Arkadaşlar teorik olarak durumu çok bilmiyorum. Bu yüzden danışmak istedim. Diyelim ki 2 ram var. Aynı markanın. Birisi 6000 cl32 diğeri 6400 cl32. sistemlerde 1/1 çalışması için genelde 6000 öneriyorlar. Peki diyelim ki elimizde 6400 cl32 var. Manuel olarak bunu downclock yaptığımızda stok ayarlı 6000 cl32 ramden bir farkı olur mu pozitif veya negatif anlamda.