Yardım 3200mhz (2x8) cl16 ram önerisi

İsmail Aslan

80+ Gold
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
9,673
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
6,767
Bütçem 700-750tl
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar imzadaki rame takmayın daha almadım
 
Hyperx RGB nasıl ? Bütçemi aldı ama alıyorum
Benim attığım rami al overclock yap. Ben sana yaptırırım bilmiyorsan.
Yine de yapmak istemiyorsan overclock Corsair Vengeance LPX dışında ne aldığın çok fark etmez.
 
Evet olur. Içinde Micron Rev. E Die çip var.
benim alacağım sistemde bu vardı da acaba ben de alınca yapsam mı a520mh oc desteklermi 4000ram destekliyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,373
Mesajlar
11,066,096
Üyeler
197,885
Son üye
gokaysevinc
Geri
Top