İnceleme Halley lokmalık bisküvi.

Yaz gelsin
karpuz
incelemesi yapacağım bende
 
Hocam torku no.1 in yeni gofreti var summer diye onu deneyin
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
O bisküviyi yiyen ben'in midesi
RtFXn.jpg

midesi olur gibi
 

Ekler

  • RtFXn.jpg
    RtFXn.jpg
    365.6 KB · Hit: 59
Forumdaki en önemli inceleme aynı fiyattakki albeniyi incelermisin ?
Hanımeller'in yeni çıkan limonlu püskeviti efsaneeeeeee fiyatı ne kadardı hatırlamıyorum ama lezzet olarak muazzamdı.
 
Negro,bir de biskrem seviyorum.Halley'in büyükleri güzel.
 
Rondo > tüm piskevitler
 
aaa burada böyle şeyler değerlendirilebiliyor muymuş
dur bari bende dünkü yadiğim lahmacunun değerlendirmesini yazayım
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
hocam 3 tl daha ekleyin daha iyisini alın o.O2
 
Lan ben oruç tutuyordum
Şaka şaka karantinadayım tutamıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,898
Mesajlar
11,082,311
Üyeler
198,212
Son üye
Beratcxn
Geri
Top