Neler Yeni

Çözüldü✓ GamingGen Müşteri Hizmetleri Rezaletliği(firma sorunumu çözdü)

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene instagramdan yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
 
Son düzenleme:

DocToR2

80+ Silver
Katılım
5 Ocak 2022
Mesajlar
4,538
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,975
Konum
İzmir
İsim
Furkan Aytan
İlgilendiği Kategoriler
Sıcak Fırsatlar , Ekran Kartı
Discord
DocToR#3732
max gaminggen

geçmiş olsun
 

Musat

80+
Katılım
14 Nisan 2022
Mesajlar
455
Dahası  
Reaksiyon skoru
217
İsim
Musa
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Mesaj otomatik birleştirildi:

ben burada bir rezalet göremedim
Valla bende göremedim. Gaming gen tr karalama yapmaya yer arıyorlar gibi geliyor.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Yapabiliyorlarmış hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:

ben burada bir rezalet göremedim
Müşteri hizmetlerine 1 saatte ulaşıyorum ve yanlış bilgi alıyorum , siparişimde değişiklik yapabilecekken müşteri hizmetlerindeki arkadaş yüzünden kötü bir anakart ile kullanmak zorunda kalacağım , ben zaten oraya yazdım evet başta kendi hatam yüzünden yanlış bir seçim yaptım fakat insanlık hali ve yardımcı olabileceklerken o arkadaş yüzünden olamadılar anladınmı kardeşim buradaki rezaleti?
 

Oppss1903

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2022
Mesajlar
873
Dahası  
Reaksiyon skoru
385
İsim
Burak Ergül
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
Malesef her açan farklı şey söyleyebiliyor bu her yerde var bankayı arıyorum bir şey söylüyor ertesi gün aradığımda açan kişi tam zıttını söylüyor yani her yerde var bu durum kurala göre değilde personelin ruh haline göre tam anlamıyla
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Mesaj otomatik birleştirildi:


Valla bende göremedim. Gaming gen tr karalama yapmaya yer arıyorlar gibi geliyor.
Karalama ile alakası yok birader gaminggen sevdiğim bir site eskiden beridir alışveriş yapıyorum, sorun sitede değil berbat müşteri hizmetlerinde zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Malesef her açan farklı şey söyleyebiliyor bu her yerde var bankayı arıyorum bir şey söylüyor ertesi gün aradığımda açan kişi tam zıttını söylüyor yani her yerde var bu durum kurala göre değilde personelin ruh haline göre tam anlamıyla
Hocam tek arkadaş çalışıyor müşteri hizmetlerinde telefonla aradığınızda hep aynı arkadaş açıyor
 

r4NG3r

80+ Silver
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
4,873
Yapabiliyorlarmış hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:


Müşteri hizmetlerine 1 saatte ulaşıyorum ve yanlış bilgi alıyorum , siparişimde değişiklik yapabilecekken müşteri hizmetlerindeki arkadaş yüzünden kötü bir anakart ile kullanmak zorunda kalacağım , ben zaten oraya yazdım evet başta kendi hatam yüzünden yanlış bir seçim yaptım fakat insanlık hali ve yardımcı olabileceklerken o arkadaş yüzünden olamadılar anladınmı kardeşim buradaki rezaleti?
müşteri hizmetlerindeki adam sana mail at demiş sende mail atmışsın ve değişim yapılamadığı söylenmiş burda müşteri hizmetlerindeki elemanın suçu ne ben anlamadım :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

adamlar tonla kişiye sistem satıyor bunların hangi birinin istediği değişimle uğraşacaklar adamlar sana zaten alırken yükseltme seçeneği sunmuş rezalet puanım 0/10
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
müşteri hizmetlerindeki adam sana mail at demiş sende mail atmışsın ve değişim yapılamadığı söylenmiş burda müşteri hizmetlerindeki elemanın suçu ne ben anlamadım :D
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
 

nifak

80+ Bronze
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
1,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
477
İsim
Eren
Ben de bir rezalet göremedim burada.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
Sitede hiçbir sorun yok yani evet oraya yükseltme diye birsey koymuşlar ama benim hatamdan dolayı yanlış anakart ile aldım insanlık hali ya dostum hani anlarsın birde satış sonrası destek diye birsey var bilmiyorsun sanırım 😂
 

r4NG3r

80+ Silver
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
4,873
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
ikiside sana aynı şeyi söylemiş zaten :D birisi montaj bandı cart curt diye müşterinin dilinden konuşmuş sadece
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,820
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,214
İsim
Necati
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom