Neler Yeni

Rehber 8 Yıllık Türk Telekom Tecrübem ve Millenicom Bağlanma Sürecim

StrongesT

80+ Bronze
Katılım
27 Temmuz 2020
Mesajlar
603
Dahası  
Reaksiyon skoru
293
İsim
Ahmet Ceyhun BİLİR
Ben aktif olarak SuperOnline kullanıyorum ve 2 sorunu var. İlki fiyat, ikincisi verilen değerler.
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,043
En İyi Cevap
2

Bymuco

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
170
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Mücahit suna
Teşekkür ederiz rehberlik için
 

thErenSK

80+ Gold
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
7,043
En İyi Cevap
2
Yerinde giden olumlu bir şey göremedim fantezi midir acaba ?
nedemek istediniz? superonlinenın şu tarifesine geçmek istiyorum;
sizce geçeyim mi?

Ben aktif olarak SuperOnline kullanıyorum ve 2 sorunu var. İlki fiyat, ikincisi verilen değerler.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
2020 yaz ayında Türk Telekom Esenyurt genelinde çalışmalarını arttırmış ve hipernet dedikleri VDSL altyapıyı döşemeye başlamışlardı. Ve sonunda benim bölgeme de altyapı gelmişti.
Ben dedim dedim inanmadılar çalışmalara...
Türk Telekom'dan kalma VDSL modemi kullanıyorum. Modeli TD-W9970. Belli bir süre sonra Keenetic Omni DSL'e geçmeyi düşünüyorum, onun da incelemesi ayriyeten gelecek.
İncelemesini bir de senden bekleriz :D
Bi ara aramaştım pingin varsa bilgisayarcıya gideceksin dediler bir günde 25 kere güncellme yaptıkları var İnternettime bazen güncelleme yaptıklarında dahada düşüyordu artık hızlı oyun indirmek istiyorum
O ney la öyle. Ttcim yapmaz.
Türk telekom konusunda artıların bende öyle değil işini iyi ve hızlı yapmıyor.Vaat ettikleri hızı alamıyorum.Bir sorunu çözdük diyip çözememeleri.
Foruma sorun.
Modemin içinde cam olan kablosu parçalandı TT bizi 1 hafta bekletti ve 2 günde bir 48 saat içerisinde geleceğiz diyorlardı.
O kablonun koruma sorumluluğu sizde. Değişimi telekomda. Kurulumda uyarıyorlar oynatmayın diye. Hassas.
 

Railof

80+ Bronze
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
728
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
Yaş
24
İsim
Batuhan Semih ERTÜRK
@alpolojix / Leroxy reis seni bulmuşken sorayım Geçen de TT aboneliğimi 16mbps ADSL den 35mbps VDSL aboneliğine geçirdim. Yükselttiğim gibi internet geçişimi yaptılar ve sms geldiğinde tamamlanacağını söylediler. 1 saat sonra falan sms geldi Modem panelinden VSL gözüktü. Ama sıkıntı şı 20Mbps alıyorum maksimum. Genel müdürlükte yapmıştım zaten işlemlerimi, hazır oradayken TT planlama birimiyle de görüştüm ve 50mbps altyapımın olduğunu (normalde 80 di geçen hafta ne olduysa 50 ye düştü onuda gitmişken sordum. O bambaşka saçma sapan bi olay zaten.) ama bakır kablolalardan falan kaynaklı %30 kayıp olur o yüzden 35 mbps falan net alırsınız dediler. Gittim 35 lik paketi yaptım ama 20 alıyordum. Aradım teknik servis geldi, ne yaptılarsa 35mbps ye çıktı ama 1 gün sonra tekrar 20 ye düştü. Dün aradığımda bizden kaynaklı bir şey değil sizinle alakalı falan dediler. Daha yeni binamın alt yapısını yeniledim. (kendim elektrikçi, Babam datacı o yüzden kendimiz kusursuz bir altyapı yaptık sıkıntı olması imkansız.) ne yapmamı önerirsin??
Mesaj otomatik birleştirildi:

