Neler Yeni

Gaming.gen.tr rezilliği

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

ahmetbirs

80+ Bronze
Katılım
20 Eylül 2022
Mesajlar
688
Konuyla Alakasız Mesaj / Spam
mesut cevık geliyorrrrrrr geliyorrrrrrrrrrrr geliyorrrrrr mesut cevık geliyor
 

habbassaka

80+ Bronze
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
1,977
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,115
İsim
Berk
Hocam inanın yazmakta o kadar zorlandımki sinirden ağladım 12 bin lira verdim sıvı soğtumayı bana kullanılmış deformeli ürünü satarak kullanmamı ve ilgilenmeyeceklerini belirttiler almadan önce oysaki hep yardımcı olucaz sizi hiç mağdur etmeyiz dediler kendilerine herzaman tatlı dille yaklaşmama rağmen kendileri bu ikinci el deformasyon nereden geldiği belli olmayan ürünü bana satıp servise gönderip servisdende ürünün çalıştığı raporunu alıp bana reddedeceklerini tahmin edebiliyorum ilk başta iade/değişim direkt yapacağız diyen firma bugün farklı konuşmaya başlamış bulunmakta en kısa sürede bu problem çözülmesini istiyoruz Eğer süreç uzarsa mahkemeye gideceğimizide bildirdik
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam daha dün geldi ürün adamlar caymada dinlemiyor yardımcı olamayağız diyorlar prosedür diyorlar ama yasada öyle bir prosedür yok kendi kafalarından attıkları yasalara yasa diyip benim hakkımı gasp ediyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:


konu güncel hoca şuanda şiakyet vara kayıt oluşturuyor diğer forumlardada aynı konuyu açıyorum bana bu ürünü satıp işin içinden sıyrılabileceklerini sanıyorlar ama sağlam taşa çarptılar ben bu ürünü ister 1 yıl ister 2 yıl o parayı değer kaybetmiş olsade söke söke alacağım
Şöyle değerlendirmek daha doğru olacaktır. Firmada, bu daha önce kullanılmış ürünü garanti kapsamında kontrollerini yaptırıp, varsa bir kusuru distribütör yetkiliden değişim talep edecek. Yani bu durumda tek kaybınız zaman olacak. Kendinizi üzmek yerine çıkacak sonucu bekleyin. Bende gaminggentr den zamanında bir kasa almıştım, bir daha asla bu yerden alışveriş yapmayacağım. Yaşadığım olumsuz deneyim bende kalsın. Bu tarz sorunları görünce gaminggentr adına şaşırmıyorum. Kendi kendilerini silecekler piyasadan..

Belirtmekte fayda var internet alışverişiyse direkt olarak 14gün iade hakkınız var. Yok kutusu açık geldi yok böyle oldu yok bana kullanılmış ürün sattınız...vs gibi bunları açıklama yapmanıza bile gerek yok hatta bunları açıklamak size hem hakkınızdan hem de zamanınızdan men edilmenize sebep bile olacaktır. Direkt, iade etmek istiyorum, yanlış almışım benim işlemcimle uyum sağlamadı, bitti.
 

QCerberusQ

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,106
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
517
İsim
Furkan Enes Kaplan

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Şöyle değerlendirmek daha doğru olacaktır. Firmada, bu daha önce kullanılmış ürünü garanti kapsamında kontrollerini yaptırıp, varsa bir kusuru distribütör yetkiliden değişim talep edecek. Yani bu durumda tek kaybınız zaman olacak. Kendinizi üzmek yerine çıkacak sonucu bekleyin. Bende gaminggentr den zamanında bir kasa almıştım, bir daha asla bu yerden alışveriş yapmayacağım. Yaşadığım olumsuz deneyim bende kalsın. Bu tarz sorunları görünce gaminggentr adına şaşırmıyorum. Kendi kendilerini silecekler piyasadan..

