James Donkey Epic Q40 Vs Gamepower Sonic T80

Styx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
1,845
Reaksiyon skoru
676
Esenlikler,

Lenovo Legion 25-10 320 Hz kullanıcısıyım. Bu monitörü alırken FACEIT oynadığım için yüksek Hz tercih ettim ama CS oynamayı bıraktım, ara sıra zevk için giriyorum. Elimdekini satıp üzerine fazla para eklemeden doğrudan 2K geçmeyi düşünüyorum, bu yüzden bütçem 6-7 bin civarı diyebiliriz. Aynı zamanda takas yapılabilecek ilanlara da bakıyorum. Bu iki monitör dikkatimi çekti, ek olarak KTC H27T22C de aklımda.

İki monitör de BOE panel kullanıyor.
Gamepower Sonic T80 Paneli: 45.152.243.246 - Please verify yourself to continue
James Donkey Epic Q40 Paneli: 45.152.243.246 - Please verify yourself to continue
(Gamepower'ın kullandığı panel bilgisinde Refresh Rate 165Hz, muhtemelen OC ile 180Hz. James Donkey'de ise Native 180Hz.)

Sonic T80

1781882847720.webp


1781882887613.webp


Epic Q40

1781882929414.webp



@ModArt PC, bu monitör için türlü türlü testler denemiş ve en iyi değerleri Aksiyon modunda, Extreme OverDrive seçeneği ile almış.


1781882961522.webp


1781882986552.webp




Sonuç olarak ben markayı hiç sevmesem de James Donkey'e daha yakınım. Hem fiyatı daha ucuz, hem Native 180Hz, hem de renk ve gecikme değerleri olarak bir tık daha önde.
 
Esenlikler,

Lenovo Legion 25-10 320 Hz kullanıcısıyım. Bu monitörü alırken FACEIT oynadığım için yüksek Hz tercih ettim ama CS oynamayı bıraktım, ara sıra zevk için giriyorum. Elimdekini satıp üzerine fazla para eklemeden doğrudan 2K geçmeyi düşünüyorum, bu yüzden bütçem 6-7 bin civarı diyebiliriz. Aynı zamanda takas yapılabilecek ilanlara da bakıyorum. Bu iki monitör dikkatimi çekti, ek olarak KTC H27T22C de aklımda.

İki monitör de BOE panel kullanıyor.
Gamepower Sonic T80 Paneli: 45.152.243.246 - Please verify yourself to continue
James Donkey Epic Q40 Paneli: 45.152.243.246 - Please verify yourself to continue
(Gamepower'ın kullandığı panel bilgisinde Refresh Rate 165Hz, muhtemelen OC ile 180Hz. James Donkey'de ise Native 180Hz.)

Sonic T80

1781882847720.webp


1781882887613.webp


Epic Q40

1781882929414.webp



@ModArt PC, bu monitör için türlü türlü testler denemiş ve en iyi değerleri Aksiyon modunda, Extreme OverDrive seçeneği ile almış.


1781882961522.webp


1781882986552.webp




Sonuç olarak ben markayı hiç sevmesem de James Donkey'e daha yakınım. Hem fiyatı daha ucuz, hem Native 180Hz, hem de renk ve gecikme değerleri olarak bir tık daha önde.
Bu model hakkında bilginiz varmı? Gamebooster GB-27F180QF Monitör
 
Bilgim yok hocam ilk defa gördüm. incelemesi de yoktur muhtemelen bu modelin.
Kendim 25 inç Fhd olan modelini kullandım, açıkcası Gamepower, James Donkey olanlardan bi eksiği olacağını düşünmüyorum fiyat olarak hepsiburadada 5400tl.
 
Kendim 25 inç Fhd olan modelini kullandım, açıkcası Gamepower, James Donkey olanlardan bi eksiği olacağını düşünmüyorum fiyat olarak hepsiburadada 5400tl.
Bu tarz markalar zaten iyi değil hocam, istisnalar dışında tercih edilmemesi gereken ürünler. Benim yazdığım modeller de istisna sayılır işte.
 