Anlatayım hemen.
12 aralık günü aradım abonelik başvurusu yaptım.
14 aralıkta TT tarafından arayıp Alt yapınızı kontrol edip, ayarlamaya geliyoruz diyip adres doğrulaması yaptılar.
O gün herhangi bir şekilde giden gelen olmadı millenicom tarafından da aranmadım.
15inde kimse arayıp sormadı
16 sında Telesekreter tarafından aranıp Port olmadığı için başvurunuz incelemeye alındı dendi.
Hemen millenicomu arayıp abonelik başvurumun detaylarını sordurdum ve tekrar alt yapımı kontrol etmelerini istedim. Bana verdikleri cevap herhangi bir sıkıntı olmadığını, portun olduğunu söylediler ve ardından abonelik işlemlerimin sorunsuz devam ettiğini aktivasyon ekibi tarafından aranacağımı söylediler. Çoktan 5 gün geçmişti.
17 sinde geri aradım herhangi birisi aramayınca. Aradığımda aboneliğimin 15 aralıkta iptal edildiğini söyledir ve iptal sebebininde alt yapı sebepli olduğunu ve müşterinin iptalle ilgili bilgisi olduğunu belirttiklerini söylediler. Beni başka bir müşteri hizmetlerine bağlamalarını istedim. Daha yetkili birisine bağladıklarını belirttiler. Yeni konuştuğum kişi ise bana aboneliğimin devam ettiğini herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi ve her aramamda yaptırdığım gibi aciliyet talebi oluşturdum ve telefonu kapadım.
2 gün bekledim herhangi arayan eden olmadı. 7 gün dolmuştu. Aradım ne oldu niye herhangi bir kişi aramıyor diye. En yakın zamanda sizi ararlar herhangi bir sıkıntı yok dendi. 2 gün geçti tekrar aradım. Noldu bir sıkıntımı var diye tekrar sordum alt yapı kaynaklı bir sıkıntı yazmışlar buraya ve sizin aboneliğinizi 22 sinde iptal etmişler dendi tekrardan. Bu sefer normalde aboneleri bağladıkları teknik yönetim birimine bağlamalarını istedim. Bağladıkları kişiyle neredeyse 1 saat bu mevzuları konuştum ve çözüm sağlayacaklarını söylediler. Benden aktif kullandığım internet aboneliğinin hizmet numarasını istedi. TT ye ileteceklerini belirttiler. Alt yapımda herhangi bir sıkıntı olmadığını tekrardan belirtti ve müşteri hizmetlerinden birisinin beni arayıp hizmet numarasını isteyeceğini ya da benim arayıp iletebileceğimi belirtip telefonu kapattı. (Her konuşmamda aciliyet kaydı oluşturttum.) Akşamına müşteri hizmetlerini arayıp hizmet numaramı ilettim. 3 gün sonra anca geri dönüş sağladılar ve bana hizmet numarasını iletmemişsiniz onu almak için aradım dediler ve kontrol etmelerini istedim 1 dakika sonra kusura bakmayın 3 gün önce iletmişsiniz teşekkür ederiz kontrollerimizi sağlayıp size en yakın zamanda geri dönüş sağlicaz dediler ve kapattılar. Artık kaç gün geçtiğini falan saymadığım için daha dün sabah aradılar hala sıkıntı olduğunu bu seferde adresini TT doğrulayamıyor adresinizi doğrulayabilirmiyiz diyip bana adresimi tekrardan sordu :D ve teşekkür edip kapadı. Hala daha merakla bekliyorum ne zaman arayacaklar diye. Aramayı falanda bıraktım bıktım çünkü..
(Müşteri hizmetleri beni bu süreçte herhangi bir şekilde aramadı ve halen daha aramıyor.)
@Rennes Okumaya üşenildi galiba :D
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,942
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,138
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
Modemin içinde cam olan kablosu parçalandı TT bizi 1 hafta bekletti ve 2 günde bir 48 saat içerisinde geleceğiz diyorlardı.
Geçmiş olsun.
Anlatayım hemen.
12 aralık günü aradım abonelik başvurusu yaptım.
14 aralıkta TT tarafından arayıp Alt yapınızı kontrol edip, ayarlamaya geliyoruz diyip adres doğrulaması yaptılar.
O gün herhangi bir şekilde giden gelen olmadı millenicom tarafından da aranmadım.
15inde kimse arayıp sormadı
16 sında Telesekreter tarafından aranıp Port olmadığı için başvurunuz incelemeye alındı dendi.
