Gigabyte G24F-2 aldım?

bende g24f2 kullanıyorum . memnunum
 
Arkadaşlar mönitör geldi napmam lazım şimdi ölü piksel testini yaptım Allaha şükür bişey yok şimdi napmalıyım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,471
Mesajlar
11,067,593
Üyeler
197,914
Son üye
bukufa
Geri
Top