5080 Toplama Sistem Önerisi

360-240hz muhabbeti için ne diyorsunuz?
Çözünürlük farkı barizken saçma bana kalırsa 1440P ile 4K ayrı kulvarlar. 240Hz çok yeterli bir hz aşırı rekabetçi oynayacaksan 1080P oledleri bekle. ben 4K öneririm

1781019853413.webp
 
Son düzenleme:
M

Öncelikle teşekkür ederim. Netleştirmek amaçlı söylüyorum ucuz olan 5080 modellerinde problem olduğunu ama önerdiğiniz beyaz modelinin iyi olduğunu söylüyorsunuz değil mi?. Ve görünüş için ekran kartı beyaz gerisi siyah olsa bence sıkıntı olmaz diye düşünüyorum görüntü açısından.
Hocam, modelden modele göre değişiyordur, bilmiyorum; fakat Eylül 2025'ten beri Colorful igame 5080 kullanıyorum. Bendekinde CW sorunu yok; gaming gecesinden 56k'ya almıştım. Geçen 70k'ya düştü. Karttan aşırı memnunum. Değişmeyen pembe bir görseli siyah sistemde güzel görünüyor
 
M

Öncelikle teşekkür ederim. Netleştirmek amaçlı söylüyorum ucuz olan 5080 modellerinde problem olduğunu ama önerdiğiniz beyaz modelinin iyi olduğunu söylüyorsunuz değil mi?. Ve görünüş için ekran kartı beyaz gerisi siyah olsa bence sıkıntı olmaz diye düşünüyorum görüntü açısından.
Bencede olmaz colorful i game modelini seçebilirsiniz güzel bir kart https://www.n11.com/urun/colorful-i...ra-w-oc-aeae1clf0074-82504513?magaza=prostore
 
Çözünürlük farkı barizken saçma bana kalırsa 1440P ile 4K ayrı kulvarlar. 240Hz çok yeterli bir hz aşırı rekabetçi oynayacaksan 1080P oledleri bekle. ben 4K öneririm

Alıntıyı görüntüle
Hocam bilgi için sağolun. İstanbulda monitör satan bir fiziksel mağaza var mı bildiğiniz bu tarz üst segment gidip kendi gözümle de görmek istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

satıcı yüzünden 321up x24 istemezsen mo27u2 de alabilirsin
Fiyat çok yüksek kalıyor hocam :/
 
Hocam bilgi için sağolun. İstanbulda monitör satan bir fiziksel mağaza var mı bildiğiniz bu tarz üst segment gidip kendi gözümle de görmek istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fiyat çok yüksek kalıyor hocam :/
Her mağazada her monitör olmuyor vatanda oledler var ama actiriyorlar mi bilmiyorum kapalı duruyorlar rafta
 
Herkese merhabalar öncelikle. 5080 satın alma kararı verdim 23 yaşındayım ve hayatım boyunca hep ortalamanın bi tık altı bilgisayarlar ile uğraştım bu sebepten parası ne ise verip gerçek gücü hissetmek istiyorum ve sırf görünüşü için veya önemsiz artıları için değil oyun odaklı bir sistem toplayacağım. Aynı zamanda monitör olarak asus rog strix oled xg27aqdng monitörünü alacağım yani 2k 360hz yi hissetmek istiyorum. Son olarakta 3-4 yıl sonraki sistemi güncellerken sadece ekran kartını yükseltip geçme bi düşüncem var yani geleceğe yönelikte bi sistem kurmak istiyorum.
Kafamda netleşenler
5080
ryzen 7 9800x3d
32gb ddr5 ram (marka model bilemedim)
Anakart (marka model bilemedim)
Psu asus tuf gaming-1000g 1000w veya msi mpg a1000 gen5 1000w
Ssd (marka model bilemedim ama 2tb istiyorum)
Kasa Lian Li O11 Vision
Soğutucu arctic lf3
Eksik bir şey kaldı mı tam şey edemedim ama şimdiden teşekkürler. Bütçe içinse 150-160 civarı oynayabilir
9 taksitle hiç uğraşmadan alınıp geçilebilir.
 
9 taksitle hiç uğraşmadan alınıp geçilebilir.
Merhabalar hocam öneri için teşekkürler ama sistemi daha güçlü istiyorum
 
Herkese merhabalar öncelikle. 5080 satın alma kararı verdim 23 yaşındayım ve hayatım boyunca hep ortalamanın bi tık altı bilgisayarlar ile uğraştım bu sebepten parası ne ise verip gerçek gücü hissetmek istiyorum ve sırf görünüşü için veya önemsiz artıları için değil oyun odaklı bir sistem toplayacağım. Aynı zamanda monitör olarak asus rog strix oled xg27aqdng monitörünü alacağım yani 2k 360hz yi hissetmek istiyorum. Son olarakta 3-4 yıl sonraki sistemi güncellerken sadece ekran kartını yükseltip geçme bi düşüncem var yani geleceğe yönelikte bi sistem kurmak istiyorum.
Kafamda netleşenler
5080
ryzen 7 9800x3d
32gb ddr5 ram (marka model bilemedim)
Anakart (marka model bilemedim)
Psu asus tuf gaming-1000g 1000w veya msi mpg a1000 gen5 1000w
Ssd (marka model bilemedim ama 2tb istiyorum)
Kasa Lian Li O11 Vision
Soğutucu arctic lf3
Eksik bir şey kaldı mı tam şey edemedim ama şimdiden teşekkürler. Bütçe içinse 150-160 civarı oynayabilir
oyundan kastınız nedir? cs2 valo gibi rekabetci mi yada hertürden oyun mu oynayacaksiniz ona gore monitor almalisiniz
 
