❌İndirim Bitti! NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺

Her hafta 3 maç 4k yayımlanıyor hocam 4k kanaldan.
Onun için istiyordum.
Bende digitürk 4k kanalını modüllü üyelik ile yıllık100 tlden izliyorum. Eğer tvniz modül destekli ise modüllü üyelikte lnb ya da cihaz değişimi olmadan digitürk 4k kanalını izleyebiliyorsunuz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

1763104182830.webp
 
Bende digitürk 4k kanalını modüllü üyelik ile yıllık100 tlden izliyorum. Eğer tvniz modül destekli ise modüllü üyelikte lnb ya da cihaz değişimi olmadan digitürk 4k kanalını izleyebiliyorsunuz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Hocam bana dendi ki modül ile alakası yok LNB olmaz ise 4k yayını sizin çanak anteniniz alamaz.
Yine dediler ki eğer binanız ortak uydu ise ve sizden önce bir komşunuz LNB aldıysa sizden LNB ücreti talep edilmez.
Ama kimse almadiysa bunu ya yöneticiden talep edin ya da sizin karşılamanız lazım.
Sizin durumunuz böyle olabilir mi?
 
Ben zaten ayaklı montaj kullanıyorum. Sorun arka plastikte.Tv kapalıyken plastiğin belli bir noktasını elimle tıklattığımda aynı sesler çıkıyor. Umarım zamanla kapak değişimi gibi bir çözüm geliştirirler. Bekliyoruz.
Sizin mesajınız üzerinden subwofer sorunuyla alakalı genel bir bilgilendirme yapayım.
Arkadaşlar malumunuz televizyonu forumda ilk alanlardan biriyim haliyle bu problemden ilk bahseden benim ve çözümü için uğraştım bikaç gündür.Buradaki servisimle görüştüğümde askı aparatıyla alakalı olabileceğinden bahsetti bende açıkçası bundan şüphelenmiştim fakat çağrı merkezini arayıp görüştükten sonra benden buraya da attığım videoyu istediler daha sonra aynı gün dönüş yapıp ar-ge ekibinin bunu inceleyip bana dönüş yapacaklarını söylediler ama ben açıkçası çok inanmamıştım.Dün genel merkezden teknik ekipten çok ilgili ve donanımlı yönetici pozisyonundan bir beyefendi beni aradı.Gönderdiğim videoyu izledikten sonra ürünümün seri numarasından üretim sürecini kamera kayıtlarından izleyerek montaj kısmında bir hata olup olmadığını kontrol etmişler ve bu sesin oluşmasını engellemek için koymaları gereken bir parçayı (kauçuk sünger vb. Olabilir ) koymadıklarını farketmişler ve üretimi durdurmuşlar.Benim ürünümle birlikte üretilen birkaç televizyonda daha bu problemin olduğunu fakat sonraki seride böyle olmadığını tespit etmişler.Bir süre yaşanan stok sıkıntısı da bu yüzdenmiş.Gerekli parçayı hemen kaygoya vererek burdaki servise yollamışlar.Parça gelip montajı yapıldıktan sonra böyle bir problem yaşanmayacağını kesinlikle çözüleceğini bunun testlerini ellerindeki ürünlerle yaptıklarını söylediler.Bu konuşmaları buraya yazacağımın bilgisini verip arayan beyefendinin iznini alarak sizlere yazıyorum.Ben çok şaşırdım açıkçası böyle bir satış sonrası hizmet beklemiyordum Ürünlerinin her türlü arkasındalar ve yaptıkları işe çok güveniyorlar. Lansman ürünleri olduğu için böyle ufak tefek hataların olabileceğini düşünüyorum mühim olan bu hataları mağduriyet yaşatmadan gidermeleri ki burda ürünü kırık gelen bir arkadaşın da hemen değişimini yaptılar çok kısa sürede. Firma çok güvenimi kazandı benim.Muhtemelen değişim istesem onu da yaparlardı ama ben gerek duymadım.Sözün özü next bu şekilde devam ederse bu pazarda muadil firmaların çok önüne geçer.Gerekli parça gelip montaj yapıldıktan sonra güncel bilgilendirme yapacağım size.
 
