RTX 3090 İçin Kasa Önerisi

atescan

80+
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
210
Reaksiyon skoru
79
Bütçe
3000
Phanteks Eclipse P500A almayı düşünüyorum fakat fiyat olarak biraz fazla pahalı geliyor. 280 mm radyatör destekli güzel mash kasa öneriniz var mıdır? D-RGB olursa iyi olur.
 
Son düzenleme:
Phanteks Eclipse P500A almayı düşünüyorum fakat fiyat olarak biraz fazla pahalı geliyor. 280 mm radyatör destekli güzel mash kasa öneriniz var mıdır?
3K alabileceğin iyi kasalar'dan. Corsair 4000D airflow'da alınabilir.
 
3K alabileceğin iyi kasalar'dan. Corsair 4000D airflow'da alınabilir.
İşte bütçeyi biraz aşağı çekmeye çalışıyorum çok masraf edeceğim için diğer parçalara o yüzden daha uygun f/p bir kasa önerirseniz sevinirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3K alabileceğin iyi kasalar'dan. Corsair 4000D airflow'da alınabilir.
4000D D-RGB değil sanırım doğru mudur?
 
İşte bütçeyi biraz aşağı çekmeye çalışıyorum çok masraf edeceğim için diğer parçalara o yüzden daha uygun f/p bir kasa önerirseniz sevinirim
Ben suan bakamıcam ama bi kasada onemli olan seyler hava sirkilasyonun iyi olması bide psu kaliteli olması başka cok önemli etken yok bunlara gore degerlendir sec al
 
Fiyatı güzel alınabilir.




 
Son düzenleme:
Fiyatı güzel alınabilir.




TD-500 en başta hep istediğim görüntüsüne aşık olduğum bir kasaydı. Forumdaki herkes sakın ona para harcama Phanteks al illa diye tutturunca vazgeçtim ben de. Bilginiz var mı kullandınız mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şu fiyatta böyle bir corsair gerçekten çok ilginç. Geçici bir indirim mi sizce yoksa fiyat aşağı yukarı hep bu bantta mı?
 
Şu fiyatta böyle bir corsair gerçekten çok ilginç. Geçici bir indirim mi sizce yoksa fiyat aşağı yukarı hep bu bantta mı?
Çok kasa fiyatlarını takip etmiyorum ama 2275 lira fena fiyat değil gibi.
 
Corsair 4000D alın, isterseniz mesh panel stoklara gelince alırsınız, isterseniz modifiye yapan birine mesh panel yaptırabilirsiniz. Artan parayla da kasayı fan ile donatın.

https://www.sinerji.gen.tr/corsair-4000d-siyah-tempered-glass-usb-30-atx-mid-tower-kasa-p-37357
Kasanın tasarımını gerçekten beğendim fakat mesh olanını alırım.
RGB fan tavsiyeniz var mıdır içini donatmak için? Bir de içini donattığımda A-RGB olmayacak sanırım değil mi?
 
RGB fan tavsiyeniz var mıdır içini donatmak için? Bir de içini donattığımda A-RGB olmayacak sanırım değil mi?

tabii ki ARGB yapabilirsiniz, tek ihtiyacınız olan kontrolcü çünkü kontrolcüye fanları bağlayacaksınız, ondan aldığınız anakart çıkışını da anakarta bağlayacaksınız ya da anakarta bağlamadan kontrolcüyü yöneten kumandalı bir düzenek alabilirsiniz. Alta öneri olarak fan ekliyorum, kontrolcüsü var mı emin değilim o yüzden site ile iletişime geçmenizi öneririm. Ben kablo kirliliği olmaması ve uygulama üzerinden kontrol etmek yerine kumanda üzerinden kontrolü tercih edeceğim için anakarta bağlantı yapılan yapıyı tercih etmiyorum.

https://www.gelbura.com/urun/id-cooling-xf-12025-argb-snow-4pin-pwm-120mm-kasa-fani
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top