vatan ***** mıydı da diyip geçemedi?fiyat hatası der geçer
2 Milyonluk Kargoyu Ben Çok Merak EdiyorumKEŞKE tebilondan alsaydık telegramda gördüm birisi 2 milyonluk çekmiş okey olmuş incehesap iptal olcak diğelri yollucak kesin
Kahrı perişan oluruz bu seferulan konu acıldıgı gibi geldim aldım tebilon gönderip incehesap göndermezse ağır üzülürüm vatanı da kaçırmıstım zaten
bende iptal olur diye tebilion dan da aldım ayrıca al sat değil de sistem yükseltme için bekliyordum zaten bakalım hayırlısı yalan yok sinerji stok yok dedi ama sepete eklemiştim onu da aldım 3 sipariş oldu toplamda 1 er adet en kötü gelirse uyguna satarım ihtiyacı olan bir arkadaşın işine yarar benimde içimde iptal olacak hissi var hayırlısı artıkVallaha bence iptal olucak çoğu incenin keşke tebilondan alsaydım diye söylenip duruyorum
haklısınız hocam umarımBu Kadar Alımın İptali Olursa Mahkemeden Çıkamaz![]()
takmak mesel degıl sıstem kendını boot edecekmı her ıslemcıanakat ram kombınasyonu desteklemıyorZamanında Bir Arkadaş DDR5 İçin 4 Slot Fazla Diyordu![]()
Elon Musk Değil RT Gibi Saray Yaparramleri gönderirlerse 2m lik çeken adam elon musk tarzı takılır piyasada