Sizin mesajınız üzerinden subwofer sorunuyla alakalı genel bir bilgilendirme yapayım.
Arkadaşlar malumunuz televizyonu forumda ilk alanlardan biriyim haliyle bu problemden ilk bahseden benim ve çözümü için uğraştım bikaç gündür.Buradaki servisimle görüştüğümde askı aparatıyla alakalı olabileceğinden bahsetti bende açıkçası bundan şüphelenmiştim fakat çağrı merkezini arayıp görüştükten sonra benden buraya da attığım videoyu istediler daha sonra aynı gün dönüş yapıp ar-ge ekibinin bunu inceleyip bana dönüş yapacaklarını söylediler ama ben açıkçası çok inanmamıştım.Dün genel merkezden teknik ekipten çok ilgili ve donanımlı yönetici pozisyonundan bir beyefendi beni aradı.Gönderdiğim videoyu izledikten sonra ürünümün seri numarasından üretim sürecini kamera kayıtlarından izleyerek montaj kısmında bir hata olup olmadığını kontrol etmişler ve bu sesin oluşmasını engellemek için koymaları gereken bir parçayı (kauçuk sünger vb. Olabilir ) koymadıklarını farketmişler ve üretimi durdurmuşlar.Benim ürünümle birlikte üretilen birkaç televizyonda daha bu problemin olduğunu fakat sonraki seride böyle olmadığını tespit etmişler.Bir süre yaşanan stok sıkıntısı da bu yüzdenmiş.Gerekli parçayı hemen kaygoya vererek burdaki servise yollamışlar.Parça gelip montajı yapıldıktan sonra böyle bir problem yaşanmayacağını kesinlikle çözüleceğini bunun testlerini ellerindeki ürünlerle yaptıklarını söylediler.Bu konuşmaları buraya yazacağımın bilgisini verip arayan beyefendinin iznini alarak sizlere yazıyorum.Ben çok şaşırdım açıkçası böyle bir satış sonrası hizmet beklemiyordum Ürünlerinin her türlü arkasındalar ve yaptıkları işe çok güveniyorlar. Lansman ürünleri olduğu için böyle ufak tefek hataların olabileceğini düşünüyorum mühim olan bu hataları mağduriyet yaşatmadan gidermeleri ki burda ürünü kırık gelen bir arkadaşın da hemen değişimini yaptılar çok kısa sürede. Firma çok güvenimi kazandı benim.Muhtemelen değişim istesem onu da yaparlardı ama ben gerek duymadım.Sözün özü next bu şekilde devam ederse bu pazarda muadil firmaların çok önüne geçer.Gerekli parça gelip montaj yapıldıktan sonra güncel bilgilendirme yapacağım size.
Böyle durumları çözen adam gibi adamlara ithafen;

 
Sizin mesajınız üzerinden subwofer sorunuyla alakalı genel bir bilgilendirme yapayım.
Arkadaşlar malumunuz televizyonu forumda ilk alanlardan biriyim haliyle bu problemden ilk bahseden benim ve çözümü için uğraştım bikaç gündür.Buradaki servisimle görüştüğümde askı aparatıyla alakalı olabileceğinden bahsetti bende açıkçası bundan şüphelenmiştim fakat çağrı merkezini arayıp görüştükten sonra benden buraya da attığım videoyu istediler daha sonra aynı gün dönüş yapıp ar-ge ekibinin bunu inceleyip bana dönüş yapacaklarını söylediler ama ben açıkçası çok inanmamıştım.Dün genel merkezden teknik ekipten çok ilgili ve donanımlı yönetici pozisyonundan bir beyefendi beni aradı.Gönderdiğim videoyu izledikten sonra ürünümün seri numarasından üretim sürecini kamera kayıtlarından izleyerek montaj kısmında bir hata olup olmadığını kontrol etmişler ve bu sesin oluşmasını engellemek için koymaları gereken bir parçayı (kauçuk sünger vb. Olabilir ) koymadıklarını farketmişler ve üretimi durdurmuşlar.Benim ürünümle birlikte üretilen birkaç televizyonda daha bu problemin olduğunu fakat sonraki seride böyle olmadığını tespit etmişler.Bir süre yaşanan stok sıkıntısı da bu yüzdenmiş.Gerekli parçayı hemen kaygoya vererek burdaki servise yollamışlar.Parça gelip montajı yapıldıktan sonra böyle bir problem yaşanmayacağını kesinlikle çözüleceğini bunun testlerini ellerindeki ürünlerle yaptıklarını söylediler.Bu konuşmaları buraya yazacağımın bilgisini verip arayan beyefendinin iznini alarak sizlere yazıyorum.Ben çok şaşırdım açıkçası böyle bir satış sonrası hizmet beklemiyordum Ürünlerinin her türlü arkasındalar ve yaptıkları işe çok güveniyorlar. Lansman ürünleri olduğu için böyle ufak tefek hataların olabileceğini düşünüyorum mühim olan bu hataları mağduriyet yaşatmadan gidermeleri ki burda ürünü kırık gelen bir arkadaşın da hemen değişimini yaptılar çok kısa sürede. Firma çok güvenimi kazandı benim.Muhtemelen değişim istesem onu da yaparlardı ama ben gerek duymadım.Sözün özü next bu şekilde devam ederse bu pazarda muadil firmaların çok önüne geçer.Gerekli parça gelip montaj yapıldıktan sonra güncel bilgilendirme yapacağım size.
Amazon'dan almıştım dün. Yeni seri mi gelecek hocam eski mi?
Servis o parçayı kendi mi takacak eğer eski seri ise?
 
Amazon'dan almıştım dün. Yeni seri mi gelecek hocam eski mi?
Servis o parçayı kendi mi takacak eğer eski seri ise?
Hocam siz aynı problemi yaşarsanız servis montajında belli olur zaten direkt o an kayıt oluşturursunuz ister değişim talep edersiniz ister parçayı talep edersiniz çok basit birşeymiş zaten 4 vida sökülüp kolayca takılıp anında çözülen birşeymiş.Ürünü bu şekilde parça takılana kadar kullanmanın da bir zararı yokmuş. Zaten belirttiğim gibi olayı inceleyip tespit edince üretimi durdurup yeni seriyi kontrol etmişler.Eski stoklar bitmiştir eski stoklarında hepsinde yokmuş bu sorun biz muhtemelen ilk üretilenleri aldık.
 
