Gigaspeed İnternet Tarifelerine Zam Yaptı!

Fahare

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2024
Mesajlar
588
Reaksiyon skoru
239
Merhaba arkadaşlar,

100 Mbps VDSL tarife 480TL'den 680 TL'ye çıktı.
35 Mbps olan 420'den 600 TL'ye çıktı.
1000 Mbps ise 950'den 1.400 TL'ye çıkmış durumda.
 
Merhaba arkadaşlar,

100 Mbps VDSL tarife 480TL'den 680 TL'ye çıktı.
35 Mbps olan 420'den 600 TL'ye çıktı.
1000 Mbps ise 950'den 1.400 TL'ye çıkmış durumda.
50mbps ne kadar
 
55mbps ne kadar
 
Merhaba arkadaşlar,

100 Mbps VDSL tarife 480TL'den 680 TL'ye çıktı.
35 Mbps olan 420'den 600 TL'ye çıktı.
1000 Mbps ise 950'den 1.400 TL'ye çıkmış durumda.
Daha ucuzu var mı ki 100lük için ben gibir kullanıyom 780tl yaptılar temmuz ayı sonrası. Memnun muydunuz hizmetinden giganın?
 
Merhaba arkadaşlar,

100 Mbps VDSL tarife 480TL'den 680 TL'ye çıktı.
35 Mbps olan 420'den 600 TL'ye çıktı.
1000 Mbps ise 950'den 1.400 TL'ye çıkmış durumda.
Fiyatlar fena seviyede, buna toplu bir itiraz gelmeli bence artık. Aslında fiyatın düzeyini belirtecek daha güzel kelimeler var ama forum kurallarına aykırı.
 
Daha ucuzu var mı ki 100lük için ben gibir kullanıyom 780tl yaptılar temmuz ayı sonrası. Memnun muydunuz hizmetinden giganın?
Altyapı sorunlu bende ama altyapı zarar görmeden önce güzeldi hatta telekomdan iyi bence ping olarak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatlar fena seviyede, buna toplu bir itiraz gelmeli bence artık. Aslında fiyatın düzeyini belirtecek daha güzel kelimeler var ama forum kurallarına aykırı.
özelleştirildi 2000 dese engelleyecek yok ayrıca 14 haziranda başvuranlar yaşadı 1040 TL'ye aldılar telekomdan ayrıca aralıkta bir zam daha var diyorlar muhtemelen de döğru
 
Altyapı sorunlu bende ama altyapı zarar görmeden önce güzeldi hatta telekomdan iyi bence ping olarak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


özelleştirildi 2000 dese engelleyecek yok ayrıca 14 haziranda başvuranlar yaşadı 1040 TL'ye aldılar telekomdan ayrıca aralıkta bir zam daha var diyorlar muhtemelen de döğru
Keşke Türk Telekoma başvursaydık diğerleri kurulum yapmıyor haziran başından beri uğraşıyorum büyük ihtimalle zam gelecek diye başlarından savıyorlar…
 
Keşke Türk Telekoma başvursaydık diğerleri kurulum yapmıyor haziran başından beri uğraşıyorum büyük ihtimalle zam gelecek diye başlarından savıyorlar…
bölgesel inidirmler az zam yedi ona bakabilirsin 1200 tl 1000 mpbs şu il ilçelerden birindeysen bakabilirsin

1780481991904.webp
 
Geri
Top