12K Bütçeye Masaüstü

LGS'den sonra bir sistem dizmeyi düşünüyorum 2. El (Parçalar iyi ise)olur.
Açıkçası şöyle düşünüyorum monitörü sonradan alacağım monitörü alana kadar TV'de oynayacağım sizce mantıklı mı aklıma 3060 yada 6600 bir sistem var.
İyi forumlar İyi Ramazan'lar..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@James Gg @Kürşat Kütükçü @RevenKalr @RevDeisDou

rx6600 lı sistem düşünüyosan bu güzel derim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,600
Mesajlar
11,068,839
Üyeler
197,941
Son üye
eren060
Geri
Top