Bu Sistem Alınır mı?


Daha iyi önerileriniz var mı?
Kanka bunu alma bu paraya en azından kaliteli markaların ürünlerini toplayarak bile indirimlerde sistem yaparsın. Geceleri sürekli siteler indirim yapıyor bence oralara bak 5060ti bile toplanabilir ciddi bir indirimde. Ben de sana bir iki tavsiye atayım ekran kartı nvidia olsa sıkıntı olur mu ?
 

Daha iyi önerileriniz var mı?
hazırla kendini birazdan çıkarcak pcleri n11 de
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 dkda biter gibi stoklar
 
Kanka bunu alma bu paraya en azından kaliteli markaların ürünlerini toplayarak bile indirimlerde sistem yaparsın. Geceleri sürekli siteler indirim yapıyor bence oralara bak 5060ti bile toplanabilir ciddi bir indirimde. Ben de sana bir iki tavsiye atayım ekran kartı nvidia olsa sıkıntı olur mu ?
Tam tersine nvdia olsa daha iyi olur. Tam 60k olsa güzel olur çünkü ekipman vs de alınacak. Toplama veya hazır farketmez ama hazır olsa çok daha iyi olur. 6 taksit vs önemli.
 
Tam tersine nvdia olsa daha iyi olur. Tam 60k olsa güzel olur çünkü ekipman vs de alınacak. Toplama veya hazır farketmez ama hazır olsa çok daha iyi olur. 6 taksit vs önemli.
Kanka 7500f ile 5060ti ekran kartı beraber kullandım sadece kasa için msı ve gigabyte ürünler 62500 tuttu. 1tb m2, 16gb ddr5 ram, burst assasin işlemci soğutucu, b550 anakart ve msı mag psu ve kasa kullandım. İndirim falan yakalarsan 55 58 arası bir şeye çok rahat çıkar bu sistem. Hazır sistemler indirim dışında alırsan çok pahalı ve gigabyte asus msı gibi markalardan çok inno3d falan kullanılıyor. Sana tavsiyem indirim gecesi yakala acele etmezsen çok güzel parçaları çok uygun fiyata alabilirsin. Ama hemen alıp oynamak istiyorum dersen bir kaç tane güvenilir site var zaten gir hepsine bak bütçene uygun olan bir tanesini seç al hepsi aynı benzer kasaları başka isimle sunuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

taksit konusunda da zaten neredeyse bütün siteler bütün bankalara taksit yapıyor birine yapmasa birine yapar. O konuda sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.
 
Bu yeni oem sistemleri nerden yayınlıcak? Ne xaman yayınlıcak bilen var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu resmen kazik. abdullah abi PC cikaracakmis 4 tane bütçenr uygun bise gelir alırsın
Hocam storyi öğlen attı sizin nasıl sabahtan haberiniz oldu😊
 
Bu yeni oem sistemleri nerden yayınlıcak? Ne xaman yayınlıcak bilen var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam storyi öğlen attı sizin nasıl sabahtan haberiniz oldu😊
ben içeriden calısıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu yeni oem sistemleri nerden yayınlıcak? Ne xaman yayınlıcak bilen var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam storyi öğlen attı sizin nasıl sabahtan haberiniz oldu😊
tez zamanda yayınlanır ama hızlı olman lazım hiç inceleme bütçene uygun olanı direkt seç al stok kalmaz yoksa
 
ben içeriden calısıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tez zamanda yayınlanır ama hızlı olman lazım hiç inceleme bütçene uygun olanı direkt seç al stok kalmaz yoksa
Valla ınstagram hikayeden paylaşmaz umarım , çoğu zaman story bildirimleri gelmiyo. Instadan paylaşırsa yandık
 
ben içeriden calısıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tez zamanda yayınlanır ama hızlı olman lazım hiç inceleme bütçene uygun olanı direkt seç al stok kalmaz yoksa
Hocam allah aşkına abdullaha söyliyiver de yayınlasın artık ya😊 sürekli telefon başımdayım ha şimdi gelicek diye
Bugün atsa bari
 
Kanka 7500f ile 5060ti ekran kartı beraber kullandım sadece kasa için msı ve gigabyte ürünler 62500 tuttu. 1tb m2, 16gb ddr5 ram, burst assasin işlemci soğutucu, b550 anakart ve msı mag psu ve kasa kullandım. İndirim falan yakalarsan 55 58 arası bir şeye çok rahat çıkar bu sistem. Hazır sistemler indirim dışında alırsan çok pahalı ve gigabyte asus msı gibi markalardan çok inno3d falan kullanılıyor. Sana tavsiyem indirim gecesi yakala acele etmezsen çok güzel parçaları çok uygun fiyata alabilirsin. Ama hemen alıp oynamak istiyorum dersen bir kaç tane güvenilir site var zaten gir hepsine bak bütçene uygun olan bir tanesini seç al hepsi aynı benzer kasaları başka isimle sunuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

taksit konusunda da zaten neredeyse bütün siteler bütün bankalara taksit yapıyor birine yapmasa birine yapar. O konuda sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.
Hazır olsa çok daha güzel olacak çünkü toplayıp kurmakla uğraşmak istemiyorum. Eğer 50 civarı hazır sistem varsa öneri yaparsanız sevinirim.
 
Hazır olsa çok daha güzel olacak çünkü toplayıp kurmakla uğraşmak istemiyorum. Eğer 50 civarı hazır sistem varsa öneri yaparsanız sevinirim

Kanka


Şu tarz bir şey alabilirsin işini görür her türlü rahat edersin 16gb ekran kartı var ama parçalar marka olarak bir iki parça dışında biraz sıradan markalar. Ama dediğim gibi sen buna bir de 2k monitör çek dlss fg akar gider ben imkanım olsa şu an direkt bunu hazır şekilde ssd yi 1 tb’a çeker alırım hemen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

monitörde de gidip 360hz falan arama 2k olsun 240hz veya 144hz dahi olsa oc ile vermesin ham 144 veya 240 versin yoksa sanki oyun takılıyormuş gibi oluyor bazen. hiç sevmiyorum öyle monitörleri tavsiye etmem.
 
Kanka


Şu tarz bir şey alabilirsin işini görür her türlü rahat edersin 16gb ekran kartı var ama parçalar marka olarak bir iki parça dışında biraz sıradan markalar. Ama dediğim gibi sen buna bir de 2k monitör çek dlss fg akar gider ben imkanım olsa şu an direkt bunu hazır şekilde ssd yi 1 tb’a çeker alırım hemen.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

monitörde de gidip 360hz falan arama 2k olsun 240hz veya 144hz dahi olsa oc ile vermesin ham 144 veya 240 versin yoksa sanki oyun takılıyormuş gibi oluyor bazen. hiç sevmiyorum öyle monitörleri tavsiye etmem.
Çok tutuyor öyle maalesef. 50 civarına arıyorum ki ekipmanlarla beraber 60 civarına kapatayım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,612
Mesajlar
11,078,997
Üyeler
198,157
Son üye
furknxbet
Geri
Top