🔥İndirim Gigabyte Rtx5070ti Eagle Oc Ice Sff 55.000 TL 6 Taksit

beyler en sevmediğim şey ya klavye savaşları boş iş. Sorunun varsa özelden adres istersin bunu yapmıcaksan. Kimse kimsenin siniri bozmasın boşverin. Bak ben yıllardır kira ödüyorum adam öldürmem lazım bendeki stres kimde var . Çapulcu gibi bi orda bi burda çalışıyoruz düzgün işimiz bile yok
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
ENAYİ olduğuna sen de çok iyi biliyorsun ölücü ergen sorun yok DAYI diyebilirsin
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
beyler en sevmediğim şey ya klavye savaşları boş iş. Sorunun varsa özelden adres istersin bunu yapmıcaksan. Kimse kimsenin siniri bozmasın boşverin. Bak ben yıllardır kira ödüyorum adam öldürmem lazım bendeki stres kimde var . Çapulcu gibi bi orda bi burda çalışıyoruz düzgün işimiz bile yok
Ben normalde hiç böyle toplara girmem de düşük IQ görünce dayanamıyorum. Bir yerlere saldırmak için yer arayan insan dolu ortalık. Fikrini "Bence" diyerek paylaşmak yerine direkt karşıdakine saldırı pozisyonu alıyor bazıları...
 
Ben normalde hiç böyle toplara girmem de düşük IQ görünce dayanamıyorum. Bir yerlere saldırmak için yer arayan insan dolu ortalık. Fikrini "Bence" diyerek paylaşmak yerine direkt karşıdakine saldırı pozisyonu alıyor bazıları...
saol ergen, sayende düşük iq olduğumu öğrendim. bundan sonra fikirlerimi yazarken "Bence" diyerek paylaşmayacağım. Teşekkürler bu hayat dersi için
 
saol ergen, sayende düşük iq olduğumu öğrendim. bundan sonra fikirlerimi yazarken "Bence" diyerek paylaşmayacağım. Teşekkürler bu hayat dersi için
neyin kavgasını yapıyonuz beyler herkesin kendi tercihi diyip geçmek zormu alan alsın hayrını görsün diye paylaşılıyor, eleştiri için değil
 
maximuma 9 taksit yapiyor kafa karistirdi. 32.4k ye cift fanli msi almistim vatandan 3 taksit.
 
siyah olanı da var 52 bin olması lazım. msi ventus ya da shadowdan kaçanlar değerlendirebilir bence. bunun windforce olanı da var o da 50 bin ama o da çok önerilmiyor. 64 bin olan inno3d x3 5080 modelinde vapor chamber olmadığından, kasa içi soğutma iyi değilse sorun olabileceğini belirtenler var. bilgilerim bu kadar buna göre değerlendirebilirsiniz :)

en az 13-14 binlik bir fark var 5080 ile aralarında. eğer sıfırdan sistem kuruyorsanız bu ortalama 2K'lık monitör parası hatta üste artırabilirsiniz bile. ama yükseltme yapılacaksa 5080 değerlendirilebilir diye düşünüyorum.
 
50k olan windforce sff kart mı? Bir ibare göremedim ama küçük geldi gözüme. Değilse alacağım
Edit: sff den bile ufakmış
 
Son düzenleme:
50k olan windforce sff kart mı? Bir ibare göremedim ama küçük geldi gözüme. Değilse alacağım
Edit: sff den bile ufakmış
Hocam colorful battleax modeli haricinde 63 64k ya kadar ful SFF tüm modeller. Gigabyte Aero , Asus TUF , Gigabyte Gaming OC SFF değiller. MLG Editionla Gaming Trio bile ince modeller.
 
gigabyte termal ped yerine sıvı jel kullanıyordu baya da sorun vardı hala devam ediyormu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top