Ps5 de almayı düşünüyorum sonrasında hikaye oyunları için ama yüzde 65-70 arc raiders valo cs lol apex
yüzde 65 70 ise oled alin ama eger ki hikayeli oyun oynamıyosanız saf rekabetci oynuyosaniz eskiden hep orta kotu kullandiniz diye oled alicaksaniz pisman olursunuz.
saf rekabetci oyun icin benq zowie monitor alin dyac teknolojisi cok temiz (evet 1080p ve TN ama bu isin krali o saf rekabetcinin)
bu dediginiz 65 70 ise o kadar ciddi oynamiyosunuzdur o raddede ise oled alin cam gibi goruntu ile keyfini cikarin 4k onermem 2k oled 240 hz bile isinizi gorur
su bilgiyide vermezsem olmaz 2k monitoru mesela 1280x960 gibi bi cozunurluge cektiginizde ekran biraz piksellesicek gibi gelicek gozunuze 2k normal kullanırken bi anda o cozunurluge gecince patatese bakiyo gibi hissedebilirsiniz oled olunca cok hissettirmez ama yinede soyliyeyim
 
yüzde 65 70 ise oled alin ama eger ki hikayeli oyun oynamıyosanız saf rekabetci oynuyosaniz eskiden hep orta kotu kullandiniz diye oled alicaksaniz pisman olursunuz.
saf rekabetci oyun icin benq zowie monitor alin dyac teknolojisi cok temiz (evet 1080p ve TN ama bu isin krali o saf rekabetcinin)
bu dediginiz 65 70 ise o kadar ciddi oynamiyosunuzdur o raddede ise oled alin cam gibi goruntu ile keyfini cikarin 4k onermem 2k oled 240 hz bile isinizi gorur
su bilgiyide vermezsem olmaz 2k monitoru mesela 1280x960 gibi bi cozunurluge cektiginizde ekran biraz piksellesicek gibi gelicek gozunuze 2k normal kullanırken bi anda o cozunurluge gecince patatese bakiyo gibi hissedebilirsiniz oled olunca cok hissettirmez ama yinede soyliyeyim
Çok sağolun bilgi için. Peki hangi oled 2k 360hz modelini önerirsiniz model marka olarak ve qd oled woled falan onlar da önemli ben ASUS ROG Strix OLED XG27ACDNG düşünüyorum sanırsam 3. nesildi
 
Herkese merhabalar öncelikle. 5080 satın alma kararı verdim 23 yaşındayım ve hayatım boyunca hep ortalamanın bi tık altı bilgisayarlar ile uğraştım bu sebepten parası ne ise verip gerçek gücü hissetmek istiyorum ve sırf görünüşü için veya önemsiz artıları için değil oyun odaklı bir sistem toplayacağım. Aynı zamanda monitör olarak asus rog strix oled xg27aqdng monitörünü alacağım yani 2k 360hz yi hissetmek istiyorum. Son olarakta 3-4 yıl sonraki sistemi güncellerken sadece ekran kartını yükseltip geçme bi düşüncem var yani geleceğe yönelikte bi sistem kurmak istiyorum.
Kafamda netleşenler
5080
ryzen 7 9800x3d
32gb ddr5 ram (marka model bilemedim)
Anakart (marka model bilemedim)
Psu asus tuf gaming-1000g 1000w veya msi mpg a1000 gen5 1000w
Ssd (marka model bilemedim ama 2tb istiyorum)
Kasa Lian Li O11 Vision
Soğutucu arctic lf3
Eksik bir şey kaldı mı tam şey edemedim ama şimdiden teşekkürler. Bütçe içinse 150-160 civarı oynayabilir
hocam selamlar bugün başka bir konuda görmüştüm. satan vardı forumda


Arkadaslar merhaba , geçen ay hanımın araba motor yedi bir hafta 10 güne çıkacak kısmetse bende sistemimi 8 ay once dizdim fakat cocuk var dıye cok oturamıyorum bari satıp sanayi parasını cıkarayım dedım ılanda 1 aydır ama ya cok komık teklıfler gelıyor ya da hıc satılacak gıbı durmuyor 130k ılana koydum pazarlık payı da olur dıye sızce ederı nedır ? kasa ozellıklerı su sekılde : (hepsınde kutu fatura garantı var )

R7 9800x3d / MSI B850 GAMING PLUS WIFI/ CORSAIR VENGEANCE 6200MHZ DDR5 32 GB / SAMSUNG 980 PRO 2 TB / INNO3D 5080 X3 OC / MSI MAG FORGE 100R/GIGABYTE 850W+80 GOLD / MSI CORELIQUID I360
isterseniz bir görüşün belki fiyatta anlaşırsınız. neredeyse direkt sizin istediğiniz kasa zaten
 
Geri
Top