Üff o neymiş ya. Ben b ehliyetini her şey dahil 1500 almıştım. Şimdide önümüzdeki pazar motor ehliyeti için (A2) direksiyon sınavım var onada her şey dahil 3800₺ verdim. Motorum olduğu için direksiyon sınavını geçeceğimi düşünüyorum. Kullanıyoruz da bakalım heyecan yapmayız inşAllah
Yakalamışken sorayım 150k bütçe ile 250 cc bir model önerebilir misin? Naked olursa sevinirim. Duke 250 düşünüyorum. Yamaha, KTM, Honda'ya sıcak bakıyorum.
Üff o neymiş ya. Ben b ehliyetini her şey dahil 1500 almıştım. Şimdide önümüzdeki pazar motor ehliyeti için (A2) direksiyon sınavım var onada her şey dahil 3800₺ verdim. Motorum olduğu için direksiyon sınavını geçeceğimi düşünüyorum. Kullanıyoruz da bakalım heyecan yapmayız inşAllah
ben sinyal vermeyi unuttuğum için kaldım, normalde rotada sinyal vermem gereken her yeri ezberlemiştim sınav günü yol çalışması vardı yol çalışmasını sollarken sinyal vermedim diye kaldım çok da düşünmüyordum nasıl olsa sinyal vermem gereken yerleri biliyorum diye
Yakalamışken sorayım 150k bütçe ile 250 cc bir model önerebilir misin? Naked olursa sevinirim. Duke 250 düşünüyorum. Yamaha, KTM, Honda'ya sıcak bakıyorum.
Hocam ben duke 200 kullanıyorum şöyle söyleyeyim öncelikle Yamaha, Honda, KTM alırsanız çok iyi servisleri mevcut. Lakin biraz tuzlular. Ama tuzlu olması bir şeyi değiştirmiyor sağlam bir şey arıyor iseniz kesinlikle bu 3 markadan alacaksınız. Onun dışında şu sıralar cf moto sr450 modeli çok iyi bir işe imza attı. Cf moto'da yavaş yavaş bu piyasaya hakim olmaya başladı.
150k bütçeniz var ise KTM Duke 250 iyi bir seçenek diye düşünüyorum neredeyse tüm motorları denemiş test etmiş biri olarak. Ama tek silindir 4 zamanlı. Tek silindir olması bir tık üzücü. Bu sebepten ikinci el güzel bir mt-25 yakalarsanız onu da önerebilirim çift silindir. Yine bir ama mevcut sıfır olarak KTM almakta mantıklı silindire bakmayacaksanız. KTM tamamen tork canavarı 1. viteste bile tekere geliyor seside çok güzel KTM Duke 250 iyi bir seçenek bence.
ben sinyal vermeyi unuttuğum için kaldım, normalde rotada sinyal vermem gereken her yeri ezberlemiştim sınav günü yol çalışması vardı yol çalışmasını sollarken sinyal vermedim diye kaldım çok da düşünmüyordum nasıl olsa sinyal vermem gereken yerleri biliyorum diye
Hocam ben duke 200 kullanıyorum şöyle söyleyeyim öncelikle Yamaha, Honda, KTM alırsanız çok iyi servisleri mevcut. Lakin biraz tuzlular. Ama tuzlu olması bir şeyi değiştirmiyor sağlam bir şey arıyor iseniz kesinlikle bu 3 markadan alacaksınız. Onun dışında şu sıralar cf moto sr450 modeli çok iyi bir işe imza attı. Cf moto'da yavaş yavaş bu piyasaya hakim olmaya başladı.
150k bütçeniz var ise KTM Duke 250 iyi bir seçenek diye düşünüyorum neredeyse tüm motorları denemiş test etmiş biri olarak. Ama tek silindir 4 zamanlı. Tek silindir olması bir tık üzücü. Bu sebepten ikinci el güzel bir mt-25 yakalarsanız onu da önerebilirim çift silindir. Yine bir ama mevcut sıfır olarak KTM almakta mantıklı silindire bakmayacaksanız. KTM tamamen tork canavarı 1. viteste bile tekere geliyor seside çok güzel KTM Duke 250 iyi bir seçenek bence.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Şaka gibi sinyal o kadar önemlimiymiş yahu Ben sürekli motor kullanırken veririm ama hep açık unutuyorum neyse ona göre dikkat ederiz madem
motor kullanırken gereksiz olduğunu düşünüyorum zaten küçücük bir şey herkes aralardan falan kaçıyor. Arabada önemli
ama ehliyet aldıktan sonra kimse doğru düzgün kullanmıyor sınavda bu kadar takılınması ne kadar mantıklı bilmiyorum 1 kere bile unutursanız kalıyorsunuz
Hocam demeyin öyle ya çok kez kazaya şahit oldum sinyal verilmediği için çarpışan motorlar mı dersin arkadan gelip değdiren araba mı dersin. Daha geçen hafta s1000rr sinyal vermeden arabanın önüne kırdı yüksek ve muhtemel fazla hızlıydı arkasında kalan araba değdirdi motor 2'ye bölündü adamın verilmiş sadakası varmış sadece kaburgaları kırılmış o kadar hızlıydı ki sesi duymamla yanıma kadar gelip kazanın olması bir oldu.. Allah valla korusun çok tehlikeli aslında şu motor işi (düzgün kullanmayana)