Girersin10.sınıfım ortalamam yıl sonu ortalamam 76 karnede ortalama ile geçti yazıyor ancak matematikten 2 dönemin toplamı 48 ile kaldım sorumluluk sınavına girermiyim sorumlu geçti yazmıyor
Pardon ortlama ile geçti yazıyorsa girmiyorsunTek dersten kalınca sorumluluga girmiyorsun dediler
Giriyon ben teknik resimden kaldıydım sorumluluk sınavlarına girmekle uğraşmayım diye hoca sözlüye 9090 girdi üstüne de teşekkür aldımTek dersten kalınca sorumluluga girmiyorsun dediler
Başarısı zorunlu derslerden sorumlu geçti diyordu bende sonradan düzelttilerPardon ortlama ile geçti yazıyorsa girmiyorsun
O mantıkla bakarsan 2 dönemin ortu 68 bende o mantıkla banada teşekkür vermemeleri lazım10.sınıfım ortalamam yıl sonu ortalamam 76 karnede ortalama ile geçti yazıyor ancak matematikten 2 dönemin toplamı 48 ile kaldım sorumluluk sınavına girermiyim sorumlu geçti yazmıyor
Yok reis bizim anadolu sorumluluga girmiyorumGiriyon ben teknik resimden kaldıydım sorumluluk sınavlarına girmekle uğraşmayım diye hoca sözlüye 9090 girdi üstüne de teşekkür aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Başarısı zorunlu derslerden sorumlu geçti diyordu bende sonradan düzelttiler
Matematik başarısı zorunlu drrs değilGiriyon ben teknik resimden kaldıydım sorumluluk sınavlarına girmekle uğraşmayım diye hoca sözlüye 9090 girdi üstüne de teşekkür aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Başarısı zorunlu derslerden sorumlu geçti diyordu bende sonradan düzelttiler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
O mantıkla bakarsan 2 dönemin ortu 68 bende o mantıkla banada teşekkür vermemeleri lazım
Hee ben meslek lisesinde olduğum için bilmiyorum Anadolu lisesi nasılYok reis bizim anadolu sorumluluga girmiyorum
Sen edebiyattan kalırsan giriyorsunYok reis bizim anadolu sorumluluga girmiyorum
Teknik resimden kaldım zatenMatematik başarısı zorunlu drrs değil
Girersin10.sınıfım ortalamam yıl sonu ortalamam 76 karnede ortalama ile geçti yazıyor ancak matematikten 2 dönemin toplamı 48 ile kaldım sorumluluk sınavına girermiyim sorumlu geçti yazmıyor
Hangi dersten kalıyonki 2. DönemGirmiyorum reis bilgin olamdan yorum yapma