Kusurlu ürün değişimi nasıl talep ederim?

PiskopatCivciv

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
1,407
Reaksiyon skoru
604
Asus tuf a15 fa507nu-lp157 cihazı 08.08.2024 tarihinde aldım ve temmuz 2025’te anakart arızası touchpad, klavye arızası sebebiyle servise gönderdim cihazın garanti kapsamında anakart klavye touchpad değişimi yapıldı temmuzun sonuna doğru cihazı teslim aldım aradan kısa bir zaman geçti ve anakart arızası yine oldu bu ayın 16sında tekrar servise gönderdim ve servis garanti kapsamında anakart değişimi yapıyor benim sorum şuan aynı cihazın değişimini talep etme hakkına sahip miyim yoksa onarımı kabul ettiğim için sadece onarım mı yapılabilir.
 
ben genelde onarırlar diye servise göndermiyorum direk satıcıya yazarım ama şuana kadar thh ile uğraşmadan yeni cihaz alabildiğim olmadı. türkiyede temel tüketici haklarına sahip olmak çetrefilli bir iş
 
3. kere aynı arizadan serviste işlem görmesi lazım ben senin yerinde olsam thh başvururum
 
3. kere aynı arizadan serviste işlem görmesi lazım ben senin yerinde olsam thh başvururum
Elimde 1 servis raporu var cihaz şuan yine serviste çıktığında 2 servis raporu alabileceğim sorun yine çözülmeden devam ederse thh ile değişim yapabilir miyim yoksa çok mu uğraştırır
 
Elimde 1 servis raporu var cihaz şuan yine serviste çıktığında 2 servis raporu alabileceğim sorun yine çözülmeden devam ederse thh ile değişim yapabilir miyim yoksa çok mu uğraştırır
değişim mi çıkar güncel para iadesimi olur bir üst modelimi verirler orasını ben bilemem yo uğraşma olayı felen yok ama bilgilendirmeyi doğru ve eksiksiz yapman lazım görsel ve kanıtlarla beraber ondan sonra 1 haftada sonuçlananda oluyor 1 aydada daha uzun süre bekleyenlerde varmı bilmiyorum benim sorunum 1 ayda çözülmüştü thh ile tam para iadesi aldım
 
değişim mi çıkar güncel para iadesimi olur bir üst modelimi verirler orasını ben bilemem yo uğraşma olayı felen yok ama bilgilendirmeyi doğru ve eksiksiz yapman lazım görsel ve kanıtlarla beraber ondan sonra 1 haftada sonuçlananda oluyor 1 aydada daha uzun süre bekleyenlerde varmı bilmiyorum benim sorunum 1 ayda çözülmüştü thh ile tam para iadesi aldım
Ben cihazı 23 900 e aldım geçen sene güncel fiyattan iade yapıyorlar mı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben cihazı 23 900 e aldım geçen sene güncel fiyattan iade yapıyorlar mı
Servisten geldikten sonra sorun devam etmez ise yinede başvuru açabilir miyim tiksiniyorum artık cihazdan
 
Elimde 1 servis raporu var cihaz şuan yine serviste çıktığında 2 servis raporu alabileceğim sorun yine çözülmeden devam ederse thh ile değişim yapabilir miyim yoksa çok mu uğraştırır
satıcıya bağlı hocam thh kararına rağmen zorluk çıkaran satıcılar oluyor o zaman icraya veriyorsun s. s. vermek durumunda kalıyorlar.
satıcı dediğime bakma çok büyük firmalar da yapıyor bunu
 
satıcıya bağlı hocam thh kararına rağmen zorluk çıkaran satıcılar oluyor o zaman icraya veriyorsun s. s. vermek durumunda kalıyorlar.
satıcı dediğime bakma çok büyük firmalar da yapıyor bunu
Thh’ye başvuru oluştururken faturadaki aldığım satıcı üzerinden mi başvuru oluşturmam lazım asusa mı
 
Geri
Top