3. tercihdede açıkta kalmışım

Katılım
11 Haziran 2021
Mesajlar
91
Reaksiyon skoru
33
arkadaşlar merhaba bugün yerel yerleştirme 3. tercihler belli oldu öncelikle obp puanım 84 ben 1.tercih zamanında kendi puanıma göre okullar seçtim 1.tercihim şöyleydi
1.başkent anadolu lisesi 90 puan
2.abidinpaşa anadolu lisesi 86 puan
3.tuzluçayır anadolu lisesi 79 puan ben her şekilde tuzluçayırdan yüksek puanım olduğu için girerim diye düşündüm
2.tercih zamanı tercihlerim
1.ege anadolu lisesi bu okul evime en yakın olan okul ama 1.tercih zamanında bu okul 62 puandı bende puanım 84 olduğu için yazmadım şuan 78 puan
2.tuzluçayır anadolu lisesi 79dan 85 olmuş 2.tercihdede giremedim
3.tercih zamanı
1.ege anadolu lisesi 78 puan
2.akdere anadolu lisesi 80 puan
yine açıkta kalmışım şimdi ne yapacağım lütfen biri yardım etsin açıktan okul okumak zorunda kalırsam annemin beni özel okula gönderecek maddi imkanı yok lise okuyamazsam intihar etmek bile aklımdan geçti ne yaapacağım lütfen yardım
 
ortalaman yüksekse sınavsız alan liselere gidebilirsin
 
ben zaten sınavsız alanları ıseçtim bu 84 benim ortaouklu başarı puanım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ortaokul başarı puanı 3yıllık ortalamanın toplamının 3e bölünşü
Benim bildiğim lisede açıkta kalma diye bir şey yok. Devlet seni okulun birine yerleştirir.
 
arkadaşlar merhaba bugün yerel yerleştirme 3. tercihler belli oldu öncelikle obp puanım 84 ben 1.tercih zamanında kendi puanıma göre okullar seçtim 1.tercihim şöyleydi
1.başkent anadolu lisesi 90 puan
2.abidinpaşa anadolu lisesi 86 puan
3.tuzluçayır anadolu lisesi 79 puan ben her şekilde tuzluçayırdan yüksek puanım olduğu için girerim diye düşündüm
2.tercih zamanı tercihlerim
1.ege anadolu lisesi bu okul evime en yakın olan okul ama 1.tercih zamanında bu okul 62 puandı bende puanım 84 olduğu için yazmadım şuan 78 puan
2.tuzluçayır anadolu lisesi 79dan 85 olmuş 2.tercihdede giremedim
3.tercih zamanı
1.ege anadolu lisesi 78 puan
2.akdere anadolu lisesi 80 puan
yine açıkta kalmışım şimdi ne yapacağım lütfen biri yardım etsin açıktan okul okumak zorunda kalırsam annemin beni özel okula gönderecek maddi imkanı yok lise okuyamazsam intihar etmek bile aklımdan geçti ne yaapacağım lütfen yardım
açıktan oku ben öyle yaptım derse bile gitmiyorsun sadece sınavları oluyor 4 5 ayda bir haftasonları o derslerden 50 üzeri alırsan liseyi bitirip diplomanı alabilirsin
 
Sen nasıl giremedin (78) puan olan okula ?
sokağa çıkıp 2dk yürüyünce o okulu görüyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

açıktan oku ben öyle yaptım derse bile gitmiyorsun sadece sınavları oluyor 4 5 ayda bir haftasonları o derslerden 50 üzeri alırsan liseyi bitirip diplomanı alabilirsin
ben üniversite okumak istiyorum ders görmeden nasıl sınavlara giricem nasıl yksye giricem lütfen boş şeyler söylemeyin
 
liseler aynı gir birine o kadar önemli deil hatta her türlü derslerim iyi üniversiteye girerim dersen meslek lisesi daha iyi sana dükkan açma belgesi veriyolar seçtiğin bölümü öğreniyosun anadoluda sadece ders öğretiyolar.
 
sokağa çıkıp 2dk yürüyünce o okulu görüyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben üniversite okumak istiyorum ders görmeden nasıl sınavlara giricem nasıl yksye giricem lütfen boş şeyler söylemeyin
liseyi bitirmek istemiyor musun dostum liseyi bitirdikten sonra yazılırsın bi dershaneye veya evde mi çalışırsın ne yaparsan artık ordan da üni sınavına girebilirsin
 
liseler aynı gir birine o kadar önemli deil hatta her türlü derslerim iyi üniversiteye girerim dersen meslek lisesi daha iyi sana dükkan açma belgesi veriyolar seçtiğin bölümü öğreniyosun anadoluda sadece ders öğretiyolar.
meslek lisesinde ders vermiyorlar ders görmeden nasıl yksye girip bir bölüm kazanayım sadece seçtiğim bölümü öğretiyorlar meslek lisesinde
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,209
Mesajlar
11,085,337
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top