Hocam siz aynı problemi yaşarsanız servis montajında belli olur zaten direkt o an kayıt oluşturursunuz ister değişim talep edersiniz ister parçayı talep edersiniz çok basit birşeymiş zaten 4 vida sökülüp kolayca takılıp anında çözülen birşeymiş.Ürünü bu şekilde parça takılana kadar kullanmanın da bir zararı yokmuş. Zaten belirttiğim gibi olayı inceleyip tespit edince üretimi durdurup yeni seriyi kontrol etmişler.Eski stoklar bitmiştir eski stoklarında hepsinde yokmuş bu sorun biz muhtemelen ilk üretilenleri aldık.
Tam olarak sorunu betimler misiniz?
Bende gelince detaylı test yapayım.
 
Hocam siz aynı problemi yaşarsanız servis montajında belli olur zaten direkt o an kayıt oluşturursunuz ister değişim talep edersiniz ister parçayı talep edersiniz çok basit birşeymiş zaten 4 vida sökülüp kolayca takılıp anında çözülen birşeymiş.Ürünü bu şekilde parça takılana kadar kullanmanın da bir zararı yokmuş. Zaten belirttiğim gibi olayı inceleyip tespit edince üretimi durdurup yeni seriyi kontrol etmişler.Eski stoklar bitmiştir eski stoklarında hepsinde yokmuş bu sorun biz muhtemelen ilk üretilenleri aldık.
Woofer ile plastik kasa arasında sünger bant mı varmış? Eğer öyle ise bende var görünüyor.
 
Woofer sorunlu değil kabin plastik o yüzden titreşim yapıyor yüksek basınç da fazla bass açmamak lazım.

Hocam siz aynı problemi yaşarsanız servis montajında belli olur zaten direkt o an kayıt oluşturursunuz ister değişim talep edersiniz ister parçayı talep edersiniz çok basit birşeymiş zaten 4 vida sökülüp kolayca takılıp anında çözülen birşeymiş.Ürünü bu şekilde parça takılana kadar kullanmanın da bir zararı yokmuş. Zaten belirttiğim gibi olayı inceleyip tespit edince üretimi durdurup yeni seriyi kontrol etmişler.Eski stoklar bitmiştir eski stoklarında hepsinde yokmuş bu sorun biz muhtemelen ilk üretilenleri aldık.
yani şimdi amazondan sipariş gecicem yeni ürün mü eski üretim mi nasıl anlicaz başkan aydınlatır mısın ?
 
https://streamable.com/ri40sw

Askı aparatı ile ilgili videoyu yüklemeye çalıştım. umarım bu zırıltı sesi aparattan dolayıdır diye düşünüyorum servisle görüştüm farklı bir aparat deneyeceğiz sorunun çözüleceğini söyledi bakalım.ASKI APARATIYLA KULLANMAYI DÜŞÜNENLER İZLESİN MUTLAKA
Hocam şu videodaki sesi net bi şekilde duyarsınız müzik harici arka plastikten yoğun bir titreşim sesi geliyo zırıltı gibi bu tarz bir müzik açın veya netflixten basslı bir aksiyon sahnesi açın ki genelde dolbyde o sahneyi hissettirmek için bol titreşimli oluyo sesler. Servisle birlikte dinlersiniz duymama ihtimaliniz yok o zırıltı sesini
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Woofer ile plastik kasa arasında sünger bant mı varmış? Eğer öyle ise bende var görünüyor.
Öyle bişeyden bahsettiler hocam servis geldiğinde fotoğrafını çeker paylaşırım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

yani şimdi amazondan sipariş gecicem yeni ürün mü eski üretim mi nasıl anlicaz başkan aydınlatır mısın ?
Muhtemelen size sorunsuz ürün gelir bizimkiler ilk seriymiş
 
Son düzenleme:
Hocam şu videodaki sesi net bi şekilde duyarsınız müzik harici arka plastikten yoğun bir titreşim sesi geliyo zırıltı gibi bu tarz bir müzik açın veya netflixten basslı bir aksiyon sahnesi açın ki genelde dolbyde o sahneyi hissettirmek için bol titreşimli oluyo sesler. Servisle birlikte dinlersiniz duymama ihtimaliniz yok o zırıltı sesini
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Öyle bişeyden bahsettiler hocam servis geldiğinde fotoğrafını çeker paylaşırım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Muhtemelen size sorunsuz ürün gelir bizimkiler ilk seriymiş
Hocam eyvallah çok yardımcı oldunuz gerçekten. Ben 11 Kasım da sipariş vermiştim hala kargoya verilmedi başka kargoya verilmeyenler de var, acaba bu problemden dolayı bir gecikme olabilir mi sorunu halledip öyle gönderelim falan gibisinden.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,764
Mesajlar
10,489,506
Üyeler
184,835
Son üye
_kariyerim54
Geri
Top