Hemen millenicomu arayıp abonelik başvurumun detaylarını sordurdum ve tekrar alt yapımı kontrol etmelerini istedim. Bana verdikleri cevap herhangi bir sıkıntı olmadığını, portun olduğunu söylediler ve ardından abonelik işlemlerimin sorunsuz devam ettiğini aktivasyon ekibi tarafından aranacağımı söylediler. Çoktan 5 gün geçmişti.
17 sinde geri aradım herhangi birisi aramayınca. Aradığımda aboneliğimin 15 aralıkta iptal edildiğini söyledir ve iptal sebebininde alt yapı sebepli olduğunu ve müşterinin iptalle ilgili bilgisi olduğunu belirttiklerini söylediler. Beni başka bir müşteri hizmetlerine bağlamalarını istedim. Daha yetkili birisine bağladıklarını belirttiler. Yeni konuştuğum kişi ise bana aboneliğimin devam ettiğini herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi ve her aramamda yaptırdığım gibi aciliyet talebi oluşturdum ve telefonu kapadım.
2 gün bekledim herhangi arayan eden olmadı. 7 gün dolmuştu. Aradım ne oldu niye herhangi bir kişi aramıyor diye. En yakın zamanda sizi ararlar herhangi bir sıkıntı yok dendi. 2 gün geçti tekrar aradım. Noldu bir sıkıntımı var diye tekrar sordum alt yapı kaynaklı bir sıkıntı yazmışlar buraya ve sizin aboneliğinizi 22 sinde iptal etmişler dendi tekrardan. Bu sefer normalde aboneleri bağladıkları teknik yönetim birimine bağlamalarını istedim. Bağladıkları kişiyle neredeyse 1 saat bu mevzuları konuştum ve çözüm sağlayacaklarını söylediler. Benden aktif kullandığım internet aboneliğinin hizmet numarasını istedi. TT ye ileteceklerini belirttiler. Alt yapımda herhangi bir sıkıntı olmadığını tekrardan belirtti ve müşteri hizmetlerinden birisinin beni arayıp hizmet numarasını isteyeceğini ya da benim arayıp iletebileceğimi belirtip telefonu kapattı. (Her konuşmamda aciliyet kaydı oluşturttum.) Akşamına müşteri hizmetlerini arayıp hizmet numaramı ilettim. 3 gün sonra anca geri dönüş sağladılar ve bana hizmet numarasını iletmemişsiniz onu almak için aradım dediler ve kontrol etmelerini istedim 1 dakika sonra kusura bakmayın 3 gün önce iletmişsiniz teşekkür ederiz kontrollerimizi sağlayıp size en yakın zamanda geri dönüş sağlicaz dediler ve kapattılar. Artık kaç gün geçtiğini falan saymadığım için daha dün sabah aradılar hala sıkıntı olduğunu bu seferde adresini TT doğrulayamıyor adresinizi doğrulayabilirmiyiz diyip bana adresimi tekrardan sordu :D ve teşekkür edip kapadı. Hala daha merakla bekliyorum ne zaman arayacaklar diye. Aramayı falanda bıraktım bıktım çünkü..
(Müşteri hizmetleri beni bu süreçte herhangi bir şekilde aramadı ve halen daha aramıyor.)
Geçmiş olsun umarım geçer.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
@alpolojix / Leroxy reis seni bulmuşken sorayım Geçen de TT aboneliğimi 16mbps ADSL den 35mbps VDSL aboneliğine geçirdim. Yükselttiğim gibi internet geçişimi yaptılar ve sms geldiğinde tamamlanacağını söylediler. 1 saat sonra falan sms geldi Modem panelinden VSL gözüktü. Ama sıkıntı şı 20Mbps alıyorum maksimum. Genel müdürlükte yapmıştım zaten işlemlerimi, hazır oradayken TT planlama birimiyle de görüştüm ve 50mbps altyapımın olduğunu (normalde 80 di geçen hafta ne olduysa 50 ye düştü onuda gitmişken sordum. O bambaşka saçma sapan bi olay zaten.) ama bakır kablolalardan falan kaynaklı %30 kayıp olur o yüzden 35 mbps falan net alırsınız dediler. Gittim 35 lik paketi yaptım ama 20 alıyordum. Aradım teknik servis geldi, ne yaptılarsa 35mbps ye çıktı ama 1 gün sonra tekrar 20 ye düştü. Dün aradığımda bizden kaynaklı bir şey değil sizinle alakalı falan dediler. Daha yeni binamın alt yapısını yeniledim. (kendim elektrikçi, Babam datacı o yüzden kendimiz kusursuz bir altyapı yaptık sıkıntı olması imkansız.) ne yapmamı önerirsin??
Mesaj otomatik birleştirildi:


@Rennes Okumaya üşenildi galiba :D
ADSL>>>VDSL Sonrası modemi yeniden başlattın mı?
Bir de modemi komple resetleyip yeniden kurmayı dene. Amma arayüzden resetlemen lazım.
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,942
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,138
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
@alpolojix / Leroxy reis seni bulmuşken sorayım Geçen de TT aboneliğimi 16mbps ADSL den 35mbps VDSL aboneliğine geçirdim. Yükselttiğim gibi internet geçişimi yaptılar ve sms geldiğinde tamamlanacağını söylediler. 1 saat sonra falan sms geldi Modem panelinden VSL gözüktü. Ama sıkıntı şı 20Mbps alıyorum maksimum. Genel müdürlükte yapmıştım zaten işlemlerimi, hazır oradayken TT planlama birimiyle de görüştüm ve 50mbps altyapımın olduğunu (normalde 80 di geçen hafta ne olduysa 50 ye düştü onuda gitmişken sordum. O bambaşka saçma sapan bi olay zaten.) ama bakır kablolalardan falan kaynaklı %30 kayıp olur o yüzden 35 mbps falan net alırsınız dediler. Gittim 35 lik paketi yaptım ama 20 alıyordum. Aradım teknik servis geldi, ne yaptılarsa 35mbps ye çıktı ama 1 gün sonra tekrar 20 ye düştü. Dün aradığımda bizden kaynaklı bir şey değil sizinle alakalı falan dediler. Daha yeni binamın alt yapısını yeniledim. (kendim elektrikçi, Babam datacı o yüzden kendimiz kusursuz bir altyapı yaptık sıkıntı olması imkansız.) ne yapmamı önerirsin??
Mesaj otomatik birleştirildi:


@Rennes Okumaya üşenildi galiba :D
Yok la okudum.
 

Railof

80+ Bronze
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
728
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
Yaş
24
İsim
Batuhan Semih ERTÜRK
ADSL>>>VDSL Sonrası modemi yeniden başlattın mı?
Bir de modemi komple resetleyip yeniden kurmayı dene. Amma arayüzden resetlemen lazım.
Yaptım dediklerini reis, zaten 35 i gördüm bir günlüğüne :D oda servisin geldiği gün.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,919
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

Railof

80+ Bronze
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
728
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
Yaş
24
İsim
Batuhan Semih ERTÜRK
Top Bottom