sabah deepcool şu fanı 850tl di , mola saatlerinde foruma konu açarım diye durdurdum bi baktım kaplan paylaşmış stok patlamış . 65 üstü cfm vardı 1 kutu da sanırım 3 fanlı setiydi
gördüm de stok eridi sanırım bununsabah deepcool şu fanı 850tl di , mola saatlerinde foruma konu açarım diye durdurdum bi baktım kaplan paylaşmış stok patlamış . 65 üstü cfm vardı 1 kutu da sanırım 3 fanlı setiydi
bu fan deepcoolun sıvı sogutma veya kule tiplerinde kullandığı fanlardan değil mi cfm bana yüksek göründügördüm de stok eridi sanırım bunun
kasa fanı olarak fark etmiyor bu arada ne alsan olur yani. işlemci soğutucu fanı daha önemli
olabilir bilmiyombu fan deepcoolun sıvı sogutma veya kule tiplerinde kullandığı fanlardan değil mi cfm bana yüksek göründü![]()
indirim gelecek pazartesi için sanırım beyler hemen kızmayındaha önce konusunun açıldığını görmedim ama gamer gen trde pazartesileri gamer gecesi indirimleri oluyor saat 22.00 ve 06.00 aralarında
![]()