E zaten öyle, bu bir hata. Ben bunu kendim denedim. Bu yamuk kartlardan birini aldım, koydum masaya. Bildiğiniz yamuk. Bunun kasayla falan alakası yok. Ben de Sapphire RX 570 kullanıyorum, çok az bir eğiklik var ama bu derece değil tabii ki. Eskiden elimde bir kart vardı, Strix 750 Ti, onda da aynı sorun vardı. 750 Ti dediğiniz kart öyle aman aman ağır bir kart değil. Ama yamuktu. Sırasıyla ben, abim ve kardeşim farklı kasalarda kullandık, hepsinde de yamuktu. Kısacası bu durum üretici ile alakalı. Kartın PCB'si yamuk. Bizzat kendim görüp denediğim için yazıyorum bunları da. Kafadan atmıyorum öyle.