❌İndirim Bitti! Xpg Lancer 8gb 5200mhz 1999₺ 😱🔥🔥

Her sitenin üyelik istemesi kadar saçma bişi yok. Ben bi ürün alcam diye senin b*ktan sitene üye olak zorunda değilim.
 
Aklı olan tek seferde ne var ne yoksa alıp oem paket yaparak satardı bunu ki öyle yapmış gibi
 
Hocam haklısınız ama bir detay var, açları doyurmak değil tokları doyuruyor aslında🤣 ihtiyacı olmayan insanlar kar etmek için bütün stokları eritiyor ışık hızıyla ve bunu herkesten hızlı yapıyorlar
Su indirimlerin ihtiyacı olan adama gitme şansı yok zaten piyasayı bilen adam bot kurar alır o ürünü :D Aç adama gitmesi için Willy Wonkanin altın bileti gibi siteden kasa alana rastgele hediye olarak göndereceksin
 
1000069263.webp

Lütfen geri gel sana çok ihtiyacımız var lütfen :((
 
Görsem DDR5 GEÇERDİM...
 
Peki ddr5 de 4 kanal ram kullanımında mhz düşüşü oluyor mu eğer öyle ise değerleri zaten çok iyi değil
İnanıyorum birgün iyi bir ram kampanyasına denk gelicem ama fırsat kalıpta alabilecekmiyim orası muamma :rolleyes:
 
Peki ddr5 de 4 kanal ram kullanımında mhz düşüşü oluyor mu eğer öyle ise değerleri zaten çok iyi değil
İnanıyorum birgün iyi bir ram kampanyasına denk gelicem ama fırsat kalıpta alabilecekmiyim orası muamma :rolleyes:
Düşüyor ama beklentin ne? Hynix a die 4 kanal cl30 6000mhz çalışır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ddr5 cl değeri en düsük cl30 zaten cl30 ile 38 arasında pek fark var mı
Eğer x3d işlemciniz varsa düz işlemcilere göre daha az fark var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,792
Mesajlar
11,081,193
Üyeler
198,194
Son üye
dawkingg
Geri
Top