❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Suçlu olması önemli değil , iş biraz siyasi giriyor . Şuan da sermayeyi koruyorlar o yüzden ceza filan verilmiyor firmalara git hakkını hakem heyetinde ara diyorlar , ezilen yine sensin.
Sipariş faturaya düşmediği için ticaret bakanlığına yazmıştım.
Ticaret bakanlığından bana gelen cevap: THH başvuru yapabilirsiniz 😅
 
vatan 2 kere yaptı gerçekten de çoğuna gönderdi ramleri, ben de aldım 48 gb ddr5. baska benzeri olmadı herhalde.
 
Bu gece olur mu acaba o geceden beri pişmanlık var niye uyudum diye 2 gecedir uyumuyorum
 
iptal oldu zaten neyin pişmanlığı var :D
Uyudum diye o gece 2 ye kadar ayaktaydım 2 de ise telefon bakarlen uyuyakaldım ve sabah bu ram indiriminin bittiğini gördüm ve gerçekten adam akıllı gerçekten uyumuyorum 2 gündür bu gecede planım öyle sadece ram kaldı ama uygun fiyatlı bulamıyorum
 
ne alsak iptal oluyor zaten son zamanlarda artik kovalamanin da anlami kalmadi VATAN haric
 
En azindan herkese ince hesapta 500 lira kupon verdiler. Gamin gecesinde uygun urun denk gelirse extra 500 lira indirim iyi gider. Zaten fiyatlar gercek olamayacak kadar guzeldi gece gece yuzlerce kisiye tatli bir ruya gordurdu bir sureligine.
 
Geri
Top