S25 mi S26 mı Almalıyım?

Enes_96

80+
Katılım
11 Haziran 2024
Mesajlar
82
Reaksiyon skoru
13
İyi forumlar. Bu iki model arasında kaldım aralarında güncel olarak 7 bin tl fiyat farkı var. Ekranı daha büyük olduğu için S26 başta cazip gelmişti ama aradaki farkın çok minimal olduğunu fark ettim. Ek olarak Snapdragon avantajı beni S25 tarafına itiyor. Fiyatı bir anda çok artıp bütçemi aşmasaydı S25+ alacaktım ancak 2 ayda 10 bin tl zamlandı. Görüşlerinizi bekliyorum.
 
s25. snapdragon fark ettiriyo
 
İyi forumlar. Bu iki model arasında kaldım aralarında güncel olarak 7 bin tl fiyat farkı var. Ekranı daha büyük olduğu için S26 başta cazip gelmişti ama aradaki farkın çok minimal olduğunu fark ettim. Ek olarak Snapdragon avantajı beni S25 tarafına itiyor. Fiyatı bir anda çok artıp bütçemi aşmasaydı S25+ alacaktım ancak 2 ayda 10 bin tl zamlandı. Görüşlerinizi bekliyorum.
s26 hala ucuzluyor s25 de zamlanıyor aradaki fark 4k ve altına düştüğünde s26 da tercih edebilirsin geçende 55-56kydı s26
 
işte s26 ucuzlamaya devam ediyor, biraz daha düşebilir belli olmaz
s25 de stokları bitince daha da zamlanır gider s26 tek seçenek olur, senin kararın yani hangisini alacaksan
Herkes zamlar kapıda dediği için bir an önce almayı düşünüyorum hocam o sebeple S25 alacağım gibi.
 
s25 kullanıyorum herhangi bir sorun varsa yazabilirsin
 
s25 kullanıyorum herhangi bir sorun varsa yazabilirsin
Hocam belirgin bir şikayetiniz var mı cihazla alakalı bir de boyutu yazı yazarken sorun oluyor mu elim ortalamadan büyük. Küçük olması kafamı karıştırıyor onun dışında öyle çok takıldığım bir nokta yok açıkçası. Bir de pili yetersiz diyenler var ama Samsung çoğu baz modelinde böyle diye biliyorum maalesef.
 
İyi forumlar. Bu iki model arasında kaldım aralarında güncel olarak 7 bin tl fiyat farkı var. Ekranı daha büyük olduğu için S26 başta cazip gelmişti ama aradaki farkın çok minimal olduğunu fark ettim. Ek olarak Snapdragon avantajı beni S25 tarafına itiyor. Fiyatı bir anda çok artıp bütçemi aşmasaydı S25+ alacaktım ancak 2 ayda 10 bin tl zamlandı. Görüşlerinizi bekliyorum.
Biraz bekle yakında 50 k bandına iner gibi inerse çekersin s26 yı
 
Hocam belirgin bir şikayetiniz var mı cihazla alakalı bir de boyutu yazı yazarken sorun oluyor mu elim ortalamadan büyük. Küçük olması kafamı karıştırıyor onun dışında öyle çok takıldığım bir nokta yok açıkçası. Bir de pili yetersiz diyenler var ama Samsung çoğu baz modelinde böyle diye biliyorum maalesef.
ben bu telefonun boyutunu beğeniyorum bence o kadar da küçük değil sadece youtube yada dizi falan izlerken küçük geliyor. video izlemek pek zevkli değil.
pil konusunda bence gayet iyi
benim kullanımım şu şekilde. kötü diyenler kaç saat sot arıyorlar bilmiyorum
1000121134.webp

dipnot: ben bu telefonu şubat 2025 yılında aldım. pil eskimesi vs katarsak bence çok iyi
 
ben bu telefonun boyutunu beğeniyorum bence o kadar da küçük değil sadece youtube yada dizi falan izlerken küçük geliyor. video izlemek pek zevkli değil.
pil konusunda bence gayet iyi
benim kullanımım şu şekilde. kötü diyenler kaç saat sot arıyorlar bilmiyorum
Alıntıyı görüntüle
mobil veride mi bu
hocam cihaz bakımında güç profili var onu düşük seviyeliye çekin daha uzun süre gider piliniz
mesela anlık uygulama açılırken 0.4 saniyede açılacağına 0.45 saniyede açılıyor işlemcinin anlık piklerini engelliyor daha az güç kullanmış oluyor normal kullanımda
oyunlarda geçersiz, oyunlarda oyun içindeki profil geçerli
 
mobil veride mi bu
hocam cihaz bakımında güç profili var onu düşük seviyeliye çekin daha uzun süre gider piliniz
mesela anlık uygulama açılırken 0.4 saniyede açılacağına 0.45 saniyede açılıyor işlemcinin anlık piklerini engelliyor daha az güç kullanmış oluyor normal kullanımda
oyunlarda geçersiz, oyunlarda oyun içindeki profil geçerli
evet hocam düşük profilde şuanda. geçen ısınmaya başladı telefon bir baktım normal profildeymiş düşük profile aldım. ben aradaki performans farkını hissedemiyorum zaten.
mobil veri her zaman açık hiç güç tasarrufuna almıyorum
 
evet hocam düşük profilde şuanda. geçen ısınmaya başladı telefon bir baktım normal profildeymiş düşük profile aldım. ben aradaki performans farkını hissedemiyorum zaten.
mobil veri her zaman açık hiç güç tasarrufuna almıyorum
bu kullanım mobil veri kullanırkense çok iyi, wifi ise oyun oynuyorsan yine iyi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top