Belirtmekte fayda var internet alışverişiyse direkt olarak 14gün iade hakkınız var. Yok kutusu açık geldi yok böyle oldu yok bana kullanılmış ürün sattınız...vs gibi bunları açıklama yapmanıza bile gerek yok hatta bunları açıklamak size hem hakkınızdan hem de zamanınızdan men edilmenize sebep bile olacaktır. Direkt, iade etmek istiyorum, yanlış almışım benim işlemcimle uyum sağlamadı, bitti.
Hocam ürünün vidalarıda eksik bunu desem bile ürünün deformasyon olduğu belli yine yokuşa süreceklerdi bu yüzden söyleme zorunluluğunda kaldım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani sen çakal kurnazlıgı yapıp kupon istemeye kalkarsan adamda seni yokuşa sürer. Böyle yaparak firmayı batırma gibi hedefiniz mi var :)
zamanımdan gidecekti hocam ricada bulunmuştum bulunacaktım daha doğrusu bulunamadım yani sonrasında zaten bulunmadım direkt iade istediğimi bildirdim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani sen çakal kurnazlıgı yapıp kupon istemeye kalkarsan adamda seni yokuşa sürer. Böyle yaparak firmayı batırma gibi hedefiniz mi var :)
gaming gen tr savunucu firmasısınız herhalde
 

necq

80+
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
146
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Necati
Gaming.gen.tr firmasından geçen hafta perşembe günü Asus işlemci soğutucusu sipariş ettim. Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok. Ürün cumartesi günü dağıtıma çıktığının haberini aldık ve mutluyduk. Ürün geldikten sonra hevesle kutuyu açalım derken; ürünün içindeki poşetlerdeki vidalar eksik, ürünün ambalajları yok, kutusu açılmış deforme olmuş. Ayıplı bir ürünü tarafımıza sattılar. Kendilerini ilk iş günü Cebrail Beyi aradım ve: "14 gün içerisinde iade/değişim yapıyordunuz, ben değişim istiyorum" dedim. Durumu güzelce anlattım kendilerine. O da güzel bir dille: "Evet yaparız" demişti. Servisi araya sokmadan ben de mutlu mutlu yeni ürünüm hemen gelecek diye sevinmişken, bugün -1 ekim günü- bu yaptıkları rezillikten sonra "Hesabıma bari bir kupon tanımlayın zamanıma kayıp olacak" diye aramışken açtığımda Servet Bey ile görüşmeye başladık. Servet Beye ben baştan sona tekrar durumu anlattım ve ürünün kullanılmış şekilde tarafıma ulaştığını ilettim. Hesabıma bir kupon tanımlamalarını istedim. Değişim yapmaları yasal süreçti ama kupon satıcının inisiyatifine bağlıydı. Ben rica ettim tabii ki direkt "hesabıma kupon verin" demedim fakat bir anda Servet Bey: "Kupon tanımlanmayacak ve ürününüz servise gidecek" dedi. Dedim "Ne demek servise gidecek? Ürün servise giderse servis üründe ayıp yok diyecek ve iade almayacaklar.". Dolaylı yoldan iade almayacaklarını belirtiyorlar. Kısacası ürünün bazı yerlerinde hasarlar da mevcut. "Kargocu yapmış olabilir" diyeceksiniz ama ürünün paketlemesi bile bir insan eliyle tekrar paketlendiği bariz gözüken bir durum var ortada. Kendileri bu şekilde tarafımıza sattıkları ürünün ayıbını kabul etmiyor ve hala ürünün 0 olduğunu pişkin pişkin savunuyorlar. Ürün şuan elimde kutusu hazır; yarın taraflarına kargolayacağım fakat bu yaptıklarının yanına kar kalmaması adına tüm forumlarda, her yerde şikayetimi oluşturuyorum. Ekstra olarak ürün kendilerine ulaştıktan sonra servise göndermeye kalkarlarsa THH'ne (tüketici hakem heyeti) gideceğimi bildirdim. Şuanlık forumlarda, her yerde rezil edeceğim bu insanları ki insanlar da görsün bunlar nasıl insanlar. "gaming gen tr rezil bir firma" diyorlardı, haklılarmış. Şuan paramı hem vermiyorlar hem de yeni ürün göndermeyeceklerini belirtiyorlar. Aşağıda yaptıkları rezilliğin kaydı da mevcuttur. Birazdan videoyu aşağıda link olarak bırakacağım, şuanda videoyu youtube'a yüklemekteyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

