stok bitmemesi için yazdıysan emoji atHepsi kötü bu arada. Almayın bence.
stok bitmemesi için yazdıysan emoji atHepsi kötü bu arada. Almayın bence.
M2 değiştirmeni tavsiye ederim ve soğutucunu
2 ve 4 çok iyi, benim param 2 ye yetmiyor maalesef diyen son çare 1e bakabilir ama başka türlü 3K ucuz diye DDR5 den DDR4e düşülmez, 3 bence iyi değil 2 yi alın onu alacağınıza.33.998 TL : https://www.vatanbilgisayar.com/intel-i5-12400f-rtx-5060-h610m-512gb-ssd-16gb.html
36.998 TL : https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-225f-rtx-5060-h810m-512gb-ssd-16gb-ram.html
44.998 TL : https://www.vatanbilgisayar.com/amd-r5-7500f-rtx-5060-ti-a620m-1tb-ssd-16gb-rams.html
55.998 TL : https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245kf-rtx-5070-h810m-1tb-ssd-16gb-rams-158811.html
Stok alınır o sistem özelleştirme işine girmeyin mantıklı özelleştirme yok, bu soruyu merak eden herkese toplu cevap niyetine yazayım.56K lık sisteme özelleştirme yapmalımıyım alıcam hemen ?
soğutucuyu thermal yapıp kasayı fazeon 1000w neden yapılmaz ki ?2 ve 4 çok iyi, benim param 2 ye yetmiyor maalesef diyen son çare 1e bakabilir ama başka türlü 3K ucuz diye DDR5 den DDR4e düşülmez, 3 bence iyi değil 2 yi alın onu alacağınıza.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Stok alınır o sistem özelleştirme işine girmeyin mantıklı özelleştirme yok, bu soruyu merak eden herkese toplu cevap niyetine yazayım.
Kasaya gerek yok 1000W olsa anca 5090 falan takarsan işine yarar ama gidip 200K vereceğin kartı da Fazeona emanet etmezsin zaten bi 15K da PSU için harcarsın öyle bir sistemde.soğutucuyu thermal yapıp kasayı fazeon 1000w neden yapılmaz ki ?
140a 5070 ventuslu sistem alanlar var60Kya alanlar vardı 5070li olanı![]()
Hayır demonte gönderiyor aradım acaba toplayıp gönderme şansınız varmı diye hayır dedi paket geldikten sonra mağazaya gidip öyle montaj yaptırabiliyormuşuzKuzenime 5070'li kasayı aldıracağım da, Vatan kasayı kurup mu gönderiyor? Açıklamalarda bir şey bulamadım.
Öyleyse mağazadan teslim daha kolay olur. Ama bende o seçenek gözükmedi.mağazaya gidip öyle montaj yaptırabiliyormuşuz
çok garip olmuş oHayır demonte gönderiyor aradım acaba toplayıp gönderme şansınız varmı diye hayır dedi paket geldikten sonra mağazaya gidip öyle montaj yaptırabiliyormuşuz