Hala iphone 11 alinir mi ?

Sıfır alınmaz o paraya ikinci el iPhone 12 alırdım.
 
Bende var İphone 11 çok memnunum telefonumdan. Çok güzel fotoğraf çekiyor. 64 GB olmasına rağmen de yetiyor. Zaten depolama için bilgisayarımı kullanıyorum. Şarj olarak şuan %87 10-12 saat gidiyor günlük kullanımda.
 

Ekler

  • 44C32BC8-55AC-46AE-8343-86EF57612BE1.jpeg
    44C32BC8-55AC-46AE-8343-86EF57612BE1.jpeg
    1.9 MB · Hit: 53
Bende var İphone 11 çok memnunum telefonumdan. Çok güzel fotoğraf çekiyor. 64 GB olmasına rağmen de yetiyor. Zaten depolama için bilgisayarımı kullanıyorum. Şarj olarak şuan %87 10-12 saat gidiyor günlük kullanımda.
10-12 saatin kaç saati ekran açık kullanıyorsunuz? Ayarlarda öyle bir veri var mı bilmediğimden soruyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,665
Mesajlar
11,069,428
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top