Geforce Now Türkiye Rezilliği

Niaron

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
458
Reaksiyon skoru
151
Arkadaşlar şuan gece 4 170 kişi sıra bekliyorum geforce now türkiye serverine girebilmek için turkcell heralde 1 tane sunucu açmış 80 milyonluk ülkeye
 

Ekler

  • IMG_20210316_040657.jpg
    IMG_20210316_040657.jpg
    1.3 MB · Hit: 118
insanları paket yükseltmeye yönelik,game+ a özel değil global sunucularda da böyle.
 
global sunucularda hiç sıra beklemiyorum birde olay bedava olup olması değil satın alıcam zaten turkcell hem ekstra para alıyolar hemde global serverlerden çok geride bekleme sırası olarak cyberpunk çıktığında bile bukadar bekleme sırası yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyle giderse premium üyelik alanlar bile 3 4 saat bekler bir oyuna girebilmek için
 
Valla bende sıra hep az en fazla 10 dk bekliyorum.
 
Geforce Now'a çok ilgi var. Satın aldırmak için de yapıyor olabilirler. Fakat aylık o parayı ve rahat oynamak için internete vereceğin para yerine. Kendi pc mi toplarım daha iyi. En azından benim olur. Ayrıca parayı veriyosun interneti sıkıntı, interneti yükseltiyosun, bu seferde oyun yok, insanların geforce now da cs go oynayacağını zannetmiyorum. Ultra grafiklerde oynamak istediğin bir oyun en az 200 tl zaten.
 
Dün sabah saat 9 dan itibaren 3 saatten fazla beklemeye rağmen ilk 500'e dahi gelememiştim, sana şanslı dersem kızma 😅
Bu bir satış politikası olsa da yemezler. Öncelikle fiyatlandırma zaten kötü, bari bi ücretsizi deneyip beğenebilmemiz lazım ki ücretliyi değerlendirebilelim. Bu olmadıkça millet en fazla bekleme ekranında sinirlenip kapatır. Deneme sürümünün kullanılabilir vaziyette olması lazım.
 
global sunucularda hiç sıra beklemiyorum birde olay bedava olup olması değil satın alıcam zaten turkcell hem ekstra para alıyolar hemde global serverlerden çok geride bekleme sırası olarak cyberpunk çıktığında bile bukadar bekleme sırası yoktu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyle giderse premium üyelik alanlar bile 3 4 saat bekler bir oyuna girebilmek için
Ben 23 gibi 20,10dk bekliyodum girer girmez beni 100. Yapmişti sonra inmiştim
 
valla denedimde gerçekten oynayacağınız 4 5 tane oyun varsa öneriyorum geforce now çünkü o bilgisayardaki kaliteli görüntüyü veremiyor blurlu geliyor görüntü sanki 55 mbps fiber internetim var
 
Arkadaşlar şuan gece 4 170 kişi sıra bekliyorum geforce now türkiye serverine girebilmek için turkcell heralde 1 tane sunucu açmış 80 milyonluk ülkeye
oyunu nasıl açtın ben oyna diyorum açılmıyor yükseltmek istermisiniz diye bir seçenek çıkıyor şlimdi degil diyorum hiç bişe olmuyo sen nasıl giriş yaptın?
 
Arkadaşlar şuan gece 4 170 kişi sıra bekliyorum geforce now türkiye serverine girebilmek için turkcell heralde 1 tane sunucu açmış 80 milyonluk ülkeye
sorun sunucularda değil hatta yanlış değilsem kos koca amerikada bile sadece 3 tane sunucu bulunuyor , buradaki sıkıntı türk kullanıcılarının sisteme tamamen yüklenmiş olması (tabii ki kimseyi suçlamıyorum daha yeni gelen bir sistem olduğundan herkes girmek için uğraşıyor giremeyip şikayet eden varsada gidip 150 tl sini ödüyor)
 
Geri
Top