Grundig OLED Televizyonlar ile İlgili Bilgilendirme

en önemli faktör hz değil. Konuda bahsi geçen oled tv zaten 144hz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yav dün 5k paraf kampanyasını kullandım, iade edersem o gidicek. Sıkıntıya girdi şimdi
ben konuda bahsi geçen ürünle ilgili konuşmadım. İnsanlar artık sadece tv seyretmek için televizyon almıyor. ondan 144 hz olması önemli.
 
bu nedir hocam pek bilgim yokta defolu ürün fln mı gönderir sizce
Bunlar direk yetkili satıcı değil bildiğin site üzerinden dükkan açan bireysel satıcılar. İade veya değişim süreçlerinde çok zorluk yaratırlar. Sadece yetkili satıcılardan veya sitenin satıcısı kendisi olduğu ürünler üzerinden alışveriş yapın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

en önemli faktör hz değil. Konuda bahsi geçen oled tv zaten 144hz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yav dün 5k paraf kampanyasını kullandım, iade edersem o gidicek. Sıkıntıya girdi şimdi
Gerçek 120hz o oled panel. TCL Gerçek 144hz panel
 
Bunlar direk yetkili satıcı değil bildiğin site üzerinden dükkan açan bireysel satıcılar. İade veya değişim süreçlerinde çok zorluk yaratırlar. Sadece yetkili satıcılardan veya sitenin satıcısı kendisi olduğu ürünler üzerinden alışveriş yapın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gerçek 120hz o oled panel. TCL Gerçek 144hz panel
24hzin lafı olmaz da, ailemin statik görüntüyle logoyu ekrana yakmasından korkuyorum
 
markalar zerre kadar umurumda değil. Bugün TV alacaklar artık minimum 60 Hz yerine 144 Hz tercih etmeli bence en önemli faktör budur. sırf oled yazıyor diye gidip 55-60 bin TL bandındaki giriş seviyesi oled modellerini almayın. Onun yerine kaliteli bir Mini LED tercih edin. Benim tavsiyem, parasının hakkını fazlasıyla veren tek ürün tcl q6c. mağazada bizzat hepsini uzun uzun inceledim, o giriş seviyesi modellere oled demeye bin şahit lazım. kalitelii oled'ler 100 bin TL'den başlıyor.
özet: 60 hz tv asla almayın geçti artık onlar.
Donanimhaberde insanlara bunu anlatmaya calisiyorum diye embesil komisyonculardan yemediğim laf kalmadı. Bir de bir şey bilseler gam yemeyeceğim.

Adam bana grundig diyor, ben diyorum ki değil grundig c5'den bile daha parlak %25 ve üzeri ekran görüntüsünde buna bile inanmıyor. Gözüyle gördüğü halde yok yani... Böyle bir kafa.
 

Ekler

  • Screenshot 2026-06-23 at 01.35.26.webp
    Screenshot 2026-06-23 at 01.35.26.webp
    106.9 KB · Hit: 14
  • Screenshot 2026-06-23 at 01.35.40.webp
    Screenshot 2026-06-23 at 01.35.40.webp
    122.3 KB · Hit: 12
  • Screenshot 2026-06-23 at 01.37.26.webp
    Screenshot 2026-06-23 at 01.37.26.webp
    110.9 KB · Hit: 12
  • Screenshot 2026-06-23 at 01.45.16.webp
    Screenshot 2026-06-23 at 01.45.16.webp
    138.1 KB · Hit: 11
@Frostmourne 25-30k civarinda ne önerirsiniz acaba? Oturma odasına gidecek orta yollu bir şey arıyorum
 
Iffalcon 55U85A 36 civarında eğer bütçeyi biraz kaydırabilirseniz olabilir hocam.
Aile büyüğüme gidecek bir sorayım, bütçeyi arttırırsa sipariş geçeriz yoksa bir daha etiketlerim artık :) İyi geceler teşekkür ettim
 
Donanimhaberde insanlara bunu anlatmaya calisiyorum diye embesil komisyonculardan yemediğim laf kalmadı. Bir de bir şey bilseler gam yemeyeceğim.