Bu tarz markalar zaten iyi değil hocam, istisnalar dışında tercih edilmemesi gereken ürünler. Benim yazdığım modeller de istisna sayılır işte.
haklısın mecbur bütçeyi artırmak lazım bunlarla uğraşmamak için.
 
IMG_20260622_142321.webp


Sağdaki epic q40
soldaki TUF Gaming VG24VQ (5 senelik)

Oled yanına aynı boyutta olsun diye almıştım, küçük de olsa asusla devam edecegim paneli çok daha kaliteli.


Epic q40 Ölü piksel mevcut sağda essek gibi büyük:) iade edecegim
 

Ekler

  • IMG_20260622_141658.webp
    IMG_20260622_141658.webp
    967.7 KB · Hit: 10
Alıntıyı görüntüle

Sağdaki epic q40
soldaki TUF Gaming VG24VQ (5 senelik)

Oled yanına aynı boyutta olsun diye almıştım, küçük de olsa asusla devam edecegim paneli çok daha kaliteli.


Epic q40 Ölü piksel mevcut sağda essek gibi büyük:) iade edecegim
ASUS, VA panel oldugu için bu görüntüde cok daha üstün olması normal IPS Panellerin siyah performansı kötü zaten. Kontrast önemli. İki monitörün de kontrast değeri belirsiz. JD daha iyidir gp den muhtemelen.

IPS Glow, ışık sızması gibi etkenler de var tabii
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Styx
Alıntıyı görüntüle

Sağdaki epic q40
soldaki TUF Gaming VG24VQ (5 senelik)

Oled yanına aynı boyutta olsun diye almıştım, küçük de olsa asusla devam edecegim paneli çok daha kaliteli.


Epic q40 Ölü piksel mevcut sağda essek gibi büyük:) iade edecegim
Fotoğrafta çıkan görüntğü sizin gözünüzle gördüğünüzle aynı mı hocam ? Siyahlar bu kadar parlak mı duruyor çıplak gözle ?
Fark varsa kamerada parlaklığı kısıp gözle gördüğünüze yakın bir fotoğraf paylaşırsanız bana çok yardımcı olursunuz.
 
Fotoğrafta çıkan görüntğü sizin gözünüzle gördüğünüzle aynı mı hocam ? Siyahlar bu kadar parlak mı duruyor çıplak gözle ?
Fark varsa kamerada parlaklığı kısıp gözle gördüğünüze yakın bir fotoğraf paylaşırsanız bana çok yardımcı olursunuz.
hocam monitörü geri yolladım koca bir ölü piksel kümesi vardı sağ tarafta., fakat ips ve va arasında siyah tonlarda gözle görülür bir fark var. ışık sızması da siyah sahnelerde fark edilebiliyor. epic alma düşüncesindeysen ve ince eleyip sık dokuyorsan üzülürsün hocam. ikinci monitör yaparım 2k olsun diyorsan alınır, ana monitör olamaz. ergonomik değil, kutudan ilk çıkarttığımda elimde çatır çutur kasa yerine oturdu montajını tamamladı :D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Styx
hocam monitörü geri yolladım koca bir ölü piksel kümesi vardı sağ tarafta., fakat ips ve va arasında siyah tonlarda gözle görülür bir fark var. ışık sızması da siyah sahnelerde fark edilebiliyor. epic alma düşüncesindeysen ve ince eleyip sık dokuyorsan üzülürsün hocam. ikinci monitör yaparım 2k olsun diyorsan alınır, ana monitör olamaz. ergonomik değil, kutudan ilk çıkarttığımda elimde çatır çutur kasa yerine oturdu montajını tamamladı :D
Şu an elimdeki monitörden daha iyidir muhtemelen Q40 renkleri. VA'nın kontrast farkı var evet ama hem IPS kullandım zaten aradaki farkı sizin gibi görmem mümkün değil.. İkinci el KTC bakıyorum ilk etapta, bulamazsam Q40'la bi şansımı denemeyi düşünüyorum valla sırf paneli için.
 
Geri
Top