Amazon Depo Üzerinden İkinci El Ekran Kartı Alımı Deneyimleri

Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
3
Merhaba daha önce amazon depo üzerinden kullanılmış yeni gibi ekran kartı alan oldu mu? Rtx 5070 aldım nelere dikkat etmem lazım bilgilendirir misiniz teşekkürler.
 
5090'ı Amazon depodan aldım ben de bir sıkıntı çıkmadı.

Amazon Depo’dan 5070 alacaksan ilk iş kutu açılışını videoya çek bence. Kartın seri numarası, kutu, aksesuarlar vs görünsün. Fiziksel olarak da güç soketine, PCIe pinlerine, fanlara, vida izlerine ve yanık/koku gibi şeylere bak.

Taktıktan sonra GPU-Z’den kart doğru görünüyor mu kontrol et. Sonra 3DMark, OCCT gibi programlarla biraz yük testi yap. Özellikle VRAM testinde hata çıkmaması lazım. Test sırasında artifact, siyah ekran, driver çökmesi, fan sesi/sürtme falan varsa uğraşmadan iade ederdim.

Bir de PSU ve güç kablosu düzgün olsun, kablo tam otursun. Depo üründe fiyat farkı çok azsa bence sıfır almak daha mantıklı. Ama ciddi indirim varsa alınabilir.
 
Depo kısmında eskiden 30 gün diye yazıyordu galiba şimdi baktım göremedim. Hakkaten düzenlemişlerse de iyi olmuş, suistimal eden çok fazlaydı. Dikkat edeyim bari sürelere:)
 
Kartım geldi yük altında cw sesi var ama kasanın camını takınca rahatsız etmiyor zaten kulaklıkta takıyorum. 15dk da ısı değerleri de 68. Üstünden jelatinleri sökülmüştü ama toz bile yoktu güvenlik etiketi üzerinde. Çökme , siyah ekran , hata falan da vermedi.
 
Amazon Depo ürünlerinin mantığını kafam almıyor, fiyat avantajı desen çok cüz-i, sıfırını almak çok daha mantıklı, garanti desen 1 yıl, ne bilim, alan arkadaşları anlayamıyorum.

Ben hiç almadım, Amazon bu anlayışla devam etttiği sürece de depo ürünlerini almayı düşünmüyorum.
Şubatta 9060xt pulse 16.850 ye aldım.
Daha ne olsun?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top