Adam bana grundig diyor, ben diyorum ki değil grundig c5'den bile daha parlak %25 ve üzeri ekran görüntüsünde buna bile inanmıyor. Gözüyle gördüğü halde yok yani... Böyle bir kafa.
Hocam ora ile ilgili DH Gerçekleri diye burada bir başlık açmıştım, muhtemelen okumuşsunuzdur. Denk gelmediysen bi bakin derim.
Ne anlantiysak ne yazdıysak dogru olduğu bir kez daha ortaya çıkmış oldu.
 
Konu için teşekkürler. Cok değerli bilgiler içeriyor, hele ki bu ekonomik durumda insanların zar zor kazandığı paraları sırf pazarlama ve reklam parası uğruna insanları kandırmaya çalışanlar için tokat gibi konu olmuş. Emeğinize sağlık.
 
O kadar haklısınız ki, bizlerin bir zamanlar yaşadıklarını şuan bizzat yaşıyorsunuz. Allah kolaylıklar versin diyorum.
Hocam iffalcon u95a ile ilgili ek bir bilgi vereyim, bilindiği üzere iffalcon, Tcl in yan markasi, iffalcon u95a, Tcl c6k ile ayni özelliklerde ve ayni yazilimlari almaktadır, hatta Qled u75a da ayni yazilimlari alıyor. En son çıkan v643 yazilimi var, Tv otomatik olarak OTO yazilimlari cok geç alıyor, ama bizler Tcl in bu yayınladığı yazilimlari 5-10 dakika içinde bilgisayara indirip fat32 yapılmış flaş belleğe atin Tv nin mavi usb den yüklüyoruz, her yeni yazılım Tv de görüntü ve seste iyileşmeler oluyor. Bir cok kişinin bundan haberi yok, Tcl son bir yılda 10 un üzerinde yeni yazılım çıkardı. O güya iade eden arkadaşında bunlardan hiç haberi yok, Ne yeni çıkan yazilimlari yüklemiştir, ne de ekran görüntü ayarlarını tam yapabilmiştir. Ama boş boş konuşmaya, iftiralar atmaya gelince bundan hic geri durmazlar. Biri gider diğeri gelir, bir bakmışsın hep ayni 5-6 hesaba karşı bişeyler anlatırken bulursun kendini.
Sana kolaylıklar diliyorum hocam...
Hocam bir de topluluk oluşturmuşlar ararlarında sürekli mesajlarımı şikayet edip sildirmeye falan çalışıyorlar. Ben o forumda 10 yıl önce qled vs oled karşılaştırmaları yapiyordum kendi aldıgım televizyonlarla daha hiçbiri ortada yoktu oledden haberleri yoktu büyük olaslıkla.

Kendiniz görüyorsunuz işte başından beri debeleniyor rtings verisini dahi kabul etmiyor değişik kafalar anlam veremiyorum. Ben birkaç yıldır tv konusuna girmemiştim işlerimden dolayı biraz aktif olayım dedim baktım yalan yanlış pazar yerine çevirmiş millet konuları.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Konu için teşekkürler. Cok değerli bilgiler içeriyor, hele ki bu ekonomik durumda insanların zar zor kazandığı paraları sırf pazarlama ve reklam parası uğruna insanları kandırmaya çalışanlar için tokat gibi konu olmuş. Emeğinize sağlık.

Rica ederim ne demek. Ülkedeki ekonomik durumun farkındayım ve en iyi fiyat performans cihazlarını kendim de olabildiğince gidip gözlemleyerek tavsiye etmeye çalışıyorum. Ben her zaman millettimizden taraf olmaya devam edeceğim. :giggle:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ora ile ilgili DH Gerçekleri diye burada bir başlık açmıştım, muhtemelen okumuşsunuzdur. Denk gelmediysen bi bakin derim.
Ne anlantiysak ne yazdıysak dogru olduğu bir kez daha ortaya çıkmış oldu.
Okudum hocam çok güzel olmuş hatta bazı mod arkadaşlarıma da yolladım konuyu bakalım bir çalışmalar yapılacak sanırım yakın zamanda o tarafta da.
 
Son düzenleme:
@Frostmourne 25-30k civarinda ne önerirsiniz acaba? Oturma odasına gidecek orta yollu bir şey arıyorum
Hocam o fiyatlara iffalcon 50u95a ( giriş seviyesi QD-Mini led Tv si. Özellikleri iyidir) veya 55u75a olabilir.
Bütçeyi biraz arttırirsaniz arkadaşin belirttiği gibi 55u85a veya 55u95a ( Trendyol 38 k ya satılıyor) paraf veya Ziraat kK iade veriyordu, bi arkadaş 3 k iade ile 55u95a yi 35 k ya almışti. Bi bakin derim.
 
