İnceleme Halley lokmalık bisküvi.

Yaz gelsin
karpuz
incelemesi yapacağım bende
 
Hocam torku no.1 in yeni gofreti var summer diye onu deneyin
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
O bisküviyi yiyen ben'in midesi
RtFXn.jpg

midesi olur gibi
 

Ekler

  • RtFXn.jpg
    RtFXn.jpg
    365.6 KB · Hit: 59
Forumdaki en önemli inceleme aynı fiyattakki albeniyi incelermisin ?
Hanımeller'in yeni çıkan limonlu püskeviti efsaneeeeeee fiyatı ne kadardı hatırlamıyorum ama lezzet olarak muazzamdı.
 
Negro,bir de biskrem seviyorum.Halley'in büyükleri güzel.
 
Rondo > tüm piskevitler
 
aaa burada böyle şeyler değerlendirilebiliyor muymuş
dur bari bende dünkü yadiğim lahmacunun değerlendirmesini yazayım
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
hocam 3 tl daha ekleyin daha iyisini alın o.O2
 
Lan ben oruç tutuyordum
Şaka şaka karantinadayım tutamıyorum
 
Geri
Top