Ekran kartı yamuk

Arkadaşımda Armor kullanıyor ve öyle bir durum yok. Armor kullanan kişilerde de öyle bir şey görmedim gayet PCB si ok gibi dümdüz. Belki 2-3 yıl kasada desteksiz kalmasından dolayı ufak bir bükülme olabilir ama öbür türlü öyle bir şey görmedim. Zaten öyle bir durum olsa yaygara kopar, psikopat çok.
O zaman hiç yabancı ve diğer Türk forumları okumuyorsunuz demektir. Size ve çevrenizdekilere düz denk gelmiş olabilir. Biraz araştırın, bu kartın yamuk olması ile ilgili tonlarca konu var.
 
O zaman hiç yabancı ve diğer Türk forumları okumuyorsunuz demektir. Size ve çevrenizdekilere düz denk gelmiş olabilir. Biraz araştırın, bu kartın yamuk olması ile ilgili tonlarca konu var.

Takip ediyorum özelliklede yabancı ve türk kanalları ve hiç öyle bir konuya denk gelmedim, türk forumlarında aktifim ve öyle bir durum hiç görmedim, yabancı forumlara çok bakmıyorum ama baktığım sıralarda da öyle bir durum görmedim, özellikle RX 580 ile ilgili bir araştımamda da denk gelmedim.
 
Takip ediyorum özelliklede yabancı ve türk kanalları ve hiç öyle bir konuya denk gelmedim, türk forumlarında aktifim ve öyle bir durum hiç görmedim, yabancı forumlara çok bakmıyorum ama baktığım sıralarda da öyle bir durum görmedim, özellikle RX 580 ile ilgili bir araştımamda da denk gelmedim.


Buyrun o zaman. Bu kart, o derece yamulacak kadar ağır bir kart değil.
 


Buyrun o zaman. Bu kart, o derece yamulacak kadar ağır bir kart değil.

Benim dediğim kasa içi bükülme bu zaten, PCB de yamukluk yok, bu kartın kasada takılınca fazla yamulma sebebi kasa yapısından dolayı, arka plakası yok ve ön fan tasarımı ise kartın demir kısmı ile bütün değil. Kartı söküpte masaya koyduğunda böyle durmaz kart. Bende Sapphire RX 580 kullanıyorum arka plakası var ön fan bölümü de kart ile bütünleşik halde ama yinede bir miktar yamuluyor. Senin yukarıda yazığın kartı masaya koysan yamuk durur dediğin durum kartın PCB sinde yapılmış büyük bir hata olur.
 
Benim dediğim kasa içi bükülme bu zaten, PCB de yamukluk yok, bu kartın kasada takılınca fazla yamulma sebebi kasa yapısından dolayı, arka plakası yok ve ön fan tasarımı ise kartın demir kısmı ile bütün değil. Kartı söküpte masaya koyduğunda böyle durmaz kart. Bende Sapphire RX 580 kullanıyorum arka plakası var ön fan bölümü de kart ile bütünleşik halde ama yinede bir miktar yamuluyor. Senin yukarıda yazığın kartı masaya koysan yamuk durur dediğin durum kartın PCB sinde yapılmış büyük bir hata olur.
E zaten öyle, bu bir hata. Ben bunu kendim denedim. Bu yamuk kartlardan birini aldım, koydum masaya. Bildiğiniz yamuk. Bunun kasayla falan alakası yok. Ben de Sapphire RX 570 kullanıyorum, çok az bir eğiklik var ama bu derece değil tabii ki. Eskiden elimde bir kart vardı, Strix 750 Ti, onda da aynı sorun vardı. 750 Ti dediğiniz kart öyle aman aman ağır bir kart değil. Ama yamuktu. Sırasıyla ben, abim ve kardeşim farklı kasalarda kullandık, hepsinde de yamuktu. Kısacası bu durum üretici ile alakalı. Kartın PCB'si yamuk. Bizzat kendim görüp denediğim için yazıyorum bunları da. Kafadan atmıyorum öyle.
 
E zaten öyle, bu bir hata. Ben bunu kendim denedim. Bu yamuk kartlardan birini aldım, koydum masaya. Bildiğiniz yamuk. Bunun kasayla falan alakası yok. Ben de Sapphire RX 570 kullanıyorum, çok az bir eğiklik var ama bu derece değil tabii ki. Eskiden elimde bir kart vardı, Strix 750 Ti, onda da aynı sorun vardı. 750 Ti dediğiniz kart öyle aman aman ağır bir kart değil. Ama yamuktu. Sırasıyla ben, abim ve kardeşim farklı kasalarda kullandık, hepsinde de yamuktu. Kısacası bu durum üretici ile alakalı. Kartın PCB'si yamuk. Bizzat kendim görüp denediğim için yazıyorum bunları da. Kafadan atmıyorum öyle.

Kanıt görmeden inanıcağımı sanmıyorum.
 
Kanıt görmeden inanıcağımı sanmıyorum.
İnanmayın, siz bilirsiniz. Kimseyi inandırma çabam yok zaten. Gözümle gördüğüm şey bana yeter. Elinize bir gün bahsettiğim bu kartlardan biri düşer, o zaman inanırsınız.
 
İnanmayın, siz bilirsiniz. Kimseyi inandırma çabam yok zaten. Gözümle gördüğüm şey bana yeter. Elinize bir gün bahsettiğim bu kartlardan biri düşer, o zaman inanırsınız.

Zaten elime geçti, Arkadaşımın kasasından kendim söktüm kartı merakımdan da incelemiştim kendi kartıma göre nasıl diye ve kasa dışında gayet ok gibiydi kart. Neyse iyi akşamlar :).
 
Geri
Top