yazıma takılan arkadaşlar buyrun rahat rahat okuyun
 

Captainenes

80+ Bronze
Katılım
3 Mayıs 2023
Mesajlar
508
Dahası  
Reaksiyon skoru
159
İsim
Enes Demir
Gaming.gen.tr firmasından geçen hafta perşembe günü asus işlemci soğutucusu sipariş ettim buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok ürün cumartesi günü dağıtıma çıktığının haberini aldık ve mutluyduk ürün geldikten sonra hevesle kutuyu açalım derken ürünün içindeki poşetlerdeki vidalar eksik ürünün ambalajları yok kutusu açılmış deforme olmuş ayıplı bir ürünü tarafımıza sattılar kendilerini ilk iş günü cebrail beyi aradım ve 14 gün içerisinde iade/değişim yapıyordunuz ben değişim istiyorum dedim durumu güzelce anlattım kendilerine oda güzel bir dille evet yaparız demişti servisi araya sokmadan bende mutlu mutlu yeni ürünüm hemen gelecek diye sevinmişken bugün 1 ekim günü bu yaptıkları rezillikten sonra hesapıma bari bir kupon tanımlayın zamanıma kayıp olacak diye aramışken açtığımda servet bey ile görüşmeye başladık servet beye ben baştan sona tekrar durumu anlattım ve ürünün kullanılmış şekilde tarafıma ulaştığını ilettim ve hesapıma bir kupon tanımlamarını istedim değişim yapmaları yasal süreçti ama kupon satıcının insiyatifine bağlıydı ben rica ettim tabii ki direkt hesapıma kupon verin demedim fakat bir anda servet bey kupon tanımlanmayacak ve ürününüz servise gidecek dendi dedim ne demek servise gidecek ürün servise giderse servis üründe ayıp yok diyecek ve iade almayacaklar dolaylı yoldan iade almayacaklarını belirtiyorlar kısacası ürünün bazı yerlerinde hasarlarda mevcut kargocu yapmış olabilir diyeceksiniz ama ürünün paketlemesi bile bir insan eliyle tekrar paketlendiği bariz gözüken bir durum var ortada kendileri bu şekilde tarafımıza sattıkları ürünün ayıpını kabul etmiyor ve hala ürünün 0 olduklarını pişkin pişkin savunuyorlar ürün şuan elimde kutusu hazır yarın taraflarına kargolayacağım fakat bu yaptıklarının yanına kar kalmaması adına tüm forumlarda heryerde şikayetimi oluşturuyorum ekstra olarak ürün kendilerine ulaştıktan sonra servise göndermeye kalkarlarsa thh hakem heyetine gideceğimi bildirdim şuanlık forumlarda heryerde rezil edeceğim bu insanları ki insanlarda görsün bunlar nasıl insanlar gaming gen tr rezil bir firma diyorlardı haklılarmış şuan paramı hem vermiyorlar hemde yeni ürün göndermeyeceklerini belirtiyorlar aşağıda yaptıkları rezilliğin kayıtıda mevcuttur birazdan videoyu aşağıda link olarak bırakacağım şuanda videoyu youtubete yüklemekteyim
Mesaj otomatik birleştirildi:

