Alıntıyı görüntüle
18 motor tabi. Burada çalıştığım sürece 100.000 den fazla motorun servis kaydı geçti elimden. Toplumun affedersiniz koyun düşünce yapısına kapılmış hala Japon iyidir mantığı ile bence etiket fiyatı bile etmicek motorlara gömülen ve Çin - Hint motorlarından önce çöpe giden çok fazla motor gördüm. Siz Japonlar Türkiye piyasasına erken girdiği için ve giren milyonlarca araçtan 2bin-3bini hala piyasada bir şekilde tutunduğu için '' vay be japon motor 20 yıllık hala çalışıyor japon çok sağlam'' diyorsunuz.
Ama gelen ilk 3 toplu teslimatında starter(marş) motoru bozuk olup garantiye girmesi için uzun süre belgelenmeyen Honda Activa Sin milleti mağdur edip motoru kullandırmadığı.
Arka kuyruk şasisi kendi belgelerinde bile belirtilen 15kg yükü taşıyamayıp kuyruk kıran, Euro 5 uyumluluğu adına motor teknolojisini geliştirmek yerine güç kısıtlamasına gidip varyatör uyumluluğunu yapamayıp yokuşlarda sürekli kayış yiyen Dio'yu
2015-2017 Sürekli motor kitleyen CBR125-250 ler
CB250r da kaydırmalı debriyaj ayarını yapamayıp milleti virajda yere yapıştıran
ve Japon olmasına rağmen aklıma gelmeyen tonlarca olay.
Ben size söylüyorum ''Bir motor kullanıcı kadar elverişlidir.'' Ben Japon motorlar kötüdür almayın paranızı çöpe atmayın demiyorum.
Hali hazırda Japon motorların fiyatlandırmasının diğer markaların fiyat politikasına göre çok aşırı olduğunu ve yabancı motorların sanıldığı kadar kötü olmadığını söylüyorum.
Ama siz hala tek bir noktaya odaklanıyorsunuz.