🔥İndirim Arctic Mx-6 Ultra 499₺ 🔥

maliasik

80+
Katılım
2 Mayıs 2024
Mesajlar
234
Reaksiyon skoru
139
MX7 de bu fiyatlarda ama MX6 sevenler için güzel bir fırsat akakcede en ucuz bu teknobiyotik aynı fiyatı kargo hariç veriyor.


IMG_0312.webp
 
100tl farkla mx-7 almak daha mı mantıklı olur
 
Mx-7 8gri HBden kisa sure once 490TL - kart puaniyla 240TLye aldim. Mx-6 da kotu macun degil hatta 9800x3dye onu surdum biraz kivami yogun ama suruluyor yine de, su gibi macunlari sevmiyorum. Mx-6nin zaman icindeki durumuna bakip gerekirse Mx-7 surmeyi planliyorum. Bir ara Mx-7 kargo haric 390TLydi jumbum diye bir yerde, orjinalligini bilmiyorum.
 
arkadaşlar bende mx-4,6,7 noctua nt-h1 nt-h2, tf 7, aeranouth dan tut ptm 7950, conductronout falan hepsi var şuan. Mx-6 kadar sürmesi zor ve adamı çileden çıkartan başka macun görmedim. Sırf sürmemek için bile almam öyle söyliyim. Termal macunlar konusunda takıntılı biri olarak en en keyifli macun noctua nt-h2 dir. Fiyatı da öyle uçuk değil büyük şırınga alırsanız. Öneririm.
 
arkadaşlar bende mx-4,6,7 noctua nt-h1 nt-h2, tf 7, aeranouth dan tut ptm 7950, conductronout falan hepsi var şuan. Mx-6 kadar sürmesi zor ve adamı çileden çıkartan başka macun görmedim. Sırf sürmemek için bile almam öyle söyliyim. Termal macunlar konusunda takıntılı biri olarak en en keyifli macun noctua nt-h2 dir. Fiyatı da öyle uçuk değil büyük şırınga alırsanız. Öneririm.
Arctic resmi sitesinde mx-6 yı spatula ile sürmeyi denemeyin diyor 😀 kıvamı yoğun. X şeklinde sür gec. Sahsen öyle kullandim sorun yok
Gecen n11 indirimden mx 7 aldim ama sürmeye üşendim denemedim daha
 
Arctic resmi sitesinde mx-6 yı spatula ile sürmeyi denemeyin diyor 😀 kıvamı yoğun. X şeklinde sür gec. Sahsen öyle kullandim sorun yok
Gecen n11 indirimden mx 7 aldim ama sürmeye üşendim denemedim daha
Hocam ben sürekli bakım yapan bir insanım, işim bu. En kral spatula da var her türde enteresan alet de var. Mx-6 bence b*ktan bir macun. Çok çok daha iyi performansı noctua nt-h1 ile alıyorsun ki çok daha rahat sürülüyor. Üstüne nt-h2 nt-h1 e göre 1.5 derece kadar daha serin. Ben kendi kullandığım ürünlerde şaşmam noctuadan.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Buyrun buda test sonuçları (kaynak)
1781806320491.webp
 
bilmem kaç yıl önce mx4 aldım. Hala bitiremedim. Bu kadar macunu napıypsunuz 😅
 
Hocam ben sürekli bakım yapan bir insanım, işim bu. En kral spatula da var her türde enteresan alet de var. Mx-6 bence b*ktan bir macun. Çok çok daha iyi performansı noctua nt-h1 ile alıyorsun ki çok daha rahat sürülüyor. Üstüne nt-h2 nt-h1 e göre 1.5 derece kadar daha serin. Ben kendi kullandığım ürünlerde şaşmam noctuadan.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Buyrun buda test sonuçları (kaynak)
Alıntıyı görüntüle
Onu demedim ki. Çok iyi çok kötüdür yorumu yapmıyorum.
Şunu diyorum. Mx-4 ü rahatlıkla işlemci üzerine yayabiliyorduk. Mx-6 gerçekten katı ve özellikle laptoplar için tavsiye ediliyor.
Adamlar yaymaya çalışmayın demiş zaten :) Ben de denedim yaymayı ama topaklanıyor. X şeklinde sürüp 9800X3D yi PBO lu bir şekilde kullanıyorum, yeterli geliyor.
Ayrıca bu testlerde de 1-2 derece fark hiç önemli bir fark değil. O yüzden fiyat olarak uygun olanı alıp geçmek çok daha mantıklı (Noctua fiyatına bakmadım, şimdi bakacağım :) )
 
