5060 olsa haklısında 5080 360w 3090 dan bile yüksek watta sahip cayır cayır yanar sıcaklarda başladı zaten.Buhar odası olsa ne olmasa ne![]()
5060 olsa haklısında 5080 360w 3090 dan bile yüksek watta sahip cayır cayır yanar sıcaklarda başladı zaten.Buhar odası olsa ne olmasa ne![]()
Birilerinin adam tokatlayıp para kazanması lazım ki para akışı sağlansın oda sizsiniz alın.tam 5080 alcaktım sonra sen vram darboğaz deyince vazgeçtim çok teşekkür ederim dostum![]()
Birilerinin adam tokatlayıp para kazanması lazım ki para akışı sağlansın oda sizsiniz alın.
Aşşşırı kötü evet 9070xt nin karsılıgı 5070ti5060ti 16gb 9070xt den aşirimi kötü benim kullanım amacım farklı biraz AMD almak istemiyorum. Hazır herkes bilgiliyken sorayim
Harbimi ohoo Nvidia çok pahalı abi AMD ye itiyor iinsaniAşşşırı kötü evet 9070xt nin karsılıgı 5070ti
İlla nvidia istiyosan 5070 bakabilirsin de bi 9070xt performansı göstermez. Oc ile saf gucte %5 10 a düşüyor aradaki farkHarbimi ohoo Nvidia çok pahalı abi AMD ye itiyor iinsani
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben gene indirim denk gelirse 5070 12 GB alırım ama heralde ya 29-30 falan iyidir
9070xt yapıştır geç nvidia fanboylarına sorulacak soru değil aralarında dehşet performans farkı var 5070 ti dan bile daha iyi oyunlarda.5060ti 16gb 9070xt den aşirimi kötü benim kullanım amacım farklı biraz AMD almak istemiyorum. Hazır herkes bilgiliyken sorayim
hacı benim oyun metin2 o yüzden . Sorun yaşıyor amd kartta9070xt yapıştır geç nvidia fanboylarına sorulacak soru değil aralarında dehşet performans farkı var 5070 ti dan bile daha iyi oyunlarda.
anladım bene vram lazımda. gene 12gb işimi görür gibi 5070 ama 9070xt harbiden fiyat performansmışİlla nvidia istiyosan 5070 bakabilirsin de bi 9070xt performansı göstermez. Oc ile saf gucte %5 10 a düşüyor aradaki fark
Herhangi bir sorun yaşamazsın hocam elindeki kart eski serilerden olabilir belki ondandır veya yanlış driver kuruludur metin2 bende baya oynadım amd kartlarıyla. Konu dışı tavsiye server var mı hocam takılmalıkhacı benim oyun metin2 o yüzden . Sorun yaşıyor amd kartta
Zotac solid core'da da Vapor chamber yok hocam, inno 3x oc modelinde mevcut ( konuda ki düz 3x bunda da yok )Zotac varken bu alınmaz vaper chamber yok bunda
ben orjnialini oynuyorumda. Elimde Rx6700 var. Oto avda kapanma sorunu yaşıyorum. Sorun olarak aklımda amd kart geldi. Hee şuda var ufak bi fırsat elime geçti laptop 4050 gpusu ilede yaşdım bu sorunu. Birçok kişiye sordum. İşlemcidende şüpheleniyorum intelmi toplasaydım acaba sistemiHerhangi bir sorun yaşamazsın hocam elindeki kart eski serilerden olabilir belki ondandır veya yanlış driver kuruludur metin2 bende baya oynadım amd kartlarıyla. Konu dışı tavsiye server var mı hocam takılmalık![]()