Hocam o fiyatlara iffalcon 50u95a ( giriş seviyesi QD-Mini led Tv si. Özellikleri iyidir) veya 55u75a olabilir.
Bütçeyi biraz arttırirsaniz arkadaşin belirttiği gibi 55u85a veya 55u95a ( Trendyol 38 k ya satılıyor) paraf veya Ziraat kK iade veriyordu, bi arkadaş 3 k iade ile 55u95a yi 35 k ya almışti. Bi bakin derim.
Bakacağım teşekkür ederim
 
Hocam bir de topluluk oluşturmuşlar ararlarında sürekli mesajlarımı şikayet edip sildirmeye falan çalışıyorlar. Ben o forumda 10 yıl önce qled vs oled karşılaştırmaları yapiyordum kendi aldıgım televizyonlarla daha hiçbiri ortada yoktu oledden haberleri yoktu büyük olaslıkla.

Kendiniz görüyorsunuz işte başından beri debeleniyor rtings verisini dahi kabul etmiyor değişik kafalar anlam veremiyorum. Ben birkaç yıldır tv konusuna girmemiştim işlerimden dolayı biraz aktif olayım dedim baktım yalan yanlış pazar yerine çevirmiş millet konuları.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Rica ederim ne demek. Ülkedeki ekonomik durumun farkındayım ve en iyi fiyat performans cihazlarını kendim de olabildiğince gidip gözlemleyerek tavsiye etmeye çalışıyorum. Ben her zaman millettimizden taraf olmaya devam edeceğim. :giggle:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Okudum hocam çok güzel olmuş hatta bazı mod arkadaşlarıma da yolladım konuyu bakalım bir çalışmalar yapılacak sanırım yakın zamanda o tarafta da.
Hocam hic bir alakam olmayan bir konuda bahane edilerek süresiz uzaklaştırma verdiler. Oysaki iddia edilen konuyla hic bir alakam bile yoktu.
Orada menfaat temelli oluşan bir topluluk var ,siz vatandaşa bütçesine göre piyasadaki en özellikli ve uygun fiyatli satılan ürünü ( Tv yi) tavsiye ettiğinizde iste bu birilerinin ( Tv satarak sattigi Tv lerden para kazaninin) işine gelmedi maalesef. Organize şekilde gerek kendi hesaplarından gerekse sahte hesaplardan üzerimize geldiler, iftiralar, yaftalamalar, hakaretler bini bin paraydı.
İstiyorlar ki Genel Tv Tavsiyesileri sayfasi tek ses olsun, f/p Tv si önerilmesin , Adminlerde sağ olsunlar kendi sayfası olmasina ragnen yıllardır genel tavsiye sayfasinda sattığı Tv leri tavsiye eden, bayisini tarif eden, fiyat verene gıklarıni çıkarmadılar ama Samsung 65q70f 63-63 k lara satılıyorken biz 2 ay boyunca 61.5 k satılan Tcl 65q7c tavsiye ettik diye, c6k , iffalcon u95a tavsiye ettik diye komisyoncu da olduk, promotör de olduk, maaşlı eleman da olduk her sey olduk. İşin ilginç tarafi benim ne is yaptığımı bildikleri halde bu yalan ve iftiralara devam ettiler.
Bizler Tcl ve İffalcon Tv kullanılari için yeni çıkan yazilimlari yükleme, ekran görüntü ayarlari yapma sterimo Cloudstream Nuvio gibi Apk leri yükleyip film dizi mac izleme ve daha bir cok konuda yardımcı olmak icin Telegramda bi sayfa açtık, orada imece usulü yardımcı olmaya çalışıyoruz, o iftiralar atanlar sayfaya gizlice gelip orada yapılanları, emekleri, yardımları görükleri halde bu iftira ve yalanlarına devam ettiler.
Insan olan, biraz ahlaklı olan bir menfatii yoksa böyle yapmaz hocam. Bu kadar kötüler yani. Siz istediğiniz kadar anlatın anlamak onların kitabında yok hocam.
Hatta Tcl almak enayilik mi diye topik bile açtılar 🙂 Adminlerde aylarca seyrettiler...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,398
Mesajlar
11,076,777
Üyeler
198,124
Son üye
syncx
Geri
Top