- Katılım
- 12 Kasım 2025
- Mesajlar
- 416
- Reaksiyon skoru
- 201
Merhabalar
Türk telekom altyapısı üzerinden turknetten vdsl hizmeti almaktayım
mevcut zamlardan sonra yeni bir internet servis sağlayıcı arayışına girdim
hepsine zam gelecek biliyorum ama şu an bile bazı rakiplere göre pahalıyken
en azından zamlar gelmeden diğer firmaların uygun fiyatından verdikleri 3 4 ay sabit fiyat garantisinden yararlanmak istiyorum
FAKAT ŞÖYLE BİR SORUNUM VAR
Bulunduğum ilçede
2 ay öncesine kadar hangi mahalle hangi sokak girersem gireyim
telekom alt yapısına bağlı mevcut alt yapı %90 oranında görünüyordu
nadiren bir kaç mahalle sokakta port doluluğundan dolayı boş yer yok deniyordu
ama son 2 aydır
hangi mahalle hangi sokak sorgularsam sorgulayayım adresinizde boş port yok uyarısı veriyor
hatta kendi kullandığım internetimin adresini
tanıdığım internet kullanıcılarının adresini versem bile
yine de boş port yok uyarısı veriyor
bir tane firma ile görüştüm
mevcut kullandığınız internet olsa dahi alt yapı sorgulamada görünmüyorsa geçişi tamamlayamayız diyor
ŞİMDİ
SORUM VE KORKUM ŞU
GEÇERİZ DİYEN BİRİ ÇIKARSA
BU AŞAMADA BİR SORUN OLURSA MEVCUT PORTUMU KAYBDER MİYİM
İKİNCİSİ
Bu konu hakkında bölgende alt yapı çalışmaları vardır onun için kapatmışlardır diyorlar
tamam bu yüzden sıfır başvuru alınmasın hadi aldık kabul ettik
lakin mevcut internet kullanıcıları bu süreçte mağdur olmuyor mu
ben şu an fiyattan dolayı farklı arayış içindeyim
ama başka biri hizmette çok fazla problem yaşıyordur başka firma arayışındadır
ama sırf alt yapı çalışmasından dolayı kapatıldı ise bu kişi yok yere mağdur olmuyor mu
BU TARZ DURUMLAR İLE İLGİLİ NET BİR BİLGİSİ OLAN
GEÇİŞ İŞLEMLERİNDE SORUN OLMA İHTİMALİ VE OLURSA PORTU KAYBETME İHTİMALİ KONUSUNDA BİLGİSİ OLAN VARSA
Vakit ayırıp bilgilerini paylaşırsa çok memnun olurum
Türk telekom altyapısı üzerinden turknetten vdsl hizmeti almaktayım
mevcut zamlardan sonra yeni bir internet servis sağlayıcı arayışına girdim
hepsine zam gelecek biliyorum ama şu an bile bazı rakiplere göre pahalıyken
en azından zamlar gelmeden diğer firmaların uygun fiyatından verdikleri 3 4 ay sabit fiyat garantisinden yararlanmak istiyorum
FAKAT ŞÖYLE BİR SORUNUM VAR
Bulunduğum ilçede
2 ay öncesine kadar hangi mahalle hangi sokak girersem gireyim
telekom alt yapısına bağlı mevcut alt yapı %90 oranında görünüyordu
nadiren bir kaç mahalle sokakta port doluluğundan dolayı boş yer yok deniyordu
ama son 2 aydır
hangi mahalle hangi sokak sorgularsam sorgulayayım adresinizde boş port yok uyarısı veriyor
hatta kendi kullandığım internetimin adresini
tanıdığım internet kullanıcılarının adresini versem bile
yine de boş port yok uyarısı veriyor
bir tane firma ile görüştüm
mevcut kullandığınız internet olsa dahi alt yapı sorgulamada görünmüyorsa geçişi tamamlayamayız diyor
ŞİMDİ
SORUM VE KORKUM ŞU
GEÇERİZ DİYEN BİRİ ÇIKARSA
BU AŞAMADA BİR SORUN OLURSA MEVCUT PORTUMU KAYBDER MİYİM
İKİNCİSİ
Bu konu hakkında bölgende alt yapı çalışmaları vardır onun için kapatmışlardır diyorlar
tamam bu yüzden sıfır başvuru alınmasın hadi aldık kabul ettik
lakin mevcut internet kullanıcıları bu süreçte mağdur olmuyor mu
ben şu an fiyattan dolayı farklı arayış içindeyim
ama başka biri hizmette çok fazla problem yaşıyordur başka firma arayışındadır
ama sırf alt yapı çalışmasından dolayı kapatıldı ise bu kişi yok yere mağdur olmuyor mu
BU TARZ DURUMLAR İLE İLGİLİ NET BİR BİLGİSİ OLAN
GEÇİŞ İŞLEMLERİNDE SORUN OLMA İHTİMALİ VE OLURSA PORTU KAYBETME İHTİMALİ KONUSUNDA BİLGİSİ OLAN VARSA
Vakit ayırıp bilgilerini paylaşırsa çok memnun olurum