GALATASARAY 2 - 2 KOPENHAG

muslera hep aynı hatayı yapıyor, çok açıkta yakalanıp duruyo , o gol musleraya yazar bence. İlk defa da yapmıyor her maç klasik :D
GS`nin maç planı ile alakalı bir durum bu GS`nin defans hattı 4 değil 2 mecbur Muslera öne çıkıyor böyle olunca da önde baskılarda top kaptırılırsa sonuç böyle olur durum tam Muslera`lık denemez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kerem angutu yüzünden oldu bunlar. 2. golü de çok saçma yedik.
Kerem gayet iyi oyuncu bugün istediği vuruşları yapamadı o kadar sanki İcardi kendisine gelen fırsatları değerlendirebildi :)
 
muslera hep aynı hatayı yapıyor, çok açıkta yakalanıp duruyo , o gol musleraya yazar bence. İlk defa da yapmıyor her maç klasik :D
Evet 2. Golün asıl suçlusu muslera. Ama pozisyonun bi tık öncesinde rakibin oraya geçebilmesi de büyük bir hata.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

GS`nin maç planı ile alakalı bir durum bu GS`nin defans hattı 4 değil 2 mecbur Muslera öne çıkıyor böyle olunca da önde baskılarda top kaptırılırsa sonuç böyle olur durum tam Muslera`lık denemez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kerem gayet iyi oyuncu bugün istediği vuruşları yapamadı o kadar sanki İcardi kendisine gelen fırsatları değerlendirebildi :)
İcardi de çok pasifti ama kereme güzel pas attı
 
kerem sattı sadece
 
M.United ile oynayacağı maçta 3 puan alırsa umut var, ama eğer o maçı kazanamazsa geçmiş olsun daha toparlayamaz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,070
Mesajlar
11,073,204
Üyeler
198,046
Son üye
xezarzk
Geri
Top