🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Beğenmezsen iade edersin. Ben fiyatı düşük olunca paylaştım. Ha iyi bir şey istiyorsan benim kullandığım çok iyi :


Ben odamı, mutfağı felan bununla süpürüyorum. Hatta temu'da kuponlarla 2 gün önce 1 tane daha yedek aldım.
Aynen hocam gelsin illaki bi işe yarar diye düşünüyorum :)
 
Gigabyte 5070ti Gaming OC 58kya değer mi ya? Gaming Oc olması ilgimi çekti. 1800 tl hediye çekim de var. Ne dersiniz?
 
1 aydır mini mini zamlarla 30-32 bandında olan ürünleri 38-42 bandına çektiler şimdi 38 yapmışlar..Coğrafya kaderdir arkadaş AMAZON bile ona uyar..Tabi daha ilk saatler 6 günde çok maceralar olur 30 gündür bekliyorum moralim bozuldu ama
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: frqn
Gigabyte 5070ti Gaming OC 58kya değer mi ya? Gaming Oc olması ilgimi çekti. 1800 tl hediye çekim de var. Ne dersiniz?
Paraf kartınız varsa Vatan'daki Zotac'ı alın geçin üstat, 46 bin TL idi en son. 12 bin TL farka değmez o kart. Tamam soğutması daha iyi olabilir de birkaç derece için değmez diye düşünüyorum. 58k'ya çıkıyorsanız 64kya RTX 5080 var zaten Zotac.
 
1 aydır mini mini zamlarla 30-32 bandında olan ürünleri 38-42 bandına çektiler şimdi 38 yapmışlar..Coğrafya kaderdir arkadaş AMAZON bile ona uyar..Tabi daha ilk saatler 6 günde çok maceralar olur 30 gündür bekliyorum moralim bozuldu ama
katılıyoum. Amazon da TR ortamına ayak uydurmuş gibi görünüyor.
 
Paraf kartınız varsa Vatan'daki Zotac'ı alın geçin üstat, 46 bin TL idi en son. 12 bin TL farka değmez o kart. Tamam soğutması daha iyi olabilir de birkaç derece için değmez diye düşünüyorum. 58k'ya çıkıyorsanız 64kya RTX 5080 var zaten Zotac.
Hocam ssf istemiyorum. Malesef paraf da yok. Vade farksız 9 taksit de mantıklı geldi ama dediğiniz gibi 6-7k daha verince 5080 alınması da kafa karıştırıyor.
 
Aynı fiyata alternatif olarak palit de var, tercihe göre
 
Hocam ssf istemiyorum. Malesef paraf da yok. Vade farksız 9 taksit de mantıklı geldi ama dediğiniz gibi 6-7k daha verince 5080 alınması da kafa karıştırıyor.
hocam bu işin sonu yok ama yinede 9 taksit varken peşin fiyata 6 bin verebilirsiniz. Ama kullanıoyrsanız şahsen ben 5060ti 16gb alsam bile bana fazla mesela ben metin2 oynuyorum. Senin işine yarıyorsa ver 6 bini düşünme insan kafayı yiyor hergün elinde sayfa sayfa kontrol etmekten veremicek gibiysende gene boşver al 5070ti geç
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top