Çözüldü✓ Beast R75 HE PRO klavye 3K bandında alınır mı?

ThEnoxzy53

80+ Bronze
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
587
Reaksiyon skoru
195
Bütçe
3000
Merhaba, şu an kullandığım klavyeyi değiştiriyorum. Biraz bakındığımda bu klavyeye denk geldim. Özellikleri, duruşu hoşuma gitti. Alıp deneyimleyen varsa diye bir sormak istedim, memnun mu? Onun haricinde böyle %75 olarak çok ses yapmayan, maksimum 3 bin bandında klavye de önerebilirsiniz. Teşekkürler,
 
Merhaba, bahsi geçen klavyeyi bende yeni aldım 3 gündür kullanıyorum hissiyat ve kalite ben burdayım diyor ama ileri zamanda sorun çıkartır mı bilemiyorum. Şuan için gayet memnunum bu paraya mekanik yerine kesinlikle manyetik alınmalı.
 
Merhaba, bahsi geçen klavyeyi bende yeni aldım 3 gündür kullanıyorum hissiyat ve kalite ben burdayım diyor ama ileri zamanda sorun çıkartır mı bilemiyorum. Şuan için gayet memnunum bu paraya mekanik yerine kesinlikle manyetik alınmalı.
teşekkür ederim bende yarın sipariş vereceğim kafama yattı baya bakalım. birde garanti süresi filan ne kadar bilginiz var mı sitede göremedim
 
teşekkür ederim bende yarın sipariş vereceğim kafama yattı baya bakalım. birde garanti süresi filan ne kadar bilginiz var mı sitede göremedim
Pazartesiden beri bende kullanıyorum şuan için memnunum tabi ileride ne olur bilemiyorum
 
2 yıl garantili ki yedek swicth mevcut kutu içerisinde tuş arızalanma durumlarında kullanilabilir.
 
2 yıl garantili ki yedek swicth mevcut kutu içerisinde tuş arızalanma durumlarında kullanilabilir.
teşekkür ederim sipariş verdim geldiği zaman bakalım nasıl olucak, normalde beyaz klavye tercihim değil ama bi hoş geldi
 
Merhaba, bahsi geçen klavyeyi bende yeni aldım 3 gündür kullanıyorum hissiyat ve kalite ben burdayım diyor ama ileri zamanda sorun çıkartır mı bilemiyorum. Şuan için gayet memnunum bu paraya mekanik yerine kesinlikle manyetik alınmalı.
Hocam klavyeden memnun musunuz hâlâ almayı düşünüyorum ya da bu fiyata başka bir öneriniz var mı?
 
Hocam klavyeden memnun musunuz hâlâ almayı düşünüyorum ya da bu fiyata başka bir öneriniz var mı?
valla hocam hala kullanıyorum memnunum bir sorununu görmedim tek sorun biraz fazla kirleniyor beyaz olduğundan ama siyahını alırsan güzel klavye biraz sessiz diğer modellere göre ben o yüzden tercih ettim diğer türlü biraz fazla kafa ütülüyor eğer sessiz hissiyatlı istiyorsan alabilirsin ama sesi güzel gelsin hissiyatı iyi olsun dersen başka modellerde var tabii ki ama eğer amacınız sessiz ve hissiyatlı ise güzel klavye şuana kadar bir sorun yaşamadım zaten bu forumdan daha detaylı incelemesine bakabilirsin
 
Hocam klavyeden memnun musunuz hâlâ almayı düşünüyorum ya da bu fiyata başka bir öneriniz var mı?
gayet memnunum herhangı bir sorun göremedim tek sorunu tr karakterler olmaması ve %100 klavyeden geçtiğim için alışmakta hala sorun cekıyorum elım numlock bolumu arıyor :)) yoksa ılk gunku gıbı kalıtelı duruyor.
 
Geri
Top