dlep
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 1,039
- Reaksiyon skoru
- 236
varya sinerjide tam alıyodum stok bitti abi yaIncehesap GELMEZ 500 tane stok ekletiyor sinerji ve teblion gondericek demedi demeyin. Iyi geceler herkese
varya sinerjide tam alıyodum stok bitti abi yaIncehesap GELMEZ 500 tane stok ekletiyor sinerji ve teblion gondericek demedi demeyin. Iyi geceler herkese
fazla ne kadar fazla olabilir ben ilk alanlardan biriyim bi kisi minimum 1 de degil 2 3 tane aliyor suana kadar 1000 e yakin urun satilmistir hala daha 500 tane stok ekletiyor. Ne kadar fazla olacak dahaince büyük şirket stoğu fazladır ondandır en azından öyle düşünmek istiyorum
şimdi 4 stick takılabilcek motherboard bulmak lazımYaşasın 4x16 Toplam 64 GB Ram Setim Oldu![]()
Herhangi bir vasfı olmayan insan hareketi şu.Mesai başladı
tebilonu yavaşlıktan alamadıkta sinerjiden çektik bi taneIncehesap GELMEZ 500 tane stok ekletiyor sinerji ve teblion gondericek demedi demeyin. Iyi geceler herkese
Bu Kadar Alımın İptali Olursa Mahkemeden Çıkamazincehesap iptal yiycek gibi hissediyorum umarım hislerim yanıltır beni
Bence iptal olucak bir kısmı şuan herkes tebilondan almadığı için pişmanincehesap iptal yiycek gibi hissediyorum umarım hislerim yanıltır beni
oha be dayı 2 milyon neeeKEŞKE tebilondan alsaydık telegramda gördüm birisi 2 milyonluk çekmiş okey olmuş incehesap iptal olcak diğelri yollucak kesin