Onu demedim ki. Çok iyi çok kötüdür yorumu yapmıyorum.
Şunu diyorum. Mx-4 ü rahatlıkla işlemci üzerine yayabiliyorduk. Mx-6 gerçekten katı ve özellikle laptoplar için tavsiye ediliyor.
Adamlar yaymaya çalışmayın demiş zaten :) Ben de denedim yaymayı ama topaklanıyor. X şeklinde sürüp 9800X3D yi PBO lu bir şekilde kullanıyorum, yeterli geliyor.
Ayrıca bu testlerde de 1-2 derece fark hiç önemli bir fark değil. O yüzden fiyat olarak uygun olanı alıp geçmek çok daha mantıklı (Noctua fiyatına bakmadım, şimdi bakacağım :) )
Tam tersine hiçbir donanım değişmeden, fiziksel bölüm bire bir aynı kalarak ek 2 derece düşüş oldukça değerlidir özellikle termal sınırına çok yaklaşan orta segment laptoplarda daha da değerlidir.

Bu arada benim elimle yaymakta zorlandığım ürün kendi ağırlığı ile düzgün yayılması hayaldir. Ben kullanmam, önermem de. Kullanıp memnun olan kullansın.
 
Termal macunu tamamen soğutma performansı üzerinden kıyaslamak doğru değil birde işin diğer tarafı var örnek olarak Thermal Grizzly Kryonaut macunlar mesela soğutmada çok iyi gözüksede yoğun kullanımda 1-2 yılda özelliğini yitiriyor ve yenileme gerekiyor mx 6 da bu 5 yıl mx7 de 7 yıl bunları kıyaslamak daha doğru bence mx7 1 kere sürüyorsun sistemine 7 yıl boyunca özelliğini korumaya devam ediyor. bence bu daha önemli.
 
Onu demedim ki. Çok iyi çok kötüdür yorumu yapmıyorum.
Şunu diyorum. Mx-4 ü rahatlıkla işlemci üzerine yayabiliyorduk. Mx-6 gerçekten katı ve özellikle laptoplar için tavsiye ediliyor.
Adamlar yaymaya çalışmayın demiş zaten :) Ben de denedim yaymayı ama topaklanıyor. X şeklinde sürüp 9800X3D yi PBO lu bir şekilde kullanıyorum, yeterli geliyor.
Ayrıca bu testlerde de 1-2 derece fark hiç önemli bir fark değil. O yüzden fiyat olarak uygun olanı alıp geçmek çok daha mantıklı (Noctua fiyatına bakmadım, şimdi bakacağım :) )
Ayrıca daha yazdıklarımı bile okumamışsın. 2 derece fark önerdiğim noctua nt-h2 ile nt-h1 arasında var. 2.2 derece de nt-h1 ile mx-6 arasında var. Bu totalde 3.5-4 derece eder. Bu sınır thermal throttling sınırı 90 olan bir laptopu 86 larda üst seviyede performans vermesine devam ettirmek demek.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Termal macunu tamamen soğutma performansı üzerinden kıyaslamak doğru değil birde işin diğer tarafı var örnek olarak Thermal Grizzly Kryonaut macunlar mesela soğutmada çok iyi gözüksede yoğun kullanımda 1-2 yılda özelliğini yitiriyor ve yenileme gerekiyor mx 6 da bu 5 yıl mx7 de 7 yıl bunları kıyaslamak daha doğru bence mx7 1 kere sürüyorsun sistemine 7 yıl boyunca özelliğini korumaya devam ediyor. bence bu daha önemli.
Dayanıklılık başlı başına bir başlık. O konuya girilecekse ilgili başlıkta ptm ürünleri tüm marka modelleri çiğneyip geçiyor. thermal grizzly duronaut gibi macunlar var üstelik Thermal Grizzly PhaseSheet gibi çözümler de var. Macununu değiştiren kişi uzun dayanım önemsiyorsa ptm e yönelir. Hayır ana odak uzun dayanım değilse geriye sadece soğutma performansı kalır.
 
Geri
Top