!!! Okullar Açılıyor !!!

Okula

  • Gideceğim

    Oylar: 31 44.9%
  • Gitmeyeceğim

    Oylar: 38 55.1%

  • Oy kullanan toplam üye
    69

HoYeon Jung

80+ Gold
Katılım
5 Ocak 2021
Mesajlar
5,543
Reaksiyon skoru
5,721
Arkadaşlar yarın ilkokullar açılıyor haftaya ortaokullar ve liseler açılıyor. Lise ve ortaokullar 6 gün gidecekler toplamda. Haftada 2 gün gidecekmişiz işte. Okul kıyafetim falan yok, nasıl olacak bilmiyorum. Bence aşırı boş oldu. Siz neler düşünüyorsunuz?
 
Hocamız isteğe bağlı dedi o yüzden gitmicem :D ( Lise 2 yim )
 
Arkadaşlar yarın ilkokullar açılıyor haftaya ortaokullar ve liseler açılıyor. Lise ve ortaokullar 6 gün gidecekler toplamda. Haftada 2 gün gidecekmişiz işte. Okul kıyafetim falan yok, nasıl olacak bilmiyorum. Bence aşırı boş oldu. Siz neler düşünüyorsunuz?
Sivil gidersin veya gitmezsin artık ne yapacan deneme yapıyorlar ne olacak vakalar diye.
 
Bende yapmıyorum ki :D
Boşver knk gitme konular falan bitti ayrıca gitsen bile hiçbir işe yaramayacak.
Vallaha kral bazı hocalar dedi işte 8. sınıf konularını işleyeceğim ondan gitmek istiyorum çünkü yazın çalışmayacağım derslere. Bir meslekte çalışmayı düşünüyorum o yüzden derslere pek bakamam ama belki gidersem 2-3 şey önceden öğrenmiş olurum ama gitmem ya herhalde.
 
Vallaha kral bazı hocalar dedi işte 8. sınıf konularını işleyeceğim ondan gitmek istiyorum çünkü yazın çalışmayacağım derslere. Bir meslekte çalışmayı düşünüyorum o yüzden derslere pek bakamam ama belki gidersem 2-3 şey önceden öğrenmiş olurum ama gitmem ya herhalde.
Merak etme yeni yılda da illaki işlemek zorundalar zaten.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,304
Mesajlar
11,086,399
Üyeler
198,291
Son üye
Nebi Akgün
Geri
Top