TR'ye darkFlash DLX4000 gelecek mi?

neqetria

80+
Katılım
8 Aralık 2022
Mesajlar
360
Reaksiyon skoru
127
TR'de çok darkFlash kasa yok,güzel olanlardan dlx21 var ama onunda beyazı yok bu kasanın beyazı çıkmış ve TR'de beyaz kasa kıtlığı var,beyaz kasa olsa bile çok pahalı oluyor bu kasa gelir mi acaba? @Jumbum
DLX21 beyazı da gelse süper olur.
 
Son düzenleme:
Beyaz kasa mı istiyorsun? Bütçe ne?
 
TR'de çok darkFlash kasa yok,güzel olanlardan dlx21 var ama onunda beyazı yok bu kasanın beyazı çıkmış ve TR'de beyaz kasa kıtlığı var,beyaz kasa olsa bile çok pahalı oluyor bu kasa gelir mi acaba? @Jumbum
Bir ara DLS480 satılıyordu çok güzel kasaydı ama onunda satışı yaklaşık 2-3 aydır yok. Gelmiyor pek fazla. Darkflash markasını en çok kullanan satıcı gamegaraj. getirirse onlar getirir.
 
Beyaz kasa mı istiyorsun? Bütçe ne?
Hayır hocam istemiyorum şuanlık,TR'de çok beyaz kasa yok ve olsa da çok pahalı,bunun için konu açtım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir ara DLS480 satılıyordu çok güzel kasaydı ama onunda satışı yaklaşık 2-3 aydır yok. Gelmiyor pek fazla. Darkflash markasını en çok kullanan satıcı gamegaraj. getirirse onlar getirir.
Jumbum da distribütör diye biliyorum,darkflash markasının kasaları hem güzel hem uygun fiyatlı,keşke TR'de daha çok olsa.
 
Hayır hocam istemiyorum şuanlık,TR'de çok beyaz kasa yok ve olsa da çok pahalı,bunun için konu açtım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Jumbum da distribütör diye biliyorum,darkflash markasının kasaları hem güzel hem uygun fiyatlı,keşke TR'de daha çok olsa.
Baya beyaz kasa var aslında fiyatı iyi olanlar da var ama biraz küçük oluyorlar...
 
Bu markanın dlx serisi hoşuma gidiyor,DLX21 çok güzel ve TR'de var ama sadece siyahı var beyazı gelse keşke.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Baya beyaz kasa var aslında fiyatı iyi olanlar da var ama biraz küçük oluyorlar...
Hocam dediğiniz gibi,ya çok küçük ya da büyük ama pahalı oluyor,DLX21 fiyatı ve genişlik açısından çok güzel bir kasa.
 
Bu markanın dlx serisi hoşuma gidiyor,DLX21 çok güzel ve TR'de var ama sadece siyahı var beyazı gelse keşke.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam dediğiniz gibi,ya çok küçük ya da büyük ama pahalı oluyor,DLX21 fiyatı ve genişlik açısından çok güzel bir kasa.
Ben bu modeli seviyom fiyatına göre gayet iyi kasa... 315MM gpu,160MM hava soğutma ve üstten 240mm radyator destekliyor iyi kasa...
 
Hayır hocam istemiyorum şuanlık,TR'de çok beyaz kasa yok ve olsa da çok pahalı,bunun için konu açtım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Jumbum da distribütör diye biliyorum,darkflash markasının kasaları hem güzel hem uygun fiyatlı,keşke TR'de daha çok olsa.
Eksa elektronik getiriyor. Jumbum onlarca satıcıdan bir tanesi sadece.
 
DLX21 üretimi çinde son erdi alternatif ürün DLX22 İthalatı planlanıyor. Beyaz renk Malesef yok.
Netlik yok, kesin olacak olan 360mm sığacak kasa modellerinden en az bir ürün Mart'ta planlı.
 
DLX21 üretimi çinde son erdi alternatif ürün DLX22 İthalatı planlanıyor. Beyaz renk Malesef yok.
Netlik yok, kesin olacak olan 360mm sığacak kasa modellerinden en az bir ürün Mart'ta planlı.
Önü kapalıymış 22'nin 21 gayet güzeldi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,175
Mesajlar
11,085,049
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top