🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5080 X3 16gb 62.000 TL

Model farkı inanılmaz soğutma performansı farkı oluşturuyor, her modelin heatsink fan yapısı farklı, bazıları sff şeklinde parası buna yettiği için alıyor.
Evet 9070xt güzel bir kartta konuyla alakası ne onu anlamadım.
Bunlar boyle troller amd trolleri paralı ajan olduklarını düşünüyorum
 
benim yaşımda oglun mu var gel eline vereyim oglanı :D utanmasan 5090 konusuna bile 9070 xt daha mantıklı yazacaksın
cebimden cıkarırım seni, sen ve diğer salyalıları direk engelledim hırlayın durun, sadece oyun icin fp olarak daha mantıklı dedik diye gördüğümüz muameleye bak :D


ama o boceklik yaptıgın türk bayragı postu tarzı bişey bida görürsem babanla seni bir döverim
 
Arkadaşlar forumda argo kullanmayalım lütfen saygılı bir şekilde tartışalım, buradaki konu alacak arkadaşlara yardımcı olmak.
 
Model farkı inanılmaz soğutma performansı farkı oluşturuyor, her modelin heatsink fan yapısı farklı, bazıları sff şeklinde parası buna yettiği için alıyor.
Evet 9070xt güzel bir kartta konuyla alakası ne onu anlamadım.
Arkadaşın 45 bin TL'ye Nitro+ 9070XT alınır mesajına istinaden yazdığım bir mesaj. Konuya değil arkadaşın yanıtına istinaden yazdım.
 
AMD işlemcide iyi ama ekran kartında daha çok yol yürümesi lazım 9070xt onermeyin karta 60 70k veriyorsa adam demekki AMD ile uğraşmak istemiyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,726
Mesajlar
11,080,325
Üyeler
198,182
Son üye
celeste
Geri
Top