konuyu herkese yayın atın bu insanlardan kimse alışveriş yapmasın reziller atacağım videonun son 30 saniyesini izleyiniz
Ben bir sorun yaşamamıştım gaming.gen.tr de ama geçmiş olsun hocam.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Gaming.gen.tr firmasından geçen hafta perşembe günü Asus işlemci soğutucusu sipariş ettim. Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok. Ürün cumartesi günü dağıtıma çıktığının haberini aldık ve mutluyduk. Ürün geldikten sonra hevesle kutuyu açalım derken; ürünün içindeki poşetlerdeki vidalar eksik, ürünün ambalajları yok, kutusu açılmış deforme olmuş. Ayıplı bir ürünü tarafımıza sattılar. Kendilerini ilk iş günü Cebrail Beyi aradım ve: "14 gün içerisinde iade/değişim yapıyordunuz, ben değişim istiyorum" dedim. Durumu güzelce anlattım kendilerine. O da güzel bir dille: "Evet yaparız" demişti. Servisi araya sokmadan ben de mutlu mutlu yeni ürünüm hemen gelecek diye sevinmişken, bugün -1 ekim günü- bu yaptıkları rezillikten sonra "Hesabıma bari bir kupon tanımlayın zamanıma kayıp olacak" diye aramışken açtığımda Servet Bey ile görüşmeye başladık. Servet Beye ben baştan sona tekrar durumu anlattım ve ürünün kullanılmış şekilde tarafıma ulaştığını ilettim. Hesabıma bir kupon tanımlamalarını istedim. Değişim yapmaları yasal süreçti ama kupon satıcının inisiyatifine bağlıydı. Ben rica ettim tabii ki direkt "hesabıma kupon verin" demedim fakat bir anda Servet Bey: "Kupon tanımlanmayacak ve ürününüz servise gidecek" dedi. Dedim "Ne demek servise gidecek? Ürün servise giderse servis üründe ayıp yok diyecek ve iade almayacaklar.". Dolaylı yoldan iade almayacaklarını belirtiyorlar. Kısacası ürünün bazı yerlerinde hasarlar da mevcut. "Kargocu yapmış olabilir" diyeceksiniz ama ürünün paketlemesi bile bir insan eliyle tekrar paketlendiği bariz gözüken bir durum var ortada. Kendileri bu şekilde tarafımıza sattıkları ürünün ayıbını kabul etmiyor ve hala ürünün 0 olduğunu pişkin pişkin savunuyorlar. Ürün şuan elimde kutusu hazır yarın taraflarına kargolayacağım fakat bu yaptıklarının yanına kar kalmaması adına tüm forumlarda, her yerde şikayetimi oluşturuyorum. Ekstra olarak ürün kendilerine ulaştıktan sonra servise göndermeye kalkarlarsa THH'ne (tüketici hakem heyeti) gideceğimi bildirdim. Şuanlık forumlarda, her yerde rezil edeceğim bu insanları ki insanlar da görsün bunlar nasıl insanlar. "gaming gen tr rezil bir firma" diyorlardı haklılarmış. Şuan paramı hem vermiyorlar hem de yeni ürün göndermeyeceklerini belirtiyorlar. Aşağıda yaptıkları rezilliğin kaydı da mevcuttur. Birazdan videoyu aşağıda link olarak bırakacağım, şuanda videoyu youtube'a yüklemekteyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

yazıma takılan arkadaşlar buyrun rahat rahat okuyun
hocam çok teşşekkürler konu başlığına bunu yazacağım direkt
 

necq

80+
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
146
Dahası  
Reaksiyon skoru
73
İsim
Necati

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Yani sen çakal kurnazlıgı yapıp kupon istemeye kalkarsan adamda seni yokuşa sürer. Böyle yaparak firmayı batırma gibi hedefiniz mi var :)
hocam direkt kupon verin tarınza bir şey söylemedim rica edecektim sadece vermezlerse saygıyla karşılayacaktım sizin firmayı koruma gibi bir hedefinizmi var peki?
 

Captainenes

80+ Bronze
Katılım
3 Mayıs 2023
Mesajlar
508
Dahası  
Reaksiyon skoru
159
İsim
Enes Demir
Hocam ürünün vidalarıda eksik bunu desem bile ürünün deformasyon olduğu belli yine yokuşa süreceklerdi bu yüzden söyleme zorunluluğunda kaldım
Mesaj otomatik birleştirildi:


zamanımdan gidecekti hocam ricada bulunmuştum bulunacaktım daha doğrusu bulunamadım yani sonrasında zaten bulunmadım direkt iade istediğimi bildirdim
Mesaj otomatik birleştirildi:


gaming gen tr savunucu firmasısınız herhalde
Hocam bu işi çözmeseniz tüketici mahkemesine falan giderim diyin ki gerçekten gidin çünkü ciddi bi durum ama keşke kupon falan karıştırmasaydın daha kolay olurdu.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
rica ederim umarım seni haklı bulurlar ve sadece ürünün 0ını göndermekle işin içinden kurtulamazlar.
şikayetvardada şikayetimi oluşturdum yayınlanınca buraya desteklemeniz adına desteklemek isteyenler için paylaşacağım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bu işi çözmeseniz tüketici mahkemesine falan giderim diyin ki gerçekten gidin çünkü ciddi bi durum ama keşke kupon falan karıştırmasaydın daha kolay olurdu.
Hocam rica etmiştim o konu değil zaten
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,238
En İyi Cevap
1
adamlar ikinci el ürün gönderdiklerini zaten biliyorlar yaptığı rezillikleri içten içe kabul ediyorlar
Bu tür firmalar kurnaz olur. Seni pes ettirmeye çalışırlar veya vakit kazanmaya. Sende onlara göre hareket edeceksin ki vaktin çöp olmasın. En kötü THH ile çözersin problemi ama kaç ayda? O zamana aynısını ne kadara alabilirsin belli değil.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
950,945
Mesajlar
8,634,527
Üyeler
149,802
Son üye
eneskymz123
Top Bottom