emirhankiziloglu
80+
- Katılım
- 20 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 122
- Reaksiyon skoru
- 43
coilwhine olan bir kart kullandınız mı daha önce?Bu kadar yüksek güç tüketimi olan kartlarda normal hocam.
coilwhine olan bir kart kullandınız mı daha önce?Bu kadar yüksek güç tüketimi olan kartlarda normal hocam.
Hocam ne zamandır kullannıyorsun o kablolar öyle tehlikeli değilmiGüzel kart ventustan shadowdan iyi ve ucuz
Alıntıyı görüntüle
psu kablolarını soruyorsan 3 yıldır öyle ne tehlike anlamadımHocam ne zamandır kullannıyorsun o kablolar öyle tehlikeli değilmi
Ekran kartına taktıgın kabloları bukmussun öyle tehlıkelı ne zamandır oyle kullanıyorsun bendede aynı kart varpsu kablolarını soruyorsan 3 yıldır öyle ne tehlike anlamadım
onlar 3 aydır falan öyle bükmeden nasıl takacaksınEkran kartına taktıgın kabloları bukmussun öyle tehlıkelı ne zamandır oyle kullanıyorsun bendede aynı kart var![]()
Olabildiğince düz gitmeli bukulmeden görüntü kötü oluyor ama en saglıklı tehlıkesız olan oonlar 3 aydır falan öyle bükmeden nasıl takacaksın
Düz gitmesi için psu yu kendime mi montajlayımOlabildiğince düz gitmeli bukulmeden görüntü kötü oluyor ama en saglıklı tehlıkesız olan o
Evetcoilwhine olan bir kart kullandınız mı daha önce?
Hayırlı olsun ya bu elektronik tamamen loto.Hesap makinesi alırken bile fabrika şansı için dua ediyoruz.Ama yeni bir şey alınca üstündeki bir çizik bile adamı soğutuyor KIZ gibi olmalıvalla iyi diyin artık değişimle birlikte 2 defa 9070xt pulse faciam oldu. 32.5k dan aldık kartı diye sevindik. iki üründe de coilwine çıktı. amdden soğuttu beni.