme yapmışlar ve oldukça iyi bulmuşlar.


Fiytları ne kadar olur tahmini 20 ve üzeri ise okadar çıkamam v10 pro g29 dan iyi midir? sizce
 
Fiytları ne kadar olur tahmini 20 ve üzeri ise okadar çıkamam v10 pro g29 dan iyi midir? sizce
Hocam Gelbura.com geçen hafta 22 bin TL'den önsipariş açmıştı VD4 modeline ama teslimat gecikmiş diye kapattılar yine o aralıkta olur.

V10 Pro ile G29 arasında jenerasyon farkı var hocam kıyaslamak bile hata. En zayıf Direct drive bile dişli ve kayışlı direksiyondan daha doğru ve kayıpsız force feedback verir.

Bu Rus eleman ilk çıktığı zaman kendi aldı denedi mesela. Direksiyonunu da büyük bir direksiyonla değişti çok memnundu. Daha sonra VD10 modeline geçiş yapmış.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,167,191
Mesajlar
10,521,212
Üyeler
185,384
Son üye
BleazFinaly
Geri
Top